Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 25.04.2024 00:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 02.12.2012 15:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Opelmaania jätkub!
Ega ikka ilma oblikata ei jää ja elu peab edasi minema. Kuna ma seda autot (viewtopic.php?f=48&t=79368&start=60) tagasi ei saanud Mareki käest, siis tuli omale ikkagi üks talverallikas ikkagi veel tekitada.
Õnneks ei pidanud ma kaugele vaatama. Talveralli korraldaja Priit Veski arvas et temal on aeg otsas et seda autot kõbida ja sõita ja müüki ta läks. Leppisime asja kokku ja oligi diil. November 28 öösel jõudsin ma lumevaaludega võideldes ikkagi elusalt ja trevelt Tartusse tagasi, Rekord treileri peal. Sõita oli öösel tegelt ränk, eriti Põltsamaa kandis. Lumevaalud maanteel olid ikka korralikud.

Miks selline auto? No ega ma ei saa ju kehvem olla, noortel hirmus uus mood igasugu kleepekatega kaetud ninadega autosid teha. No meitel on nüüd siis veel kirjum loom! Vene keeles on Opel veel parema nimega loom.

Mis meil siis on? Opel Rekord E1 , 1982.
Manual kast. 4 käigune.
Mootoriks on 2,0 CIH seeria mootor karpaga. Veab tegelt seda kerget kere päris muhedalt. Mootor koos kastiga läheb müüki.

Mis plaanis? Omega A 2,0 OHC koos 5 käigulise kepikastiga vahele. Juba olemas.
Teine salong. Ehk siis vanad kotiriidega istmed välja ja Recaro stiilis nukkadega istmete ring sisse. Midagi kergemat kui on Rekordi enda omad. Eile öösel on üks iste juba kinnitused saanud ja paigas. Tagaiste on vaid prooviks sisse aretatud, kinnitused veel tegemata ja paika sättimata.

Omega A tuulutusega kettad ette ja sadulad ka. Peaks abiks olema küll.
Ilmselt ka amordi ring välja vahetada.
Võimaluse piires ka kere korrastus.

Pilti kah sellest kirjust putukast.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Elame ja näeme. Tahaks tegelt jõuda ülevaatuseni ja linnavahel selle talveilmaga lustida.

Täname tähelepanu eest!
Elagu vanad Opelid!

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 02.12.2012 16:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.12.2008 23:19
Postitusi: 242
Asukoht: Helsinki
Pole olemas hullemat toorikut kui rekord. Auto kaalujaotus on nii puuse pandud kui vähegi saab.
Talvel jäärada sõites ei saanud kordagi ringi nii lõpetada, et spinni ei teinud . Mingi nurgani suudab külglibisemist kontrollida ja kui sellest üle läheb siis oled lihtsalt kaasreisia.
Ainus mis natukenegi aitas oli paar kotti liiva pagassis .
Edu ehitusega ja rõõmsaid spinne :)

_________________
Mees, kuidas sa sõidad nii, et ainult üks ratas veab ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 14.01.2013 14:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Kuna Talveralli läheneb ja magada ei saa, siis sai vahepeal kere lapitud. Priidu käest tulnuna oli hind küllaltki sümboolne ja aru oli saada et tööd tuleb hulka teha. No nii läkski.
Üks lansekas oli läbimäda, ei kannatanud ühtegi jääraja ringi välja, ennem vajus juba läbi. Teine lansekas oli kunagi lastud teha aga loomulikult oli sealne roostekaitse ikka jumala saast. Ühesõnaga tubli töö oli lastud minna jube rooste. Mõlemad pooled lihtsalt julmalt ketaslõikajaga maha ja kõik otsast peale. Kuna mul oma fotokas andis saba ja kasutan korra võõrast siis pildid juba valmis asjadest. Ja lõppu paar pilti ka sellest kui palju tükke sai vahetatud. Auto alghind on juba kordistatud kui arvestada tööna.
Ümber sai tehtud ka lanseka tugevdused, tehase verisoon rändas prügikasti ja asemele sai isetehtud lahendus. Peaks kestma teise eluea ilusasti ära.

Valmis saanud lansekas, hall löga peal on kerehermeetik, jube paks ja tummine kiht jäi.

Pilt

Pilt

Teine lansekas mis suht tugev oli aga koledasti roostes, seda ma puhastama ei hakanud ja soov oli kopeerida juhipoolt, õige tegu sest eelmise töö all oli pornot ka. Seega maha lõikamine ja uuestitegemine oli ainuõige samm.

Pilt

Pilt

Pilt

Lisaks sai ka ära vahetatud terve kaassõitja jalgealune ja mõlemad ratta tagused põsed ja nurgad.

Suurem jagu väljalõigatud tükke ja läbu on näha neil paaril klõpsul

Pilt

Pilt

Ja kuna loodus tühja kohta ei salli siis on ühe rekordi asemel töökojas kohe teine millel sama tüüpprobleem kallal lisaks veel ka aastate taguse kehva avariitaastamise jäljed esinurgas. Seega saab sama töö olema. Motoristiklubi kaks kätepaari ravivad ka selle rekordi elule( BTW originaalvärvi all terve auto ja muu kere on lausa eeskujulik.

Pilt

Mis veel:
OOtan kas saan sponsorluskorras omale karbid. Siis vahetab ka need välja.

Ära sai tehtud ka tagumised sillakinnitused keres , suured tükid vahetada. Juhiistme kinnituskoht põrandas sai uus, vana rändas prügikasti ja mitu väiksemat auku kerepõhja osas.

Loodan saada ka sponsorluse korras :
Esiamordid
Tagaamordid
Kõik vedelikud
Küünlad juhtmed jne.
Miskit nipet näpet oli veel.
Läbirääkimised käivad.

Seega vb tulevad autole mõned kleebised veel.

Lanseka tükid said tehtud 2mm metallist ja väänatud kujusse. Nurgad ja põsed 1,1mm plekist. Lanseka tugevdused said 2,5cm nelikant torust millel seinapaksust 1,2mm. Tagasilla kinnituste kerepoolne osa sai samuti 2mm plekist tehtud. Esimese ukseposti pealne lanseka tugevduse vastus sai tehtud 3mm paksusest metalllehest mis tugevdab nii posti ennast kui ka seob siis kolmnurka ja põski.

Töödes oli abiks Madis Haller, ainult kiitused! (Motoristiklubi uued lisa töökäed)

NB auto käis ka minu autode ihuelektriku juures ravil. Päris palju vanu lahendusi raviti ja tehti ka mõningast upgrade, nüüd peaks mitu aastat mureta olema.

Kui hästi läheb siis saab rekord omale uuema põlve 85KW mootori ja 5 käigulise manual kasti. Kui hästi läheb... ma tahtsin öelda....

Oluliselt võimekamad pidurisadulad ja kettad ootavad ka juba riiulis oma aega.

Elagu vana hea OBLIKAS!

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 14.01.2013 15:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Ei. Marekiga sai kunagi räägitud et ta pakuks mulle kui uuesti müüma hakkab. Pakkus küll. Meie omavaheline edasitagasi müümise teema ei klappinud ja ta müüs selle kellegile teisele kuskile Tallinna ära. Tegelt ütlen et RSK! Sitt versioon.

Mis teha. Kui ikka kohe kõike krõbisevat pole välja käia siis lõpuks oled ilma nagunii.
Seega selle autoga vist sama nalja ei tule et peale Talverallit maha müün. Pigem jätan klubiliseks tagavara autoks. Kel vaja see sõidab.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 14.01.2013 16:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2012 23:29
Postitusi: 579
Asukoht: Rkv
Piradose kleeps on üüber maasikas. Kust sellist saada või on tegemist sponsoriga ?

_________________
BMW 730i e38 \\// Mercedes-Benz Vito 2.2 CDI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 14.01.2013 23:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.08.2006 23:08
Postitusi: 1862
Asukoht: Tallinn
Eelmisel omanikul oli Piradoses suur tutvusringkond lihtsalt ...
Aga eelmine aasta olin talverallil selles autos kaardilugeja, kui ei eksi ryblik siis sõitsime vist mingi hetk kahe rekordiga koos päris pikalt oli andmine :) Kui sul oli diisel roheline rekord??

Jõudu ja jaksu!

Eelmine aasta öö enne talverallit viskasime seest tühjaks, paigaldasime kaardilugemis lambi, panime traksid jne.. saigi unise näoga tuldud DDR dressides Rõõmukaubamaja parklasse starti

Mõned pildid eelmise aasta Uunikute drifipäevast :)
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Martin


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 14.01.2013 23:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Jajaa, see kahe kekoldiga võiduajamine ja teeotsade otsimine oli väga lahe seiklemine. Mulle väga meeldis. Eriti kuna meile oli see Talveralli lausa esimene ja tundmatu nähtus. Samas kuskil lõpus me suutsime mingi teeotsa õieti panna ja kadusime teil eest ära niiet te meid ca 2-3h ei näinud ja me olime finishis hulka varem. Kuid see polegi oluline.
Oli kohe selline kerge adrekas sees ja võistlusmoment. Mul oli jah see roheline konn millest mul ka kuskil vana teema on. Sellest on ka youtubes ühe Talverallitaja poolt klipp üleval kus veel teie eespool olete. Bensukas VS Diisel :D

Traksid jäid õnneks mulle, lamp ka.

BTW: Sa rääkisid mingitest DDR dressidest? Kas saad lähemalt rääkida. VB ehk oleks mullegi neid vaja et nagu keskkonda sulanduda.
Hiljuti kingiti mingi 70date aastate päritolu tutikas munakoorikkiiver. Elu lahe värdjas kiiver on. Aga oma ajastusse ja rekordisse ning just Talverallile sobib 101% . Vaja nüüd ta vaid DDR lipuvärvidesse ajada.

Teie poolt sodiks sõidetud esipõlle oleme ka suutnud uuesti sirgeks pinnida ja saab uue katte. Udukad on taastatud ja töökorras.

Teie poolt katki sõidetud lisakaugtuli ja tema paariline rändasid kastiga kuskile lattu ja ei viitsi talle klaasi otsida. Asendus on olemas mul laos. Mingil ürgsel ajal kui autosid kõvasti emexi sai veetud, siis konfiskeerisin platsi peal ühelt vrakilt omale kaks väga korralikku 16cm elemendiga Boschi kaugtuld mis sobivad ideaalselt rekordile.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 15.01.2013 02:55 

Liitunud: 06.04.2006 21:59
Postitusi: 136
Asukoht: Tallinn
J6udu, ma selle tankiga piisvalt n6mme t2navatel vanureid hirmutanud :) See lisatuli purunes mingil imelikul kombel seistes, kevadel oli terve, sygisel autot k2ima ehmatades juba puruks.

Ja jutt Opeli sitast kaaluajotusest on kyll BS, imelihtne auto talviseks paugutamiseks, hea pikk teljevahe, rattad, mis mystiliselt palju keeravad ja yllatavalt erksad mootorid. Ainuke h2da on aeglane rool. Sellega sai h2da p2rast isegi m2rjal asfaldil uisutada, kui k6vasti siduriga vhele andsid. (eks see vist ole ka p6hjus, miks viimase 3 aasta jooksul siis nyydseks 4-as mootor sinna vahele l2heb :D) V2hemalt vahetada on lihtsam, kui Ladal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 15.01.2013 16:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Sitt kaalujaotus võib tulla sellest et mootor on küllaltki esisilla kohal, kui mitte eespoolgi.
Tulemüüri ja plokikaane lõpu vahe on ca 15-20cm. Plus tänu sellele küllaltki ees istuv käigukast mille korpus on malmist. Mootor ise ka ju üleni malm.
Uuem mootor mis plaanis see on ju kaane osa alumiinium, kastikorpus samuti alumiinium.
Lisaks on plaanis uus mootor nihutada tahapoole ca 15cm ehk siis küllaltki tulemüüri ligi.

Eks see kujuneb tegevuse käigus.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 04.02.2013 21:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Palju õnne ja jääme siis kingitusest teemat ootama :D
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 05.02.2013 19:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
Selgituseks:
Ma ei ole margieelistust vahetanud, nagu juba tuttavad küsisid nöökides.
See ämber ja number kujuline fjord taunss kingiti mulle sünnipäeval. Öeldi et sina tegeled nendega ja sinule ongi õige kinkida.
Täitsa vahvad tuttavad tegelikult. Taunts on vist avarii vaba isend ja läbimäda ta pole.

Siinkohal ka üleskutse. Kui kellegil on sellele taunssile midagi pakkuda juppe( esistange,juhiuks,suunatuled, tagatuled vb kehtivad paberid ehk) siis olge julged mulle privasse pakkuma. Korjan vaikselt siis nodi selle kere jaoks kokku.

Edasi aga see et homme gregorile karpe ostma, sponsi korras neid ei tahetud anda.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 05.02.2013 20:03 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
ryblik1 kirjutas:
Sitt kaalujaotus võib tulla sellest et mootor on küllaltki esisilla kohal, kui mitte eespoolgi.
Tulemüüri ja plokikaane lõpu vahe on ca 15-20cm. Plus tänu sellele küllaltki ees istuv käigukast mille korpus on malmist. Mootor ise ka ju üleni malm.
Uuem mootor mis plaanis see on ju kaane osa alumiinium, kastikorpus samuti alumiinium.
Lisaks on plaanis uus mootor nihutada tahapoole ca 15cm ehk siis küllaltki tulemüüri ligi.

Eks see kujuneb tegevuse käigus.


Malmist on ju ainult 4-jane kast ja see on ikka siga kerge,mosse kast ka suurem ja raskem,sidurikoda alumiinium,aga jah need CIH koned ikka siga raske.Sõidulõbu tõstab LSD ja mina e2-ga saan sellise kooslusega ikka päris kõvasti risti lasta enne kui üle läheb või kontrolli kaotan :) Talverallil näeme RSK...........


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 05.02.2013 20:26 

Liitunud: 01.12.2009 21:20
Postitusi: 124
ootan huviga taunuse ja rekordi tegemistest pilte ja juttu :)
edu tegemistes.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 05.02.2013 22:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
hundu615 kirjutas:
Talverallil näeme RSK...........

Täpselt... :D

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord E1 1982 2,0S Ryblik1
PostitusPostitatud: 25.02.2013 15:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.08.2006 23:08
Postitusi: 1862
Asukoht: Tallinn
uunikute fb teemas pandi selle aasta ralli pildid üles, kiirelt silmasin need 80 lehekülge ümber ja leidsin ainult ühe sarnase... lappasid kaks kokku vms ? Päris seda aparaati ma ei leidnud :)

Pilt



Martin


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7