Paar posti ülevalpool olev Navara oli minu tööauto
Sama Effiga sõitnud ka üksjagu kilomeetreid - kui sellega saab Tallina linnas tipptunnil hakkama , peaks MNT automaatselt bussijuhi load andma
Autol peal minuteada väga vähe sõitnud mootor , kandevõime on ARK-s avalduse alusel ümber tehtud , et saaks B-katiga sõita .
900 kg kastis , siis kast vajus alla vast 3-4 cm , minek ja juhitavus ei muutunud
Olemasolev " Chip " on
http://www.bankspower.com/ - tehase erimudel koos HD limited edition-iga. Kui mälu ei peta , siis sellese komplekti kuulub suurem kõrvits , teine soft , koos power controlleriga ( reostaaatnupp salongis ja karopka kapoti all ) ja 4,5 " exhaust pipe lõpuni välja .
Seda pistikut mina ära ei ühendaks , sest kuival kattel saab selleski seades enamustele siinsetele kaagutajatele kindlasti "koti pähe " tõmmata
Kui aga peaks hirmsasti tahtma , siis see roolist vasakul asuv nupuke peaks andma igas astmes 30 hp juurde - seega astmel 6 võiks ligikaudu 180 hp juures olla aga nagu ka enne mainitud , siis vajadust ei ole kindlasti ja ega see mootorile kindlasti meeldiv ei ole kui sellise ülelaadimisega koguaeg pähe anda .
Edu ja ära siis unusta enne seisma jätmist exhaust temp`i sinisesse alase lasta .