Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D keremeister( värvivahetus)
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=102601
1. leht 8-st

Autor:  keremeister [ 19.11.2012 16:10 ]
Teema pealkiri:  Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D keremeister( värvivahetus)

Valik oli raske, kuna valida nagu polnudki...aga hakkab, siis sellega liikuma/tegelema.
Soita on suht ok, vähem ootsumist, kui Hilux/LC aga tahab veel harjumist saada.
¨Soiduautode kasutusmugavus on ikka tunduvalt parem.
Plaanid:
17" veljed
Pilt
+naastrehvid,siia-sinna pigimatti,Xenonile uued pirnid+paar hid komplekti juurde(täis-ja udutuled),
mingi aja pärast multimeediakeskus konsooli ja , kui zajoob peaks peale tulema, siis täisvärv koos värvivahetusega.

Varustus:
Mitsubishi Pajero 3.2 V6 125kW
Tehasetähis (VIN): JMBLYV98W7J001678
Väljalaske aasta: 2007
Värvus: tumehall met.
Keretüüp: maastur (5-ust)
Mootor: 3.2 V6 125 kW diisel
Käigukast: automaat
Vedav sild: nelikvedu

Varustus
kliimaautomaatik, roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 4 turvapadi, immobilisaator, signalisatsioon (mahuanduriga), stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, külglibisemise vastane seade, udutuled, Xenon (lähituled), esitulede pesurid, päevasõidutulede automaatne lülitus, valuveljed (18", Mitsubishi), reguleeritav roolisammas, multifunktsionaalne rool, nahkkattega rool, stereo (CD, MP3, originaal), Alpine DVD laes ekraan (taga), kompuuter, jalamatid (kummist), topsihoidjad, must veluurpolster, 2 istmesoojendused, käetugi ees (laekaga), tagaistme seljatugi allaklapitav, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad), 4 elektrilised akende tõstukid, toonitud klaasid, püsikiiruse hoidja, astmelauad, piki katusereelingud, veokonks (teisaldatav), Ostetud uuena Eestist; 1 omanik; Kõik hooldused tehtud Silberautos; Teostatud tehniline kontroll; Just tehtud hooldus + mõlemad uued Varta akud.
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Raghza [ 19.11.2012 17:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister

Seest näeb väga mõnus välja ja talveks kindlasti hea valik :)

Autor:  tsett [ 19.11.2012 18:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister

pole veel kohanud inimest kes pajerot hea sõnaga oleks meenutanud. seega jälgin huviga mis saama hakkab.

Autor:  M4rt [ 19.11.2012 18:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister

peaksid just suht probleemivabad autod olema, selle v6 diisli kohta ei oska küll öelda, aga muidu peaks igati vinge asi olema, hinda hoiab jube ästi

Autor:  raintuul [ 19.11.2012 19:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister

Miks kaks akut?

Autor:  FOX1000 [ 19.11.2012 20:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister

raintuul kirjutas:
Miks kaks akut?

uutel mersudel on kõigil 2 akut.Sõltub autost,osadel on starterile eraldif,osadel piduritele eraldi ja osadel on mugavusseadmed eraldi.



muidu auto hea ja vastupeab ka,aga üks õige maastur võiks ikka olla raamipeal.Muidu kuluosasi eriti ei lähegi ja välimus ka päris kena

Autor:  keremeister [ 19.11.2012 20:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister

tsett kirjutas:
pole veel kohanud inimest kes pajerot hea sõnaga oleks meenutanud. seega jälgin huviga mis saama hakkab.

Vaike tapsustus ei teeks paha...ei saa midagi aru...
Taisraamil jaapani diiselmootoriga auto voiks mone aja kesta moistli I e kuludega.Treileri veoks ma muud lahendust ei nae, kui hilux,lc,patrol voi pajero.
Eks paari esimese kuuga kain sillad ja pohisolmed ule, siis saab hakata jalgima, kuis kestab.
Ei ostnud ju uut autot ...

Autor:  Renka [ 19.11.2012 20:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister

2 akut on põhjamaade jaoks, et talvine käivitus oleks lihtsam.
Kui pilku peal hoidma hakkad, vaata ka tagumiste amortide ülemised kinnitused üle, kipuvad ovaalseks kuluma.

Autor:  laf1247 [ 19.11.2012 22:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister

MB akude lahendused on hoopis teistsugused, Pajerol lihtsalt kaks akut ühendatud rööbiti, see on sama hea kui üks 160Ah aku.



Mootor on R4 mitte V6

Autor:  tsett [ 19.11.2012 22:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister

keremeister kirjutas:
tsett kirjutas:
pole veel kohanud inimest kes pajerot hea sõnaga oleks meenutanud. seega jälgin huviga mis saama hakkab.

Vaike tapsustus ei teeks paha...ei saa midagi aru...

pole midagi täpsustada. isiklik tähelepanek lihtsalt.

Autor:  raunts92 [ 19.11.2012 22:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister

laf1247 kirjutas:



Mootor on R4 mitte V6

V6 ikka ju

Autor:  Reimers [ 19.11.2012 22:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister

Peaks hea auto ju olema

Autor:  keremeister [ 19.11.2012 22:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister

laf1247 kirjutas:
MB akude lahendused on hoopis teistsugused, Pajerol lihtsalt kaks akut ühendatud rööbiti, see on sama hea kui üks 160Ah aku.



Mootor on R4 mitte V6

Peaks vist jah R4 olema...UM-i pakkumises valesti.

Autor:  Reimers [ 19.11.2012 22:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D keremeister

R4 jah :D Mis on muidugi väga hea

http://www.autoweek.nl/auto/44263/mitsu ... did-invite

Autor:  ksenoon [ 19.11.2012 23:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister

M4rt kirjutas:
peaksid just suht probleemivabad autod olema, selle v6 diisli kohta ei oska küll öelda, aga muidu peaks igati vinge asi olema, hinda hoiab jube ästi

Kuidas ta hinda hästi hoiab? Hind kohati 14 000 kanti. (uuelt ca 50 - 60 000?)
Muidu on hea auto ja meeldib väga nii välimuselt kui ka salongis. Oli kunagi plaanis osta selline aga sai muud valikud tehtud siiski. Edu uue autoga ;) Esirauda tahab ka ette.

1. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/