Kuna mul on kerge hämming juba selle auto elektroonika pihta, siis teen siia teema huvipärast. Eesti kõige suurem autoteemaline foorum siiski ja äkki on keegi, kes on antud probleemiga näiteks kokku puutunud või on lihtsalt spetsialist selle auto elektroonika alal.
Mootoriks on 22E CIH ehk siis 2.2 liitrine 85kw ridaneli. Täispritse, kontaktivaba süüde ja siuke luksvärk ühesõnaga.
Kere on suhteliselt mäda, eriti uurinud ei ole aga karpe ei ole, juhiiste on ühe nurgaga läbi põhja vajunud ja noh siuke ta on ühesõnaga

Tema eesmärk on olla mõnda aega rallikas ja edasi juba doonoriks mu caravanile. Doonorlusel kantakse üle ainult süda ehk siis mootor koos kkasti ja osalise elektriga. Ülejäänu.. noh piisavalt erinevad autod, et midagi hakata ümber aretama ja ei ole midagi erilist selle karbi küljes
Välja näeb ta selline:




Kapotialune näeb üpriski ropp välja..

Aga põhiprobleem on siis mittekäivitumine. Eelmisel omanikul jäi ta seisma, kuna võtmest ei käivitu aga tõmmates pidi käima minema. Starter toimib(mitte kõige paremini enam praeguseks küll), süüted asjad on kenasti sees(ehk süütelukupõhi on korras), bensupump lööb aga sädet kätte ei saa.
Jagaja on korras, süütepool on toimib, kommutaator on samuti töökorras, kapotialune juhtmestik peaks ka nagu klappima ja edasi on müstika.
Süütesüsteemis on tal mingisugune aju kah eraldi, ma ei tea küll mille jaoks. Nädalakese olen juba nussinud, et sädet kätte saada

No mida ei ole seda ei ole. Jagajast tuleb impulss kenasti välja ehk siis jagajale jõuavad pinged kenasti peale, aga edasi on tühi maa.
On mõni põline rekordiomanik kes oskaks pakkuda mingit tüüpviga? Näiteks seesamune süütevõimendi/aju vms?
Sest kui komponendid kõik on terved, siis järgmine samm on armatuur maha ja hakata juhtmestikku üle vaatama, sest seal on ka päris ropult laiali kõik all ja mingid lahtised juhtmeotsad ka jooksevad kuskilt

Projekti SELLEST autost ei tule, ärge lootkegi
