Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.04.2024 09:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 31.01.2011 13:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Tundub, et kollased Eesti sportautod on teema, siis jagan veel üht :)

Kogu saaga sai alguse 2000 aasta Motorexil kus mu onu nägi esimest korda ESTfieldide boksi. Astus ligi ja peale mõningast jutuajamist tellis meile sõnagi lausumata 2 raami. Ühe siis endale ja teise meile. Kuna rahad ja jutud olid kõik juba makstud siis ei jäänud väga muud üle kui ehitama hakata. Doonoriteks sai soetaud 2 üpris mäda kerega 06-te. Autod sai valitud selle järgi et oleks kindala peale 1600 mootor. Veel ennem talve tulekut sai mõlemad nullkuued ribadeks lõigatud ja kõik muu peale vajaliku läks otseteed EMEX-isse. Raamid sai kõrvuti garaaži pukkidele pandud ja sedaviisi sünkroonis saigi ehtust alustatud. Kahte masinat kõrvuti tehes oli heaks plussiks see et kui keegi tegi midagi valmis meisterdas oli kohe järgmisele masinale seda hea maha viksida. Meie auto sai esimesena valmis ja seda mai kuus 2001 aastal, kui ma õigesti mäletan. Registris olime ESTfield number 4.

Tehnika poolelt lähemalt sai mootoriks 1600 ketiga mootor, 4 käiguline kast ja Lada tagasild. Amorid on mingi Sachsi coiloverid "traktori" vedrudega. Pidurid on stock Lada ja tagatuled kärupoest. Esituled on mingisuguse põka omad, esimesed suunad aga vene motikalt. Bensupaak on nö võidusõidu paak mis mahutab vaid 20L.

Miks me valisime just Lada doonoriks? Põhjus lihtne. ESTfieldide idee autor Valter Teppan kinnitas meile et nii mõnigi teine samasugune stock Lada tehnikaga masin on valmimas ja suvel saame sellise odava ja võrdse hobi ringraja klassi. Aga võta näpust. Teised ehitajad olid vahepeal midagi kõssamata otsustanud loobuda Lada tehnikast ja siis oleme meie need 2 ainsat õnnetut stock Lada tehnikaga ESTfieldi omanikku. Meie suureks üllatuseks aga liikus masin väga reipalt edasi. Ringrada olme sellega nühkinud me isaga mõlemad. Minu parim ringiaeg Audrus on 1.08 koma midagi. Mõistagi sõitsid teised võimsamate masinatega härrad meist sigetel mööda nagu postidest aga kurvides olin mina südikam ja tänu sellele on igasugu ESTfieldi klubisõitudelt kui ka päris ringraja võistluste demostartidelt nopitud mõningaid karikaid.

Tänaseks on auto aga juba kolmandat aastat algosadena kodugaraažis ja ootab meie hoolitsevalt kätt. 01 ringraja projekt on piisavalt aega röövinud et ESTfieldike unarusse jääks. Mis asjad sinnamaani viis? Enne 2007 talvekorterisse panekut otsustasime, et aitab sellest lagunevast vanakooli tehnikast ja tõmbasime auto pulkadeks. Nüüdseks oleme jõudnud asjaga niikaugele, et autol on küljes Volvo 240 tagasild ja ootab soojemat aega, mil saame ta koju Pärnusse ära tuua, et installida Fordi T9 käigukast ja samaara mootor. Tundub tuttav? Tõsi ta on, sest meie rinka Lada sõidab sama setupiga. Mootor saab ka järgi aidatud kergema kolvigrupi ja õõnestatud kaane näol. Ka lisandub sinna kerge hooratas ja kangem nukkvõll. Toitma hakkab seda südant mingi tavline karburaator esialgu. Võimu loodame saada 100hj kanti rattast. Seda on auto 620 kilo juures piisavalt.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 31.01.2011 13:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Wow, väga vägev pill!

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 31.01.2011 14:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2008 23:28
Postitusi: 948
Asukoht: Tartu city
päris kõva masin... Edu ehitamisega ja hoian silma teemal peal !.

_________________
Tuuliku Car Service Oü. Keretööd ja värvimine ! https://www.facebook.com/T.Car.Service
Rehvi vahetus 25€ jooks Nr 56866452 ! http://www.tuuliku-car-service.eu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 31.01.2011 14:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.01.2011 18:09
Postitusi: 822
Asukoht: Tartu/Tallinn/Helsinki/Sweden
Väga 5+ relv isegi LADA tehnika peal sõites... Aga kui võimsam tehnika vahele panna, siis tõotab siit küll üks üsna huvitav Estfield tulla.
Edu ehitamisel ja kindlasti on see üks teemasid, kus kindlalt silma peal hoian...

_________________
Pottsepatööd- Ahjude, kaminate, pliitide ehitamine, remont, hooldus ja taastamine. http://pottsepad.wordpress.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 01.02.2011 01:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2003 21:16
Postitusi: 316
Asukoht: Tallinn
krt, ma ei tea ei usu sellise asja kiirusesse, palju lihtsam, odavam ja vastupidavam oleks kas mingi japsi mootor või siis kasvõi bmw 1.8 doch mootor millel juba tehasest üle 100kw vahele istutada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 01.02.2011 02:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2008 22:18
Postitusi: 1192
Asukoht: Pärnu
Mis siin uskuda on, vaata mehe teist autot...
kw/kg suhe loeb siin

Minu poolt ka kuradi palju edu selle ettevõtmisega!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 01.02.2011 03:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2003 21:16
Postitusi: 316
Asukoht: Tallinn
loebki aga kui odavamalt ja kindlasti vastupidavamalt kui on lada "tuunitud" mootor kordades parem tulemus saavutada siis milleks vene tehnikat ehitada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 01.02.2011 10:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Vastan ise :)

Nimelt on aastatega tekkinud kuhjaga detaile mille jaoks 01 peal kohta ei ole ja niisama ära ka ei viska. Kast tuleb Fordi T9 ja sild on Volvo 240 alt. Seega kui Lada üle viskab siis kastile originaal koda külge ja mõni Fjordi kärakas südameks. Tulevikuks on olemas Webberi karpade kolled. Kui leiame okei hinnaga lamavad karpad siis rändavad need peale. Isegi Lada stock mootoriga oli auto piisavalt kiire, et fooritagant 250hj tehase pille piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikalt seljataha jätta. Tõsi kui kiirus kisub üle 90 siis jäi väheseks, aga stock Lada kettmootor on mingi 56kw :)

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 01.02.2011 12:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2005 17:55
Postitusi: 919
Asukoht: Miami, FL
Kaal on jah nii pisike, et tuleks pigem võrrelda tsikliga mitte autoga.
Muidugi kui sinna vahele toppida üle 100hj stock mootor, siis oleks asi teine. Usun et omanik teab seda ise kah sest selle jaoks ei pea just NASA insener olema.

_________________
www.soolobuss.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 01.02.2011 13:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2004 11:04
Postitusi: 196
Asukoht: Tln/prn
Hehe.. mis aastal se pilt tehtud on, kus härrased rõemuste nägudega baranka taga istuvad? :D

Kui see auto linnavahele ilmus kunagi ammu, siis korduvalt - ma ütlen KORDUVALT sai mõelda, et kes see hull organidoonor sedasi sõidab.
Mingite pimedate nurkade tagant tuli see pill külg ees vastu tavaliselt :D

Aga wau ja kadeduse faktor oli ikka suur kui asi nobeldalt kuskilt süstis. Siiani on. Sõidaks isegi. Hea "adrekapump" :)
Panen igatahes järjekorda, et kui kunagi uuesti kokku laote, siis küsin "põksu". :rokib

_________________
www.kopajupid.ee
www.opeliremont.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 01.02.2011 14:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Njaa. Eks sai lollusi omajagu tehtud ja eks ole juhtunud ka asju. Iga kevad kui auto sai talveunest äratatud ja esimene tiir linnapeal käsil oli tulid seltsimehed konstaablid ja pidasid kinni - kontrollisid dokumente ja lisavarustust (ohukolmnurk, tõkiskingad, kustuti ja apteek). Kõik oli alati 100% korras ja sõit jätkus terve suve ilma kontrolli või niisama huiamiseta. Noh kui just ise ei teinud sinikuue silme all rumalusi. Meenubki seik Pärnu mudaravila ringilt kus sai natsa küljetatud. Kurat jäin silma. Peeti kinni uuriti puuriti - seletasin, et jah sai natsa palju hoogu(mitte üle 50 ofkoors) aga õnneks päästsin äärekivist ära :twisted: . Arvata on et seda nad uskuma ei jäänud ja kukkusid rehvilt kiirusindeksit uurima. Seletasin siis neile mida see tähistab ja miks see ei puutu antud juhul asjasse. Sellepeale vastati, et iga kord kui linnavahel tiirutan tuleb umbes 4-5 kaebust, et hull jälle röstriga kihutab :) .
Veel on ära murdunud esimene alumine õõtshoob ja seda Supeluse-Esplanaadi ristis. Päris rõve oli. Teine kord murdus sama detail ära Pärnu rinkal 90-ga kurvi võttes. Lendasin mitu head meetrit külg ees maad puudutamata kuniks lõpuks maandusin. Sellest ajast saati on seljavaegusi veel tänini.
Tallinnas, Tartus, Haapsalus, Ida-Virumaal ja Saaremaal on ka käidud autoga trippimas. Eredaimalt on meeles Pärnu-Haapsalu-Tallinn-Pärnu (vahemaad on valitud meelega mitte palju üle 100km tanklate vahega sest paak on ainult 20L) kui niisama kihutamas käisin. Haapsallu jõudes helistasid sõbrad Pärnust et oi plää mis vihm ja värgid-särgid. Mõtlesin, et kihutan Tallinna vihmavarju ööseks. 20km enne linnapiiri hakkas no nii räigelt sadama et õudne. Läksin vanaema juurde soojenema peale mida ilm selgines ja otsustasin ikkagi Pärnu koju ära sõita. Loomulikult hakkas enne Are taaskord meeletult sadama ja sain ikka totaalselt läbimärjaks. Kui rekka vastu tuli siis selle rataste alt viskas ikka korraliku tsunaami tuppa sülle. Mmm..memories :)
Sobivate ilmadega kasutasin autot igapäevaselt - käisin koolis sellega ja poes või niisama linnapeal õhtul :) Korra sai isegi mingeid laudu toodud sellega :)

@AstraG
Pilt peab olema hiljemalt 2005 sest vahtralehti enam ei ole :) . Kui auto ükskord lõpuks ometi töökorda saab siis orgunnin kindlasti sõiduvärki. Rinka on ju põhimõtteliselt tagahoovis. Linnapeal on paras piin tänu jäigale vedrustusele.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 01.02.2011 14:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.05.2006 17:30
Postitusi: 802
Asukoht: Eesti Vabariik
Ooh, mäletan tublid aastad tagasi sai käidud mingil Superkross/rallikrossi etapil Pärnus ringrajal. Siis toimus ka Estfieldide sõit. Peaks mainima, et ikka vägagi vaatemängulised riistapuud. Meelsasti teeks isegi sellisega kerget linnatsilli reede õhtul. :rokib

Tohutult edu sulle, ehk lootust ka kunagi tiiru saada. :twisted:

EDIT: Jutt käis siis sellest etapist: http://www.rally.ee/index.php?a=a009&b=2449

_________________
Müüa Volkswagenite (aastatest 74-00), Nissanite, Opelite, Fordide ja erinevate pakibusside varuosi!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 01.02.2011 14:20 

Liitunud: 07.04.2003 19:49
Postitusi: 169
Asukoht: Tln
vähemalt sain kinnitust et sul on topelt-standardid :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 01.02.2011 14:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
revolutsionäär kirjutas:
vähemalt sain kinnitust et sul on topelt-standardid :)


Palun täpsusta :)

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ESTfield Lada, 2001a Uzzac
PostitusPostitatud: 23.12.2011 12:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Puhun vanasse teemasse ka veidi elu sisse. Nimelt on auto lõpuks omal jõul võimeline liikuma ja sai sellel sügisel veel ülevaatuseltki läbi. Pisiasju talviseks tegemeseks on omajagu, kuid kevadel tahaks tänavale tulla kindlasti. Esimesed muljed on igatahes vägevad. Vana mootoriga kadus ergas kiirendus peale 3 käigu lülitamist täielikult, kuid praegult vedas isegi 4.daga kenasti ja tugevalt.

Igatahes selline ta sai praegu (punased osad värvime või vahetame viisakamate vastu välja). Mootoriks Samara 1600 peale puuritud plokk+kergemad kepsud, pea on noorema Detjonni uuristatud, nukk on vähe teravam ja karpad on 2X40 Dellortod. Kastiks Fordi T9 koos shortshifteriga ja sild Volvo 240 alt. Sild kahjuks lahtine, kuid elame näeme kas see päris nii jääb.

Pilt


Pilt

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7