Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D keremeister( värvivahetus) http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=102601 |
1. leht 8-st |
Autor: | keremeister [ 19.11.2012 16:10 ] |
Teema pealkiri: | Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D keremeister( värvivahetus) |
Valik oli raske, kuna valida nagu polnudki...aga hakkab, siis sellega liikuma/tegelema. Soita on suht ok, vähem ootsumist, kui Hilux/LC aga tahab veel harjumist saada. ¨Soiduautode kasutusmugavus on ikka tunduvalt parem. Plaanid: 17" veljed +naastrehvid,siia-sinna pigimatti,Xenonile uued pirnid+paar hid komplekti juurde(täis-ja udutuled), mingi aja pärast multimeediakeskus konsooli ja , kui zajoob peaks peale tulema, siis täisvärv koos värvivahetusega. Varustus: Mitsubishi Pajero 3.2 V6 125kW Tehasetähis (VIN): JMBLYV98W7J001678 Väljalaske aasta: 2007 Värvus: tumehall met. Keretüüp: maastur (5-ust) Mootor: 3.2 V6 125 kW diisel Käigukast: automaat Vedav sild: nelikvedu Varustus kliimaautomaatik, roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 4 turvapadi, immobilisaator, signalisatsioon (mahuanduriga), stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, külglibisemise vastane seade, udutuled, Xenon (lähituled), esitulede pesurid, päevasõidutulede automaatne lülitus, valuveljed (18", Mitsubishi), reguleeritav roolisammas, multifunktsionaalne rool, nahkkattega rool, stereo (CD, MP3, originaal), Alpine DVD laes ekraan (taga), kompuuter, jalamatid (kummist), topsihoidjad, must veluurpolster, 2 istmesoojendused, käetugi ees (laekaga), tagaistme seljatugi allaklapitav, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad), 4 elektrilised akende tõstukid, toonitud klaasid, püsikiiruse hoidja, astmelauad, piki katusereelingud, veokonks (teisaldatav), Ostetud uuena Eestist; 1 omanik; Kõik hooldused tehtud Silberautos; Teostatud tehniline kontroll; Just tehtud hooldus + mõlemad uued Varta akud. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Raghza [ 19.11.2012 17:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister |
Seest näeb väga mõnus välja ja talveks kindlasti hea valik ![]() |
Autor: | tsett [ 19.11.2012 18:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister |
pole veel kohanud inimest kes pajerot hea sõnaga oleks meenutanud. seega jälgin huviga mis saama hakkab. |
Autor: | M4rt [ 19.11.2012 18:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister |
peaksid just suht probleemivabad autod olema, selle v6 diisli kohta ei oska küll öelda, aga muidu peaks igati vinge asi olema, hinda hoiab jube ästi |
Autor: | raintuul [ 19.11.2012 19:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister |
Miks kaks akut? |
Autor: | FOX1000 [ 19.11.2012 20:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister |
raintuul kirjutas: Miks kaks akut? uutel mersudel on kõigil 2 akut.Sõltub autost,osadel on starterile eraldif,osadel piduritele eraldi ja osadel on mugavusseadmed eraldi. muidu auto hea ja vastupeab ka,aga üks õige maastur võiks ikka olla raamipeal.Muidu kuluosasi eriti ei lähegi ja välimus ka päris kena |
Autor: | keremeister [ 19.11.2012 20:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister |
tsett kirjutas: pole veel kohanud inimest kes pajerot hea sõnaga oleks meenutanud. seega jälgin huviga mis saama hakkab. Vaike tapsustus ei teeks paha...ei saa midagi aru... Taisraamil jaapani diiselmootoriga auto voiks mone aja kesta moistli I e kuludega.Treileri veoks ma muud lahendust ei nae, kui hilux,lc,patrol voi pajero. Eks paari esimese kuuga kain sillad ja pohisolmed ule, siis saab hakata jalgima, kuis kestab. Ei ostnud ju uut autot ... |
Autor: | Renka [ 19.11.2012 20:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister |
2 akut on põhjamaade jaoks, et talvine käivitus oleks lihtsam. Kui pilku peal hoidma hakkad, vaata ka tagumiste amortide ülemised kinnitused üle, kipuvad ovaalseks kuluma. |
Autor: | laf1247 [ 19.11.2012 22:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister |
MB akude lahendused on hoopis teistsugused, Pajerol lihtsalt kaks akut ühendatud rööbiti, see on sama hea kui üks 160Ah aku. Mootor on R4 mitte V6 |
Autor: | tsett [ 19.11.2012 22:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister |
keremeister kirjutas: tsett kirjutas: pole veel kohanud inimest kes pajerot hea sõnaga oleks meenutanud. seega jälgin huviga mis saama hakkab. Vaike tapsustus ei teeks paha...ei saa midagi aru... pole midagi täpsustada. isiklik tähelepanek lihtsalt. |
Autor: | raunts92 [ 19.11.2012 22:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister |
laf1247 kirjutas: Mootor on R4 mitte V6 V6 ikka ju |
Autor: | Reimers [ 19.11.2012 22:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister |
Peaks hea auto ju olema |
Autor: | keremeister [ 19.11.2012 22:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister |
laf1247 kirjutas: MB akude lahendused on hoopis teistsugused, Pajerol lihtsalt kaks akut ühendatud rööbiti, see on sama hea kui üks 160Ah aku. Mootor on R4 mitte V6 Peaks vist jah R4 olema...UM-i pakkumises valesti. |
Autor: | Reimers [ 19.11.2012 22:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D keremeister |
R4 jah ![]() http://www.autoweek.nl/auto/44263/mitsu ... did-invite |
Autor: | ksenoon [ 19.11.2012 23:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Pajero 3,2 V6 keremeister |
M4rt kirjutas: peaksid just suht probleemivabad autod olema, selle v6 diisli kohta ei oska küll öelda, aga muidu peaks igati vinge asi olema, hinda hoiab jube ästi Kuidas ta hinda hästi hoiab? Hind kohati 14 000 kanti. (uuelt ca 50 - 60 000?) Muidu on hea auto ja meeldib väga nii välimuselt kui ka salongis. Oli kunagi plaanis osta selline aga sai muud valikud tehtud siiski. Edu uue autoga ![]() |
1. leht 8-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |