Tere klubilised mõtlesin ka siis oma pere masinast väikse teema teha siia. Masin siis eelmainitud Passat.Auto ise muidu täitsa norm kui veidi vaeva näha. Värvus on tal must kere tüüp on universaal manuaal kastiga ja mootoriks siis 1.8 tavaline monopritse. lisasid tal erilisi pole El katuseluuk,kesklukk roolivõim.Nüüd siis väike list tehtud töödest ja mida plaanis teha ja autot igati paremaks muuta. TEHTUD esimesed amordid vahetatud ja parem esimene sarniir samuti.Alla said ka naast rehvid pandud. VEAD Roostet eemaldada eriti tagaluugilt võib olla vahetab luugi täitsa välja aga seda vaatab kevadel.Tagumised amordid ootavad ka kuna neile käe külge panen ,et needki alla saaks.Siis veel käikudega on ka mingi jama,et käigu kang liigub väga suure lõtkuga ja kui tahan panna 2 käigu läheb 4 ja kui tahan 5 panna läheb 3 sisse. Õnneks seda ei juhtu koguaeg.Tagurdamise käik läheb hästi sisse aga tuleb käigu kangile õige asend leida ja seal hoida ,et tagurdamise tuled ka põleks .Ma ise arvan et see võib olla käigu hoovastike viga aga kui on veel pakkumisi ootan huviga ehk aitab teie pakkutud lahendus.Ja sooviks ka GL istmeid sisse panna sest mulle need CL istmed väga ei meeldi. Aga kõige suurem mure on sellega et auto ei taha külma mootoriga hästi töötada.Asi nimelt selles ,et kui auto käivitad töötab hästi madaladel pööredel ja selline tunne tekkib nagu küünla juhtmed oleks korrast ära aga kui 5 min õrnalt gaasi annad siis töötab ühtlaselt aga kui mootor on juba veidi soojem töötab ühtlaselt aga pöörded on kõrged.Varem jättis mootor vahele ka aga keerasin veidi süüdet jagajast ja nüüd kadus see vahele jätmine ära aga külma mootoriga jama jäi ikka alles.Aga samas käivitamisega pole mingit muret nii soojalt kui külmalt on käivitub poolest pöördest. Sooviks siis inimeste abi kes on veel sellise asjaga kokku puudunud ja oskaks veidi nõu anda kas asi võib tõesti küünla juhtmetes olla või on muus viga. Pildid lisan lähipäevil
|