Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Vaz 2106 90a Haleskinn Teema LUKKU!!!!! http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=106650 |
1. leht 4-st |
Autor: | haleskinn [ 22.01.2013 11:32 ] |
Teema pealkiri: | Vaz 2106 90a Haleskinn Teema LUKKU!!!!! |
Kuna sai sügisel soetatud lada/vaz 2106 siis sai hakatud ka tegelema uuesti foorumites käimisega, seega mõtlesin et panen ka siia oma tjuuning projektist paar pilti ja mingisuguse info üles lada sai soetatud lada kaasfoorumlase Black-Pearl käest http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=26954 sain auto kätte, hakkasin seda kokku lappima läks umbes 5 tundi aega, sain masinale istmed sisse aknad ette ja sain alustada sõitu tartusse. kuna auto väga hästi varasemalt krunditud ja eeltööd olid hästi tehtud sain koheselt panna peale uue krundi ja samuti sain peale ajutise värvi läks umbes kuu aega mööda võtsin auto uuesti käsile ja lahmisin auto täielikult kokku pole piltidega just väga hoolas olnud, kuna nüüd hakkab vaikselt aega üle jääma ja talv pole ka veel kaugeltki läbi siis mõtlesin et asun uuesti auto kallale nimelt mida vaja tarvis teha 1. pidurid õhutada 2. karpa ujutamise probleem korda teha - tehtud 3. starteri pendiks vajab vahetust 4. kütusepump ei taha eriti kütet peale anda - uus olemas 5. spidokablokk tahab moderniseerimist 6. salongi viimistlemine (audio, uksepolstrid, valgustus, keemiline puhastus jne) 7. lukustus 8. süütelukk (suutsin v6tme puru keerata.... ) - tehtud 9. sillad reguleerida 10. toonklaas tulevikus plaan. 1. turbo ja kõik sellega kaasnev (intercooler, bov, kolled jne..) 2. valuveljed (olemas) 3. angel eyes xenon luubid ette (loodan et keegi ei pahanda) 4. 5k manuaalkast oleks tore 5. weberi karpat tahaks 6. coiloverid 7. strutbar 8. madaldusvedrud - olemas 2tk ka küljes juba mõned pildid http://fotoalbum.ee/photos/Haleskinn/sets/1343863 värv tuleb suvel uus, kuna talvel värvida niiskes natuke nadi umbes sarnane värv tuleb [url]http://www.lambocars.com/images/lamboevents/hever2010_03.jpg [/url] selline tumedam sinine metallik koos suht suure pärli sisaldusega loodan et keegi ei pahanda värvivaliku üle ![]() loodan et saan natuke parema pildimaterjali siia varsti üles. plaan teha masin pooleldi näitusemasinaks, pooleldi rajamasinaks, samuti tahaks temast saada ka lihtsalt lõbusa väljanägemisega pilli millega linnavahel tiksuda ja külg ees kulgeda turbovilinate saatel. ![]() edit: praeguseks auto niikaugel et sõidab ja pidurdab omal jõul kuid käima minemisega on raskusi ![]() ![]() |
Autor: | photograph [ 22.01.2013 12:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
Üks sóbralik soovitus: enne kui turbotamis ja näituse pilli plaanidega letti lendad siis, vóiks juba mingi areng ka näha olla. Muidu oled automaatselt ülejäänud rahva silmis lambi tilganäppija. Aga edu, loodame et tuleb vile ka peale mitte niisama ei kóvata. Milleks sul plaanides on nii coiloverid ja madaldusvedrud mólemad? Olen ise loll ja ei jaga pointi lahti ![]() |
Autor: | TemK [ 22.01.2013 13:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
Ja nagu weberi karpa + turbo? ma vist ka loll |
Autor: | offline [ 22.01.2013 13:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
Arvatavasti ikka CCCP |
Autor: | argo7up [ 22.01.2013 13:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
Mis weberi karpal ja turbol viga on? Jah tootlikus pole nii hea, kui pritsungi puhul, kuid asja saab tööle. |
Autor: | haleskinn [ 22.01.2013 14:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
kuna turbode ja karpade jms alal olen ikka ülim algaja siis ![]() kolioveritest vist juttu ei olnud? vb kirjutasin valesti midagi, igas tahes jooks madaldusvedrusid on olemas ja nagu ka ytlesin 2 tk neist küljes, õhtul kui jäärajale lähen üritan mõne uuema pildi ka teha. praegu ootab masin põhiliselt suve kuna siis hakkab pikem ehitus pihta, nagu ka eelnevalt mainisin siis enamus asju autol tehtud detsembri ja jaanuari kuus miinus kraadide jurues õues kui lund sajab, seetõttu ka areng aeglane preagu, samuti pole ka garaazi võtta kuskilt.... oeh loodan et ma kohe end väga tilganäppijana ei näita välja ![]() ![]() edit: turboclubist infot saades aina väiksemaks jääb turbo installatsiooni võimalus.... projekt läheks liialt kalliks, ja seadistused stock mootoriga pidavat liialt keerulised olema..... loodan et on võimalik mõni teine süda sellisel juhul autole sisse süstida. ![]() |
Autor: | Martpoiss [ 22.01.2013 14:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
Turbo + karpa pointi näen ma ainult siis kui on mingi hull vanakooli pill mida ei taha tänapäeva elektroonikaga "ära rikkuda", aga kui sul juba niikuinii ksenoon angeleyes ja muud popid värgid tulevad siis megasquirt oleks palju mõistlikum. |
Autor: | 4wd [ 22.01.2013 18:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
Bemmiklubis räägid mingitest 540 ja m5 projektidest , siin hakkad ladaga pihta. Võta parem üks ja hakka pihta ning vii lõpule. |
Autor: | FOX1000 [ 22.01.2013 19:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
Ei,suht hea,siit tuleb veel üks paroodia teema nagu see ford expressi ja mosse teema. ![]() jälgin huviga ![]() ![]() ![]() |
Autor: | SOL [ 22.01.2013 19:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
FOX1000, see oli siiski Ford Courier, express on escorti ninaga ![]() Ladaklubis on turbo kohta juba kõik sulle selgeks tehtud, samamoodi võiksid õigekirja siin ka parandada. Olgugi, et sinu enda läpakal täpitähti ei ole(täpitähed saab igale arvutile panna, ma ei saa aru mis probleemiks on sul seal ladaklubis) - komad, punktid ja suured algustähed saad ikka panna ju. Tsiteeri: vabandan õigekirja pärast, kuna enda läpakal puuduvad täpitähed siis harjumus sees, laused on tõepoolest mul lühikesed, kuid kui inimesel vaja ja on asjasse süvenenud siis saab aru ka mida ma mõtlen oma mini-lausetega By mr.haleskinn
|
Autor: | wax [ 22.01.2013 19:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
ja kuhu see strutbar ladal pannakse? |
Autor: | kytt [ 22.01.2013 19:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
wax kirjutas: ja kuhu see strutbar ladal pannakse? Eks ikka sinna: loodan et Ott ei pahanda, et tema auto pilti näitena kasutan. Ja kasu on sellest meeletult, ainult tänu sellele jäi mu auto sõiduvõimeliseks kui ohekatkus kõik neli ratast hüppel maast lahti sain. |
Autor: | SOL [ 22.01.2013 19:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
Ikka kahe amordi vahele pannakse wax, lihtsalt kinnitused on veidi teistsugused. Sturbaril väga mõtet pole, kui juhuslikult asja hüppesse ei lase kusagil, tiivad jäävad siis vähe paremasse korda ainult, ega ta handlingule küll midagi juurde ei anna. Edit: Kytt juba jõudis ette ![]() |
Autor: | FOX1000 [ 22.01.2013 19:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
SOL kirjutas: Ikka kahe amordi vahele pannakse wax, lihtsalt kinnitused on veidi teistsugused. Sturbaril väga mõtet pole, kui juhuslikult asja hüppesse ei lase kusagil, tiivad jäävad siis vähe paremasse korda ainult, ega ta handlingule küll midagi juurde ei anna. Edit: Kytt juba jõudis ette ![]() ma ei tea,aga mul almeral annab küll handlimist juurde-ei vaju kurvis läbi etc vahe sees ikka nagu öö ja päev |
Autor: | RedBull [ 22.01.2013 19:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Vaz 2106 90a Haleskinn |
olen lugenud tema teemat ka bmw foorumist aga ega sealt ka tal head nahka ei tulnud ma arvan et see jääbki nii |
1. leht 4-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |