Terv, otsustasin ka siia teema teha, kuna auto niikaua käes olnud ning loodan siit leida rohkem vastukaja autokohta kui MB foorumist.
Auto sain 2012 3. novembril enda käsutusse, sisuliselt sellel autol olnud 1 omanik, hooldused tehtud kõik esinduses. Läbisõit ostes oli 205 xxx km, nüüdseks siis nii, et ükspäev tuli 222 222km ette odokale

Ühesõnaga seisnud ei ole, kuid see-eest hästi hooldatud. Eelmine kasutaja sõitis autoga vaid peamiselt maanteel ja mitte Eestis, seega auto näeb väga värske välja.
Novembri teisel nädalal sai ostetud tuliuued 18" Barzetta Audi stiilis veljed koos Falken Eurouwinter 255,55,18 rehvidega, kuid majaees viidi need teisel nädalal sujuvalt minema.. Ühesõnaga seekord siis nii.
Auto kenasti vastu pidanud , aprillikuus tavalist Hollika ringi tehes jäi kõrva kerge kolin esisillas.. järgmine reede oli see juba tugevam ning sai sillakontrollis käidud ja vasak stabikakont vms oli otsad andnud. Uus asi sai kohe ostetud ning vahetatud ära. Kohe hea vaikne. Muidu pidavat veermik tiptop olema.
kulu: 7 eur kontroll + 42 eur jubin
kui sügisel auto sain olid xenonid jube nõrgukesed, ei teagi miks aga ei tahtnud või ei viitsinud neid vahetada.. ükspäev tuli tuhin peale ja mõtlesin, et enne kui ostan väga kalli raha eest originaal pirnid proovin omal nahal Hiinakad ära.. 25 eur oli paari hind, Tabasalus Maroli.ee . Sai siis need sisse topitud ning sain meeldiva üllatuse osaliseks. Töötavad ilma probleemideta ning näitavad jube hästi.. Ehk siis igal juhul mõistlik katsetus ilmselt.

ahja, auto ostes oli ka tagaluugi avamislink kinni kiilunud st. et luugi lasi lahti teha, kuid link jäi sellisesse asendisse kinni mis ei lubanud luugil sulgeda.. sai siis polstrid maha võetud ning link maha, lahti võetud ja ära puhastatud mustast ning külge tagasi- toimib nagu uus

Ei pidanud MB esindusse 120Eur jätma

lisadest ka natuke:
Off-Road pakett, sisaldab mäest allalaskumise abimeest, Low Range vms ehk aeglustit, kolmeastmelist Airmatic õhkvedrustust (tavalistel kaks astet) ning differentsiaali lukke. Samuti saab reguleerida autot pehmeks ja sportlikuks sõiduks.
Harman Kardon helisüsteem - bassi jääb puudu minujaoks, kuid heli on väga puhas ning lõpuni välja keerates ei peksa bass üle..

muidu nagu ikka:
Elektriline tagaluuk nupust, multifunktsionaalne nahaga rool, Command multimeediasüsteem, Ipod sisendid, 6x CD Box ja 6x DVD box, DIGI-TV kah olemas, navigatsiooniseade häälkäsklustega kuhu ostsin 2013 kaardi, bluetooth käed roolist lahti süsteem, elektriistmed juhiistme õhktoetustega vms, 7G tronic k.kast, kurvi suunas keeravad esi- ja udutuled, cruise koos kiiruse limiteriga ehk paned ntx linnas sõites 120 max kiiruseks millest auto ei luba kiiremini sõita kui just kickdowni ei vajuta, päris hea süsteem on. istmesoojendused, displeiga kolmetsooniline kliima, tohutult turvaelemente (airbagid ja kardinad ja kleepsud mis hoiatavad auto rullumise vastu jne).. siis vihmasensor, tumenevad peeglid mis ka kokkuklapivad end iseseisvalt uste lukustades jms pahna.
Autoga väga rahul iseenesest, talvel lumiste teeoludega ei ole olemas paremat linnamaasturit- kohalt läheb lumepeal ära nagu neljapäevaõhtune leegiga Opel ja murrab hangesi nagu sool Tallinnas.
omatuuningust niipalju, et taha numbrilauda panin led-id , viga ei näita jne aga vahetan need välja kuna veidi imelik valgus nendega. ja siis muidugi millejärgi vb paljud tunnevad mind ära linnas ja mõtlevad, et oi kui rõve.. jah! mu autol on kollaseks kiletatud udutuled. Mitte et ma arvan et see oleks ilus vms,, aga lihtsalt jäi kätte ja sai rõvetsetud veic

aga okei, siin mõned klõpsud:
nii need rotinäod siis tegid:

sellised need all olid


see pic tehtud umbes siis kui sain


siin muud kraami:







siin viimasesse astmesse tõstetuna:
