Ülevaate saamiseks ja heiteritega kaklemiseks tuli ka lõpuks teema ära teha.
Talv sai läbi ja pmlt andsin merehaige omega ära, kuna tuttava tuttaval oli müügiks üks buumer siis sai see kolme kruvikeeraja ja seitsme kaseoksa eest koju toodud.
Odavama otsa bemm nagu odavama otsa bemm ikka, Küljed tandemi laskmisest mõlke täis ja kuuest kõlarist 3 läbi lastud. Kruusa peal driftimiseks on talle paigaldatud 1.8 mootor millel kõrgematel põõretel üks silinder tagant lendab. Et kindlustada 10 aastaste laste poolthoid on väljalase ka tühjaks lükatud ja tagasihoidlikud hääled tagab teile otsetoru.
Originaalne läbisõit jääb kusagile 280k juurde.
Salongis kõik ligadi logadi, vana blaupunkt väristab plekki, pisike obc, uksepolstrid vanaks jäänud jne.

Auto polnud minu nimelgi veel kui vedrud said pooleks lastud ja lamavaid mente rammima hakatud.

Äkklumega tuli sahka mängida ja teed lahti lükkama.

Pahtli tõusvate hindade tõttu pidin kasutama alternatiive. Seega lappisin kokku kõik venna kleepsuraamatud ja külma kõhuga tampisin kubrutava värvi kleepse täis. Sissepekstud suunad vahetasin ka ära, vähe tumedamate vastu ja tuled tõmbasin musta kilega ära, tänatud peab siinkohal saama vwklubi, kust seda kilet saab.

Aknast õhtust kohvi nautides tundus ikkagi, et auto on liiga vähe porno. Pärast paari top geari osa hakkas ka mulle spreiga mällimine meeldima. Lähimasse värvipoodi ja kalli raha eest sai ostetud racing veljevärv.

Teel sri avamisele hakkab kettasse käima kui rehv koopasse käib. Tõime metsast vähe jämedama kaseoksa ja rullisime koopad vanamoodsal meetodil ära. Kuna üks velg on ainult e34ja laiem plekk siis see koopa rullimine käis kähku.


Hetkel tallan nii edasi, palgapäeval hakkab vaikselt edasi nokkima, äkki saab sillad vaikseks ja hobused kapotiall nõnda traavima, et saaks ka asfaldi peal mälestusjutte maha jätta.
