Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009 - teema lukku palun
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=105335
1. leht 3-st

Autor:  justcraizy [ 04.01.2013 00:17 ]
Teema pealkiri:  Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009 - teema lukku palun

Audi esinduset leidsin enda jaoks huvitava isendi ning pikalt mõtlemata veeres koduõuele:

Hõbedane 2009a B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI. Võimsuseks 155kw ning käigukastiks s-tronic. Lisadega just väga kiidelda pole, kuid minujaoks hetkel piisavalt: suurematest asjadest kiirusetundlik rool, istmesoojendused, vihmasensor, 2 tsooniline kliima, püsikiirusehoidja, kreemjas alcantara sisu, xenon tuled ja muu pudi padi. Kuna täna alles sain auto kätte, siis väga pole jõudnud veel kõikide featuuridega tutvuda ning avastamisrõõmu veel on :) Ahjaa, päeval sõites LED tuled ja miskine äge automaatika ise lülitab pimenedes tuled ümber. Müügimees luges sõnad peale ja ütles, et tulede reziimi automaatse reziimi peal hoiaks. Ju siis peab.

Miks just see? Läbisõit 67 000 ja suhteliselt uus aastaarv ning üks omanik ja Eestist ostetud ja täis hooldusajalooga.
bensukas - olen väga väga pikalt sõitnud diislitega ning tahtsin proovida midagi muud. Üks minu viimased bemme, e36 328 142kw jättis üsna kustumatu mulje mulle ning selles ajast saati olen tahtnud uuesti mõnda bensukat omada. Hetke emotsioonide najal võiks küll öelda, et minujaoks on diislid ajalugu :)

Kütusekulu? liiga vara öelda. Tänase päeva sõitsin linnas ringi ja keskmine hetkel 10.4, aga eks näis milliseks see kuu lõikes kujuneb.

Minu esimene 4wd auto ja see vajab harjumist. Pidamist on ikka tohutult võrreldes võimsate esi- ja tagaveolistega. Maja juures on suhteliselt rõvedd rööpad ja lumesopine tee ning fw'dg seal pidevalt hädas aga see läks jumala tuimalt läbi. Ehk lühidalt, väga rahul hetkel. Eks näis mis tulevik toob. Kuidas auto vastu peab ja kas ka mootori poolele uuendusi tekib. Silmapiiril on APRi k04 conversion kit aga hetkel veel kaalukauss kõigub siia ja sinna poole.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Ciber [ 04.01.2013 00:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

Kiidan valiku.......heaks! 8)

Autor:  Reimers [ 04.01.2013 00:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

Väga kõva pill

Autor:  allan1 [ 04.01.2013 00:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

A24 kuulutus

Hea valik. Ise vaatan ka sarnast perevagunit.

Autor:  M1k0 [ 04.01.2013 01:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

ilus ja hea auto aga no Hõbee... plätttna... nii ropp värv autole

Autor:  @almera [ 04.01.2013 07:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

Meelde jäi just see lõik: "Lisadega just väga kiidelda pole, kuid minujaoks hetkel piisavalt: suurematest asjadest kiirusetundlik rool, istmesoojendused, vihmasensor, 2 tsooniline kliima, püsikiirusehoidja, kreemjas alcantara sisu, xenon tuled ja muu pudi padi. "

Ma küsiks,et mis lisadest siis veel puudust tunned?(ei hakanud mainima el aknad,peegleid jne kuna need sul pudipadi all kirjas) :D

Loomulikult bensukas, kes koonerdada tahab võtab diisli. Hall hea värv- ei näita soppa välja ja meil ju muud polegi kui sopp.

Autor:  rain0102 [ 04.01.2013 08:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

@almera kirjutas:
Meelde jäi just see lõik: "Lisadega just väga kiidelda pole, kuid minujaoks hetkel piisavalt: suurematest asjadest kiirusetundlik rool, istmesoojendused, vihmasensor, 2 tsooniline kliima, püsikiirusehoidja, kreemjas alcantara sisu, xenon tuled ja muu pudi padi. "

Ma küsiks,et mis lisadest siis veel puudust tunned?(ei hakanud mainima el aknad,peegleid jne kuna need sul pudipadi all kirjas) :D

Loomulikult bensukas, kes koonerdada tahab võtab diisli. Hall hea värv- ei näita soppa välja ja meil ju muud polegi kui sopp.


MF rool, elektriistmed, adaptiivne püsikas, kõvem tümm. Oi, kui palju manti saab veel juurde panna....

Autor:  justcraizy [ 04.01.2013 09:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

Tsiteeri:
ilus ja hea auto aga no Hõbee... plätttna... nii ropp värv autole

Mul on eelnevalt olnud ca 15 erinevat autot erinevate värvidega ning pean tõdema, et praktilisuse mõttes on see üks parimaid värve. Pole küll nii efektne aga no mis teha. Olulisem on see, et taha saab tulevase koera ja lasteträni panna, tahaistmele mahuvad kenasti ära mu kaks väikest põngerjat ja ees naisega saame mõlemad erinevates "kliima tsoonides istuda" :D

MF rool - eelmisel kahel bemmil oli selline vidin ja ainus mida ma sealt näppisin oli püsikas ja kiiruse lisamine. Ühe nupu vajutamisega sai +5km/h juurde lükata. Hetkel nagu väga ei igatse seda. Püsika jaoks oma kang ja pean veel tutvuma mis ja kuidas seal käib.

Tänud Allan1'le googli cache eest. Sain isegi veel teada mis seal peal on :)

Autor:  JanarH [ 04.01.2013 13:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

Käigukasti valik on vähe mööda. Pole eriti hiilgand oma töökindlusega. Kastiõli vahetatud 60000 kohal?
Aga kui just automaati vaja siis ei jää nagu muud üle B8 puhul.

Autor:  justcraizy [ 04.01.2013 14:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

JanarH kirjutas:
Käigukasti valik on vähe mööda. Pole eriti hiilgand oma töökindlusega. Kastiõli vahetatud 60000 kohal?
Aga kui just automaati vaja siis ei jää nagu muud üle B8 puhul.


Kõik hooldused tehtud vastavalt esinduse nõuetele. Pole konkreetselt seda uurinud, aga vaatan järgi. Hea point.
Ise pole leidnud erilisi probleeme s-tronicu kohta, kasutatakse oluliselt võimsamate masinate puhul neid samuti. Multitronic on teine teema.

Autor:  JanarH [ 04.01.2013 15:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

No multitronic ei vääri isegi käigukasti nime.
Bensukate otsas on S-tronicul suht vähe jamasid olnud. Võimsamate autode S-tronicud suht teise rauaga, käitumine on sama.

Autor:  justcraizy [ 04.01.2013 17:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

Tsiteeri:
Kas sisu on tõesti alcantara või mingi analoog?

Ma pole küll spetsialist aga lisades nii kirjas on. Mõnus on küll, rohkem ei oska öelda :)

Helistati Audist ja öeldi, et pean auto tagasi viima. Audi tehasest oli tulnud teade, et autol peab garantii korras ära vahetama mingi nukkvõlli vidina. Eks kuuleb täpsemalt
mis seal vahetusse läheb, aga positiivne, et mulle tasuta.

Kinnitati ka seda, et 60 000km pealt vahetati kastiõli. Järgmine siis 120 000 peal.

Autor:  ksenoon [ 04.01.2013 18:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

rain0102 kirjutas:
@almera kirjutas:
Meelde jäi just see lõik: "Lisadega just väga kiidelda pole, kuid minujaoks hetkel piisavalt: suurematest asjadest kiirusetundlik rool, istmesoojendused, vihmasensor, 2 tsooniline kliima, püsikiirusehoidja, kreemjas alcantara sisu, xenon tuled ja muu pudi padi. "

Ma küsiks,et mis lisadest siis veel puudust tunned?(ei hakanud mainima el aknad,peegleid jne kuna need sul pudipadi all kirjas) :D

Loomulikult bensukas, kes koonerdada tahab võtab diisli. Hall hea värv- ei näita soppa välja ja meil ju muud polegi kui sopp.


MF rool, elektriistmed, adaptiivne püsikas, kõvem tümm. Oi, kui palju manti saab veel juurde panna....

keyless-go on hea asi :) ilma ma ei osta enam ühtegi autot.

Muidu uued Audid on ikka ja alati head :)

Autor:  justcraizy [ 04.01.2013 19:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

mkb kirjutas:
JanarH kirjutas:
No multitronic ei vääri isegi käigukasti nime.
Bensukate otsas on S-tronicul suht vähe jamasid olnud. Võimsamate autode S-tronicud suht teise rauaga, käitumine on sama.

Pole kursis, mis s-tronicul häda?
Jälle "eluaegsest" õlist põhjustatud probleemid, st et kui vahetamata õli pärast kast lendab, siis ongi eluiga täis? :D


Helistasin müügimehele ning uurisin ja nende sõnul hooldusvälpades kenasti ka nõutakse kastiõli vahetust ja 60 000km see ka vahetatud sai, nagu ka ennist kirjutasin. Ma arvan, et te ajate mingi muu kastiga segmini. Mingit eluaegset õli pole vähemalt sellele mudelile küll Audi määranud. Vahetus iga 60 000km tagant. Nii et loodetavasti probleemivaba. See kui esinduse nõutud hooldusintervallidest ja sisust kinni ei peeta on tihendi viga ja selle põhjal ei saa küll nüüd midagi väita. Tuttavatel vähemalt pole kellegil mingeid suuremaid jamasi olnud.

s-tronic on ülimugav - lahe vaadata kuidas pöörded kukuvad lambist ja eriti tunda küll pole, et käik vahetus vms. Eriti vinge on täisgaasiga, käikude vahetust võib täitsa võrrelda QuickShifteriga bike'il - naks ja naks. Võib täitsa sõltuvusse jääda.

Autor:  JanarH [ 04.01.2013 19:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI 2009

justcraizy kirjutas:
Tsiteeri:
Kas sisu on tõesti alcantara või mingi analoog?

Ma pole küll spetsialist aga lisades nii kirjas on. Mõnus on küll, rohkem ei oska öelda :)

Helistati Audist ja öeldi, et pean auto tagasi viima. Audi tehasest oli tulnud teade, et autol peab garantii korras ära vahetama mingi nukkvõlli vidina. Eks kuuleb täpsemalt
mis seal vahetusse läheb, aga positiivne, et mulle tasuta.

Kinnitati ka seda, et 60 000km pealt vahetati kastiõli. Järgmine siis 120 000 peal.


Tegu siis 15D6 kampaaniaga mille käigus vahetatakse ära selline vidin: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR_vDAxLk5W-rYF-tEr_arZMoivYM42dwmrNhJvcQ5OrjnNVTi1Aq5fUbbp9A

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/