Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 27.04.2024 13:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 64 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 24.12.2012 14:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
udiam kirjutas:
FOX1000 kirjutas:
udiam kirjutas:
Eesmärk on pedaali all tunda ja kõrvaga kuulda.

no pedaali all sa nüüd küll seda ei tunne :kill

Mina ikka tunnen, sa vb ei tunneta ja autot niimoodi, et aru saada kas liigu paremini kui mingi uue kleepsu külge viskasid. :kill

made my day, :rokib :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 24.12.2012 15:05 

Liitunud: 30.12.2010 20:53
Postitusi: 25
Päris tundlikud mehed.Palju persedüno kw juurdekasvu märkis?
Almera Gti käib muidugi igast asendist vabalthingava Legacy üle,vahet pole mis aretis tal väljalaskeks on.
Mina isiklikult panustaks enne väljalaske tegemist auto vähe paremasse teelpüsivusse ning piduritesse.
Rämeda häälega pole rajal midagi teha...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 25.12.2012 13:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2010 20:29
Postitusi: 325
anx kirjutas:
Päris tundlikud mehed.Palju persedüno kw juurdekasvu märkis?
Almera Gti käib muidugi igast asendist vabalthingava Legacy üle,vahet pole mis aretis tal väljalaskeks on.
Mina isiklikult panustaks enne väljalaske tegemist auto vähe paremasse teelpüsivusse ning piduritesse.
Rämeda häälega pole rajal midagi teha...

Miks investeerida piduritesse kui pidurid on just üle käidud?
Selles pole kahtlustki, et GTi Lüpsab seda pilli sirgel, võtame juba aluseks tühimassi.
Almera ei vea 4ja ratast kurvis külge ees.

_________________
VW GOLF II 1.8>>Mitsubishi Lancer 1.3 >> Mitsubishi Lancer 1.6 >> Mitsubishi Lancer 1.6 4WD STW >> Subaru Legacy >> BMW E36 318i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 25.12.2012 15:39 

Liitunud: 30.12.2010 20:53
Postitusi: 25
Ma lihtsalt avaldasin arvamust-enne kui ehitada autot suutlikumaks, tegeleks mina piduritega ja vedrustusega.
Loomulikult, kui rahuldab originaal, siis mis teha. Imprezal on igaljuhul originaalpidurid kehvapoolsed (OK, STI just mitte),ma ei pea siin silmas ilma mootorita aparaate.
Ikkagi jääb mulle segaseks see väljalaske ümberehitamine ja plaan sisselaset korrigeerida...
Kahjuks rikud sa lihtsalt mõistliku lahenduse ära ja mingit arvestatavat tulemust ikka ei saavuta.
Ja neli ratast külge ees? 96kw selles autos on lõbus ainult talvel ja sita rehviga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 25.12.2012 17:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2011 12:10
Postitusi: 280
Asukoht: Võru
anx kirjutas:
Ja neli ratast külge ees? 96kw selles autos on lõbus ainult talvel ja sita rehviga.

Oleks pidanud sügisel video tegema enne lume tulekut. Sõitke selle hullu kõrval mõni päev, siis räägite teist juttu :D

_________________
Mitsubishi Galant 2.0 80kw ---> Honda Civic 1.5 74kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 25.12.2012 18:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
No neli ratast külgees liigub iga auto kui metsiku hooga kurvi minna :D Olgu siis kasvõi kuiv asfalt :D

Aga edu Arbuusiga eks selle neliveoga ole talvel ikka lahe


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 26.12.2012 15:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.03.2012 15:47
Postitusi: 238
Asukoht: Võru
anx kirjutas:
Ikkagi jääb mulle segaseks see väljalaske ümberehitamine ja plaan sisselaset korrigeerida...
Kahjuks rikud sa lihtsalt mõistliku lahenduse ära ja mingit arvestatavat tulemust ikka ei saavuta.
Ja neli ratast külge ees? 96kw selles autos on lõbus ainult talvel ja sita rehviga.


Originaalis on masinal kaks kati. kui need eemaldada saab minekut juurde küll.
Ja masina tehase sisselase on üks suur porno, mis on piirajaid ja õhukogumis paake täis.
Minu 85kW suudab ka enam vähem naelaga talvel lõbu pakkuda, ja kruusapeal ei jäänud ka jänni,
kuiva asfaldi peal muidugi kohapealt minema minnes ei keri tühja, nagu enamus monomähkijaid.

Avaldad arvamust, okey pole midagi vastu, aga kas tõesti on mõttet 100% väita et see midagi ei muutnud kui pole autot näinud ja asja süvenenud? :(

_________________
Ford Escort 1.6 66kW 93a. --> Subaru Legacy 2.0 85kW 97a.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 26.12.2012 15:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.04.2011 23:46
Postitusi: 331
Asukoht: tallinn
Olen omanud ka sama mootoriga legacyt,võttis natuke palju kütet ainult aga muidu oli päris mugav masin
minu omaga läks nats halvasti,kuna oli esimene auto ja lube polnud :D

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 26.12.2012 15:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 21:57
Postitusi: 2079
Asukoht: Tallinn
Rehv oli ka tagurpidi all :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 26.12.2012 15:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.12.2007 16:43
Postitusi: 1680
Karr000 kirjutas:
Rehv oli ka tagurpidi all :D

ilmselge, et sellepärast kõik katki läkski.

_________________
Powered by V8


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 26.12.2012 19:11 

Liitunud: 30.12.2010 20:53
Postitusi: 25
[/quote]
Originaalis on masinal kaks kati. kui need eemaldada saab minekut juurde küll.
Ja masina tehase sisselase on üks suur porno, mis on piirajaid ja õhukogumis paake täis.
Minu 85kW suudab ka enam vähem naelaga talvel lõbu pakkuda, ja kruusapeal ei jäänud ka jänni,
kuiva asfaldi peal muidugi kohapealt minema minnes ei keri tühja, nagu enamus monomähkijaid.

Avaldad arvamust, okey pole midagi vastu, aga kas tõesti on mõttet 100% väita et see midagi ei muutnud kui pole autot näinud ja asja süvenenud? :([/quote]


Ma ju enda meelest küsisingi, palju persedüno andmeil juurde tuli jõudu?
Kui palju annab nt 1-2 kw lisandumine istmikus tunda?
Effekt on pigem psühholoogiline, rämedam/jämedam hääl, ju siis lisandus ka jubedalt jõudu ja no natuke ju on tunda ka...
Vabalthingava auto väljalaske ehitamine kasulikult on veidi peenem kunst kui lihtsalt toru alla väänamine.
A ja proovige ükskord ära mõni turbo-Subaru... Siis ilmselt muutub arusaam lõbust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 26.12.2012 20:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2010 20:29
Postitusi: 325
Juhtumisi on mu isal Leone 1.8 turps, millel on cooler vahel ja arendab mõnusamini pöördeid, on ka kergem masin.
Kuid vabalthingav on vabalthingav, piiki see mootor ilmselgelt ei veaks, võistlusrehv mul all pole, kuid säänest juttu pole vaja mulle seletada, et kui hooga minna saab külje ette. Sõiduvideost on tulevikus kõigile selge kuidas masin käitub.
Ah jaa, sisselaske toru vahetasin ära ja ei ütle et kuskiltotsast IDEAALSE lahenduse ära rikkusin.
SimonV on kursavend ja oskab väga hästi võrdluseks tuua masina pärast ja enne ning võrdluse enda masinaga, sest ta on korduvalt minu kõrval istunud ja oskab juurde rääkida sel teemal.

_________________
VW GOLF II 1.8>>Mitsubishi Lancer 1.3 >> Mitsubishi Lancer 1.6 >> Mitsubishi Lancer 1.6 4WD STW >> Subaru Legacy >> BMW E36 318i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 26.12.2012 21:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2009 18:14
Postitusi: 653
Ärga nussige maiduga.. ta on sama kõva mees nagu härra berg! :D

Sa muidu 2.0 turbomootorit koos juhtmestiku ja ajuga ei taha?
vahetaks selle 2.2 mootori vastu

_________________
AK Autoklassika
_______________________________________________


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 26.12.2012 22:08 

Liitunud: 30.12.2010 20:53
Postitusi: 25
Krt,Leone turboga (millel on ka vahejahuti!!!) löödi mul küll jalad alt...
Pane see sõiduvideo üles, ma tahaks lõpuks tõdeda, et läbi aegade omatud 5 erineva Imprezaga, mis kõik on turbotatud olnud, olen valel teel ja tuleb hankida vabalthingav Subaru. Väljalaske tellin juba ette ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiam
PostitusPostitatud: 26.12.2012 23:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2010 20:29
Postitusi: 325
anx kirjutas:
Krt,Leone turboga (millel on ka vahejahuti!!!) löödi mul küll jalad alt...
Pane see sõiduvideo üles, ma tahaks lõpuks tõdeda, et läbi aegade omatud 5 erineva Imprezaga, mis kõik on turbotatud olnud, olen valel teel ja tuleb hankida vabalthingav Subaru. Väljalaske tellin juba ette ära.

Sulle ei jõudnud vist minu jutt kohale või ei saanud üleüldse aru.

_________________
VW GOLF II 1.8>>Mitsubishi Lancer 1.3 >> Mitsubishi Lancer 1.6 >> Mitsubishi Lancer 1.6 4WD STW >> Subaru Legacy >> BMW E36 318i


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 64 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 107 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7