Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Moskvich 2140SL , 1983, TheoK http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=1060 |
1. leht 2-st |
Autor: | TheoK [ 30.12.2008 15:18 ] |
Teema pealkiri: | Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
Tervitus! Otsustasin enda Moskvichi (AZLK) ka siia lisada. Tegu siis Super-Lux-iga e. Ostetud 2006 aasta Novembris Tartumaalt. Plaan oli soetada võimalikult heas korras isend, nii läkski. Kuigi algus polnud just kõige rõõmsam, palju roostetäppe kobrutavat värvi jne. Aga läbisõit tol hetkel 45000. Ostmise päeval: ![]() Kevadeks oli pilt parem. Rooste likvideeritud, veljed värvitud. Salong ilus puhas ja ka mootoris oli osi vahetatud. Ülevaatuselt läbi ja peaaegu originaalsus saavutatud. Vaid helisüsteem pole originaal. Üks esimesi pikemaid reise: ![]() Suvi 2007 möödus rahulikult, ei mingeid viperusi ega ka suuremaid töid. Sügisel 2007 käis Mosse remondis ja vahetati siduriketas, survelaager, piduri peasilinder ja siduri töösilinder. Korrigeeriti ka rataste kaldenurka. Talv möödus seistes garaazis, pukkidel ja konserveerituna. Suvi 2008 oli töökas. Põhiline aeg kulus põhjalikule roostetõrjele. Kogu auto sai uue korrosioonikaitse kihi, seest, põhja alt jne. Suve lõpuks andsid otsad püksid ja ka käigukasti padi. ![]() ![]() ![]() ![]() Ma ei teagi kas selliste autode koht on selles foorumis, aga eks näis. |
Autor: | M5Board [ 30.12.2008 15:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
pole ühel vanuril ka nii korralikku mosset näind,vaeva on nähtud...tubli ! eks neid mossesid ka enam pole korralikke saada,väärtus kasvab aga plaan siis auto orginaaliks jätta ? iseenesest hea toorik ![]() |
Autor: | noname [ 30.12.2008 15:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
voh, minu esimene auto oli samasugune. sul tundub päris sile ja korras kah teine veel..bueno! kuidas karbid tagumiste ratastejuurest on? ![]() Ning vanad volga kroom peeglid võiksid panna, oleks ehk "tjuunim" ![]() |
Autor: | TheoK [ 30.12.2008 15:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
Üks suuremaid unistusi on kunagi see auto taastada ja talle must number saada. Aga eks selleni on aega. Karbid on tugevad.Igaks juhuks originaal tungrauda ei kasuta, sest olen näinud autosi millel tänu sellele on karbid sellest kohast lömmis. |
Autor: | Zoig [ 30.12.2008 20:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
rutsik kirjutas: üks asi mis mind kõigi mossade juures häirib on see koopa sees olev platsik (logar?). poleks seda näha siis oleks väga ilus. Mu mossel ka alguses korjati esimesed logarid ära, sest häirisid, selle tulemusena olid esimesed tiivad, lanzeronid ja esimene põll umbes 9 aastaga nii sodid, et pöidlaga sai auke sisse teha. kui esimesed plekid ära vahetati, siis sai ka uued logarid pandud, kui korralikult paigaldada, siis näevad need tegelikult suht kenad välja, eemalt vaadates nagu pisike must kummitriip mis jookseb mööda koopa äärt. Teemasse niipalju, et väga viisakas masin tundub olevat, aina haruldasemaks hakkavad need muutuma, ning seda enam tuleks neid väheseid alles hoida. talvel putitada, ning suvel ikka sõita ![]() |
Autor: | TheoK [ 30.12.2008 23:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
Eks ma olen mõelnud ka, et peaks logarid tagant ära võtma ja uurima mis seal all toimub, aga ega eriti pole viitsimist nendega "mängida". Üks pilt mootorist ka: ![]() Ja siin "sõbrad koos" ![]() Selle auto juures paneb imestama veel see, et ta on küll igal pildil roheline, aga see roheline on alati erinevat tooni. Samas Niva on alati ühesugune. |
Autor: | TheoK [ 31.01.2009 19:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
Kuna sügisel murdus kundepoolne iste seljatoe ja istumisaluse ühenduskohast, siis oleks vaja keevitada. Aga kuna istme raami kättesaamine on raske ja keeruline, siis oleks vaja nõuandeid, et millega istme polstriosad kinni katta? Või millesse mässida kinni istme pehmed osad? Samas millist keevitust kasutada? ![]() |
Autor: | V2lja [ 31.01.2009 21:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
väga sheff niva...rohkem pilte pole nivast? |
Autor: | noname [ 31.01.2009 21:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
V2lja kirjutas: väga sheff niva...rohkem pilte pole nivast? viewtopic.php?f=48&t=1085 lausa teema on olemas.. ![]() |
Autor: | TheoK [ 31.01.2009 21:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
Tänud taaskord kiitmast aga ei huvita mind see ![]() ![]() ![]() |
Autor: | oopc [ 31.01.2009 21:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
Seest pilt on ilus minujaoks. |
Autor: | Scorpio Ghia [ 02.02.2009 12:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
proovi fooliumiga katta mis puudub mosset, see on päris kobe ja korralik, ja lisaks veel suht haruldane masin, vähe kes teab, et AZLK tellis mudelile 2140-117 armatuuri dizainimist USAs, aga too ei meeldinud tellijale ja siis telliti Jugoslaavias (firma Saturnus). Toodeti armatuurlauda ja kellasi samuti seal ![]() see siis USA variant ![]() ![]() btw, Bulgaarias toodeti kah, 2140-117 (Moskvitch 1500SL) |
Autor: | noname [ 02.02.2009 23:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
Kui sa huvitatud oled, siis mul vist parempoolne tutikas küljekarp vedelemas ning veel leian ehk nipetnäpet asju. Lähen vaatan, kas alles ja mis seisus asjad on, annan sulle õhtul ehk ps-is teada ![]() Edit; Natuke korrast 2ra tagumine stange (See sul endal hetkel korralikum) Ning tutikas parempoolne kyljekarbi plekk mul linnas kohe olemas. Soovid, tule j2rgi. Teisi asju peab teistest garaasidest otsima mul, kus kah kunagi mosse, zazzeri ja lada juppe koos autodega sai hoitud (Kindlasti midagi head leia). |
Autor: | markus_m [ 03.02.2009 19:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
Mul pakkuda tutikas esituli, DDR Ruhla ![]() Palju helgeid mälestusi mossega, minu esimene oli tavaline 2140... |
Autor: | TheoK [ 05.04.2009 11:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Moskvich 2140SL , 1983, TheoK |
Kevad hakkab ka Mosse juurde jõudma... ...kuid mitte veel päris. Tänane sõit piirdus vaid korraks garaažist väljasõiduga, et valmistuda ette pühadeks,millal: *Tõstame auto kallutusrauaga "kummuli" *Vahetan püksid *Vahetan käigukasti padja Aga seoses selle kummuli lükkamisega on paar küsimus. Kuna tegu on tungiaukudesse kinnituva rauaga ja tegelikult ei ole nende tungiaukude vastupidamises kindel, siis kas oleks mõistlik midagi raua ja karbi vahele panna kummiga ümbritsetud rauatükk vms.? Et kui ka augud veidi nihkuvad või vajuvad, siis see kannaks jõudu "laiali". Sai ostetud ka "Volgast" mingi väidetavalt väga hea mutrite lahtisulataja. Nimeks oli kas SoM2 või MoS2...? Sellega tasuks vist eelnevalt korralikult neid pükste mutreid leotada. Oht neil ju sisse murduda. Kallutusrauast ka pilt: ![]() TheoK |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |