Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 12:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 25.02.2013 20:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Ole rahulik.
Lihtsalt auto ehitamisega olen nii hõivatud olnud et pole aega olnud isegi UPida.
Eks lisan kui Talveralli väsimus ja töökoja koristus läbi saab.
Ma panin ise tähele et päris mitmes kohas tehti pilte autost , ju siis sa pole õigeid ülesse laadijaid veel näinud. Küll mõni pilt ka vilksatab. Seniks aga kogun videood ja seiklemis materjali pildid kokku ja mõtlen jutu ja teksti välja siia rahvale tutvumiseks.
BTW. Natuke aega sõidan ilmselt ka Tartus igapäevaselt selle autoga.
Majanaabrid pole ilmselgelt rahul selle lärmiga mida see auto teeb aga mis teha vaja on. Igapäevase Citroeni 1 a vana rattalaager hakkb kustuma. Garaantii kehtib isegi laagrile veel aga tsekki ei leia ülesse kuramus. Peab rekordiga kulgema.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 27.02.2013 18:09 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
mmclubCCE kirjutas:
uunikute fb teemas pandi selle aasta ralli pildid üles, kiirelt silmasin need 80 lehekülge ümber ja leidsin ainult ühe sarnase... lappasid kaks kokku vms ? Päris seda aparaati ma ei leidnud :)

Pilt



Martin




Seeolen mina oma E2-ga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 27.02.2013 20:47 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
Äkki paned lingi kus need pildid lõustaraamatus on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 02.03.2013 01:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Nii, talveralli on möödas. Tüsistustega loomulikult, tahaks veel sõita. Rajad ja teed olid head. Ülihea valik.

Küll aga peab hakkama ausalt ära rääkima kõigest mis juhtus ja mis nalja sai.
Alustuseks. Töötunde on kokku ca 300 kahe mehe peale kokku. Plus kolmas kes ka viimased ca 60h kapotaluse ehitamisel abiks oli.
Tööde nimistu ja järjekord:

Elektritööd:
Kogu süsteemi ülevaatus ja korrastus, kaasaarvatud kaitsmekarbist osaline väljavahetus , sest väga palju pesi oli maha sulanud. Ime et see auto veel maha põlenud ei olnud. Mitmeid uusi otsi ja asju.

Esiots:
Lanseronide korralik remont. Ümberehitus ja tugevdus. Tugilaagrite lahtivõtt ja läbipesu, vedrukeeru kärbe 1keerd.

Salongipõhi:
kokku 7 erinevat väljavahetatud kohta. Uus istmeraam. Uusa kaasõitja jalgealune. Kõik pinnad epoksiidkrundi ja veoki raamivärvi all. Kerehermeetik kõiki kriitilisi kohti kaitsmas.

Karbid:
Kogu räme joga välja karbist ja selle detailide vahelt; makrofleks , pahtel ja muu jama eemaldatud. Karp sai uued vahelehed, sisse toruliidese esi ja tagapoolraamide vahel. Karp seest kaetud epoksiidkrundiga ja hilisemalt on lastud õõnsusesse roostetõrjevaha. Seda et kere on jäigem ja konkreetsem oli ka kohe tunda.

Mootor:
Täielik väljavahetus 2 põlve uuema pealt( omega B ) , Kõik kinnitused ja sillatalad ning konsteinid on originaalid, kuid iga kui viimsem tükk on käsitööna modifitseeritud etistuks kokku nii nagu peab. Kapoti alla vaadates ei saa keegi öelda et selle või selle oled sa ise teinud. Mitte üks käsitöö lahendus ei lagunenud ka kõige kõvemates aukudes ega jäärajal ära. Mootori elektroonika on ühendatud autosse selliselt et asjatundmatule pilgule on see nagu tehasejuhtmestik. Lisaks on ka tehtud mootorile Engine Check tuluke ja veakoodi lugemise indikaator.

Käigukast ja ülekanne:
Käigukast samuti omega B R25/28. Sidur tehtud trossisidurile ümber et sobiks rekordi enda varasemaga. Kiirusülekande tigu on valitud selline et kiiruse näidu erinevus vana kastiga erineb vaid kümnendikes, kasutusele Läksid Commodore C kellad. Tulemus 55kmh GPS i järgi, näit on 60 kmh. Kardaani vahetada ei soovinud ja tuli teha custom made kardaan. Esimene osa on Omega B kardaan ja tagumine osa on Rekord E1 originaal. peab vastu väga hästi. Viskuvust ei ole ja tehtud on nii et isegi ülevaatuse härra ei saanud lambiga vaadates aru.

Radiaator:
Koos kinnitusega, nii ülemiste kui alumistega on Omega A pealt võetud ja kõik kandurid siirdatud Rekordile. Ülevaatusel kapoti all käies kiitis Herra et kui korras kõik on ja et pole õline. Ühestki ümberehitusest ta aru ei saanud.

Roolivõimendus:
Karp Omega B. Voolikud, võimendi, reservuaar Omega A. Õnnestus sellega et ei olegi liiga kerge. Roolikarbi all olev pendel hoob on pressitud maha originaalkarbilt ca 15T jõudu kasutades, ning asendatud Omega B karbi küljes olevaga. Neil on kenake erinevus sees pikkuses. Nuut on kusjuures sama kui Omega tootmise lõpuni välja.

Karteri ja lumekaitse.
Käsitöö otsast otsani, lehtalumiinium 3mm paksusega, tugevdatud materjal. Kogukaal koos kinnitusga kerele vaid 3kg. Tõestanud ennast minu jaoks, paari hange harja sai kriibitud kui klaasistunud teel kiirust liiga palju sai. Surus hange peale ja ei lasknud mootoriruumi mitte kübetki.

Veermikku ja piureid ei puutunud sest pidurisüsteem toimis ülimalt hästi ja on vaatamata vanusele väga eeskujulik. Puksiosa on tänase päevani üllatavalt hästi säilinud ja mitmel puksil olid isegi loetavad veel tehase koodid. Maateedele sobib pehmem puks igati hästi.

Kogu töö auto juures sai tehtud kohe alguses kinlda veendumusega et see auto peab ka olema igapäeva kasutuseks võimalik. Seega ei teinud üheski töös ega sõlmes mööndusi et peaks hakkama hiljem ümbertegema sest enne Talverallit ei olnud aega.

Kõige nõrgemaks lüliks osutus kütusepump mis ilmselt suutis kuskilt paagist ülesse leida mingi sodi ja selle tõttu kinni kiiluda. Algselt sai tehtud paagile lahendus kus kütusepump võtab paagis jämeda toruga kütet, et imada ja etteanda jõuaks. Hiljem tuli filter küttepumba ja paagi vahele panna ja toru peenemaks teha uuesti vooliku näol. Tehas on ettenäinud aga lahenduse kus on kõigepealt pump siis filter, mitte vastupidi. Kuid nagu tõestatud siis toimib ka vastupidine lahendus.


Kogu selle ümberehitamise ja nokitsemise tulemus oli mitu magamata ööd ja see et auto jõudis päris 98 prostendilise sõiduvalmiduseni alles 22 õhtul kell 21:00 Küll aga olin eelmisel päeval käinud ära ülevaatusel, kus puudusid veel logarid, kaugtuled, udutuled, värskelt värvitud veljed ja raadio ning nipetnäpet.
Kuna oli vaja teha mõningane testring linnapeal enne hommikust sõitu siis läksime kogu komandoga ka poodi sest vaja ju ka varusid täiendada enne hommikut. Esimene ebaõnn tabas kui usaldasin pneumotööriista. Kinni sai pandud näitude järgi rattamutrid. Valuvelje puhul ei soovitata üle tõmmata pika sabaga, oleks pidanud...
Näide : Turu tänav kell on 21:20 vist
Pilt

Rattamutter lendas sellise terava laksuga vastu küljeakent et ime et viimane terveks jäi.
Kohe töökotta tagasi ja uued mutrid plus õige tööriist millega rattad said alla nii nagu peab. Meetrine pikendus ja küünarvarsmomentvõti keeras kinni, Ralli pidas vastu ilma et oleks veel rattaid eritanud.

Hommikul loomulikult ebaõnn jätkus. Kell 6:45 selgus et 4 punktivööd on jäänud kinnitamata nii nagu õige on. Seega vööd lahti ja koos teistega sisse. Lootus oli rajal peale panna ja jätkata ajastutruu teemat. Rajal olles tuli meelde et peal on tavavööd ja istume neil 4punkti oamdel peal Big Grin Niipalju siis vöödest.

Loomulikult siis ka küttepumba nali. Kõik oli ilus selle kohani kus me lõpuks ilusat talveilma ja üksiku varese kraaksumist nautisime. Vahelduseks möödumas ka mõni auto. Suured tänud ka herradele Corollaga kes suures aktivismis me küttepumpa läbipuhuma hakkasid. Tänud teile meeleolu eest. Eks me saime lisainnustust et kella 10:23 paiku oli meil Raplast lennupostiga saabunud teine kütusepump. No aga ega nii hästi ei saanud ju minna et see oleks olnud perfektne. Korpuse ja palstivahelt immitses bensiini läbi , pagassi põhi ujus.
Aga kuna me pole allaandja tüüpi mehed siis kiirplaan, nööri otsas türile tanklasse ja kohe türile esimesse lahtiolevasse autopoodi. Sealt saime riiulilt viimase keemilise metalli. Siis veel sai võetud eelviimane BrakeCleaner. Samal ajal astusid poodi sisse herrased siksi mehed kel oli miskine rihm lennanud. Küsimuse peale et kas rong on läinud, olid härrad positiivsed ja ütlesid et pole viga nemad on nagunii viimased.
Siis sai mingine tund aega välitingimustes küttepumba korpust kokku liimitud. Vahepeal soojenes küttepump ka sõbra auto kapoti all otse mootori peal. Aga lekke ta minetas ja siis kiire koosolek ekipaazis, kõik olid ühel nõul et: Sitta kah et esimene katse nahka läks, paneme lõpuni, ükskõik kus see ka poleks.
Suund Karksile ja kõne Priidule et kas me arvestuse väliselt võime lõpuni jätkata, Priidult vastuseks : Dobroo. Tuld Karksile. Türilt saime minema kuskil ca 12:00 paiku vist vb ka hiljem.

Karksi.... rajale autoga millega ma veel libedal sõita polnud saanudki. Ehk siis null tunnetust antud autost. Ei tea ei pidavust ega kaapimise piiri, ei pidurite lukustumise hetke ega ninalükkamise kiirust.
Arvestades kõike olen ma ise Karksi ajaga väga rahul. Tühimass 1200kg rajal koos 200kg ekipaaziga. Vähemasti sai mul pähe ennem naljaviluks saksivärvidesse värvitud kiiver.

Kalasaba läks nahka kuna selgus et korraldaja oli nimme vimka vist sisse visanud. Täpselt seal ku kaardil märgitud me ei saanud isegi GPSiga kontrollides ( peale kahte ringi otsimist lülitasime töösse) seda õiget otsa kätte. GPS sist lähtudes selgus hilje et teeots oli tegelikult legendil märgistust 200m ennem. Kuna aeg oli juba läinud ja päris kella 1:00 ei soovinud strandi jõuda siis saatsime kalarootsu selleks aastaks pikalt. Läksime otsima saladuslikku tanklat keset suvalist küla. Sisemine aimdus ütles et peab olema Karmas. Ei saa lihtsalt teisisti olla. See on selline koht ; middle of the nowhere... Oligi. Sealt tegime ka väikse apsaka , kuid saime kähku pihta ja viimane ots legendi nautisime vaid ilusat loodust, libedat teed, üllatusi ja paari spordimomenti. Meeskond saiu katsetada kas neil on käerammu et õhtul korke maha keerata ja tooste tõsta. Käterammu oli. Kaks väikest ja kerget hange sai võetud kohe 1,5km vahega. Küll aga oli see üks libedamaid lõike mis oli. Nalja sai, sporti sai. Kraavi ei leidnud.
Üks ülivahva video on ka ootel sellest kuidas leidsime metsaveoriida ja käisime seda ülilähedalt vaatamas ja nuusutumas. Märgitud Y asemel oli seal tegelikult T rist. See sai ka saatuslikuks siis ühele teisele ekipaazile.

Strandis oli üli vahva. Hommikul tegime aknast pilte tossavatest kaasvõistlejatest ja nööri otsas liikuvatest. Viskasime pakid ära autosse ja kontrollkäivitus selle kokkuliimitud küttepumbaga, saadana värk lausa poolest pöördest paugupill. Siis ära basseini vedelema. Priit , tänud et sellise hommikuse lõõgastuse välja sebisid, Motoristiklubi seiklejad tänavad üheskoos ja teevad kummarduse.

200km koduteed möödus igavalt, küttekulu keskmiselt 90kmh juures ca 6-7l/100km. Pole paha.

Modifitseerimine jätkub suvel.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Viimati muutis ryblik1, 09.03.2013 02:52, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 09.03.2013 02:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Puhtaks pestud versioon, peale talveralli üritust esmane pesu.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 09.03.2013 02:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Kuskil Karkis, kiriku taga rajal. Väga huvitav rada oli.
Pilt

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 09.03.2013 17:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Väiksed trikid tulega, toimib tegelikult väga hästi.
Pilt

Kapotialune, selline nö stock
Pilt

Commodore kellad.
Pilt

Trakside lahendus, istmepõhi ka commodore. Pole veel saanud õiget tükki.
Pilt

Kokkupandud armatuuriosa. Mõni pisiasi veel puudub.
Pilt

Igapäevaselt on traksid seljataga ja eriti enam neid tähele ei panegi. Niisama dekoratsioon auto juurde.
Pilt

Esimesed matidki on Oblika originaalid leitud. Vanakooli töötava roadstari maki leidmine oli mulle hea päev. Ajastutruusse autosse vajalik aksessuaar. :D Pilt

Puhas auto päevavalgesse. Vanakooli pill, kärab küll.
Pilt

Ürituste reklaamvidinad Pilt

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 14.03.2013 23:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Kuskilt Talveralliliste poolt tehtud vahva video meie uisutamisest. http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... RPM#t=359s BTW kuskil 7,23 lendame madalennul mossest mööda, videoautorid ei saa jätta ka kommenteerimata.
Peamine et fun oli , seda sai küllaga.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 14.03.2013 23:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2011 20:35
Postitusi: 158
Asukoht: Juuru
no ei tea, minu silm pole eesti pinnal veel asjalikumat rekordi näinud ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 15.03.2013 12:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Jatäpp kirjutas:
no ei tea, minu silm pole eesti pinnal veel asjalikumat rekordi näinud ;)

On üks vanem :D : viewtopic.php?f=47&t=56354 See sai ikka liiga ilus tükk. Pagana kahju et endale esi saanud seda tehtud.



Nüüd on uus ideekuvand hoovil olemas. Ehk peab vartsi uue teema tegema. Koorik millel nimeks on Toorik.
Siin on juba teemaarendused liikvel : http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=43979 Rekord on lihtsalt mingis ulatuses valmis ja hetkel pole edasiarenduse ideid võtta. Tarbin igapäevaselt ja seda põhjusel et ainuke konksuga auto millel on nii ülevaatus kui kindlustus.


NB! kui kellegil on üle Ascona, vectra, omega,kadett, corsa Sportline või siis maakeeli Recaro tüüpi istmeid siis andke teada. Eriti sobiks Omega B sportline istmed. Maksan sulas. Tee oma pakkumine postkasti. Pilti on ka vaja.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 15.03.2013 12:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
VEEL! Üks Opel Rekord E2 2,3D on üle. sõiduvõimeline isend. pidurdab ja sidurdab. Peal on omega a 2,3d vajab natuke nokitsemist aga kere on siiski tugev ja hea. Omanik küsib 500 eur. Paberid saab 5 kuu pärast( õige omanik lahkus meie hulgast) Kuid sõita saaks küll. Konks taga ja punane metallik. Võib mulle helistada kui on huvi. Auto on minu juures.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 15.03.2013 13:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2011 20:35
Postitusi: 158
Asukoht: Juuru
mulle vist need kleepsud ja asjad teevadki asja vägevaks :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 15.03.2013 20:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Sellele pervohelesinisele see kleebise majandus sobib päris häste. Ilma kleebisteta oleks see värv eriti nõme. Vajaks kohe ülevärvi millegi asisema vastu.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 22.07.2013 12:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Liigutame siis väheke Opeli ja Monza suunalist teemat edasi. Sel lihtsal põhjusel et keegi siin tegi nalja et tegelengi vanade opeli pannidele valuvelgede alla kruvimisega. Tegelikult on lood hoopis keerulisemad. ( nb oranzide autode konkureerimisvõistlus jätkub :D :D :D vähemasti viisakalt tehtud autodega)

Mul peale Rekordi valmimist tekkis üks Opel veel, kuid kuna selle ehitus ei edene tänu ajapuudusele ja jõu puudumisele siis tegin teise monza kere lõplikult valmis. pisiasju vaja natuke näppida veel seal. Oma lai monza mis ootab ostjat või minu ajapanust: Pilt

Küll aga on juhtunud vahepeal see et üks teine Opel Monza sai keretöödest valmis ja uue kuue selga.

Etteruttavalt tänan Salutary Service Oü, kõik materjalid ja värvid. Kõik õhest kohast.
Täname ka Westcar oü. Kamber plus värvimine. Tulemusega olen väga rahul.
Metallitöö(95 protsenti), eeltöö, kruntimine jne on Üllari enda tehtud.
Algne toorik tuli metallitöödesse ja kuni omanik rahaliselt vahepeal kosus siis asi seisis pikalt ja kui rahad koos, läks ka eeltööks. Vahepeal sai asi seista ja hingata, vajumised ja järgikuivamised toimuda ja lõplik värvimine sai tehtud alles nüüd.
Põhilised pildid ja muid huvitavaid autosid leiab nendest kohtadest:

https://www.facebook.com/MotoristiKlubi Otsesuhtluseks ja kiiremaks kontaktiks.

http://album.ee/album/589925/50324783

siin on algne toorik mis minuni toodi.
http://album.ee/album/268480/50291291

Pilti kah:
Enne värvi.
Pilt
peale värvi
Pilt
Loppis kapotist sai peegel.
Pilt

Järgmine Monza on valmimas, sõltuvalt omaniku võimalustest. Nina on juba uuesti ehitatud.
Enda 2 Monzat on ootel, teeb vastavalt ajalistele võimalustele edasi.
Juhul kui on laiale kerele veel huvilisi siis tulge ja kaubelge.
Edu herrased Obelistid!
Tagavedu on meestele, esivedu peremadele, nelivedu nõrkadele! :twisted: :evil: 8) :rokib

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 22.07.2013 19:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
Väga vinged ettevõtmised :hail Sinu töö praegu on täpselt see mis on minu kauge helesinine unistus.Ma annaks oma viimase ,et sellist tööd teha ,veel rohkem annaks ,et õppida saada kogemusi areneda koos sellise inimesega kes on sama ala fanaatik mis mullegi väga sümpatiseerib.

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7