Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 27.04.2024 20:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett C 1974a stigmata
PostitusPostitatud: 15.02.2013 01:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2010 23:26
Postitusi: 33
Nii juhtus siis esimese mootoriga :D :D
Pilt

Pisike auk ka :D
Pilt

Kuna sa ütlesid, et sul esisilla värvimisest pilte pole siis lisan sellest ka midagi :)
Pilt

Selle ühe pildi mida sa veel tahtsid, lisan mõni teine päev. Aga auto on ilus, vaeva on sellega päris palju saanud näha, aga eks saab veel :) Ei jõua ära oodata millal ülskord see 2.0 vahele tuleb :D :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett C 1974a stigmata
PostitusPostitatud: 21.09.2015 21:56 

Liitunud: 30.06.2006 11:17
Postitusi: 56
Laiali see originaal mootor siis lõpuks läks. Tänu sellele jäi auto jälle paariks aastaks seisma. nagu lubatud, hakkasin suuremat mootorit vahele ehitama. Uueks mootoriks sai valitud C20LET, mis juttude järgi pidi olema jube lihtne vahele ehitada. Mootori vahele ehitamine võttiski kõigest pool aastat, sest kõik pidi ümber ehitama, et mootor vahele sobiks (kardaan, käigukast, sidur, siduritross, käigukastikoda, karter, mootoripadjad jne). Aga lõpptulemusena jäi mootoriks C20XE, sest LET-i kompressioon oli 18, seda on turbokale liiga palju. Tulevikus kui leian õiged kolvid, tuleb turbo ikkagi peale tagasi. Hetkeseisuga on olemas ÜV ja kindlustus ning kõik töötab-toimib ilusti. Ehitamisest endast on pilte suht vähe, sest sellise asja puhul on pildistamine siiski teisejärguline.
Pilt
Pilt
Pilt
Minu ja mu naise auto siis.
Pilt
Alla said uued vedrud, amordid ja uued veljed. Kui hoolikalt vaatate, näete pildil ka naabrimehe bemmi :D


Viimati muutis stigmata, 21.09.2015 22:01, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett C 1974a stigmata
PostitusPostitatud: 21.09.2015 22:00 

Liitunud: 30.06.2006 11:17
Postitusi: 56
Esimene proovitiir ilma sumpa ja kapotita.

https://www.youtube.com/watch?v=6pKj70t ... e=youtu.be


Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett C 1974a stigmata
PostitusPostitatud: 22.09.2015 08:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
Keegi ajas LET-i kohta sulle päris paha iba :D
Tsiteeri:
C20LET
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 86,0
Hub (mm): 86,0
Volumen (cm³): 1998
Leistung (kW bei min-1): 150 / 5600
Drehmoment (Nm bei min-1): 280 / 2400
Verdichtung: 9,0 : 1
Motormanagement: Bosch Motronic M 2.7
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: geregelter Katalysator
Eigenschaften: Na-Auslassventile, Turbolader KKK K16
Verwendung: Calibra (F28), Vectra A (F28)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett C 1974a stigmata
PostitusPostitatud: 22.09.2015 11:28 

Liitunud: 30.06.2006 11:17
Postitusi: 56
vahemalt sain korraliku xe ja kogu let i tehnika(muidugi mitte kolbe)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett C 1974a stigmata
PostitusPostitatud: 22.09.2015 18:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
stigmata kirjutas:
Laiali see originaal mootor siis lõpuks läks. Tänu sellele jäi auto jälle paariks aastaks seisma. nagu lubatud, hakkasin suuremat mootorit vahele ehitama. Uueks mootoriks sai valitud C20LET, mis juttude järgi pidi olema jube lihtne vahele ehitada. Mootori vahele ehitamine võttiski kõigest pool aastat, sest kõik pidi ümber ehitama, et mootor vahele sobiks (kardaan, käigukast, sidur, siduritross, käigukastikoda, karter, mootoripadjad jne). Aga lõpptulemusena jäi mootoriks C20XE, sest LET-i kompressioon oli 18, seda on turbokale liiga palju. Tulevikus kui leian õiged kolvid, tuleb turbo ikkagi peale tagasi.

Mismõttes let ei sobi turbokaks ,see ongi ju orginaalis turbokas.Ettevõtmise enda kohta ainult kiidusõnad.

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett C 1974a stigmata
PostitusPostitatud: 22.09.2015 22:04 

Liitunud: 30.06.2006 11:17
Postitusi: 56
Sai muretsetud LET mootor, kohe algul sai märgatud, et plokk on XE oma. Aga kuna kõik küljes olev tehnika oli LET-i oma ja suht korralik ja ka kolvid pidid väidetavalt LET-i omad olema, sai mootor ära ostetud. Kompressiooni mõõtes selgus, et see on liiga kõrge. Sees on siiski XE kolvid, seetõttu see mootor ei sobinudki turbokaks ning sai vabalthingava mootorijuhtimine pandud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett C 1974a stigmata
PostitusPostitatud: 22.09.2015 23:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2006 21:23
Postitusi: 724
Asukoht: võru
Kompressioon liiga hea? Et lased veidi kohvimaks ja siis turbo peale? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett C 1974a stigmata
PostitusPostitatud: 23.09.2015 09:22 

Liitunud: 30.06.2006 11:17
Postitusi: 56
miks peaks mootor kohvimaks muutuma teiste kolbide pärast


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett C 1974a stigmata
PostitusPostitatud: 23.09.2015 09:53 

Liitunud: 28.11.2008 18:12
Postitusi: 118
Asukoht: järvamaa aravete
Martpoiss kirjutas:
Kompressioon liiga hea? Et lased veidi kohvimaks ja siis turbo peale? :D


ma imestan et sinu mõtte maailm midagi sellist üldse nii kaugele välja mõtles!

_________________
Ma ei ole närvihaige ma sõidan lihtsalt agressivselt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Kadett C 1974a stigmata
PostitusPostitatud: 24.09.2015 00:19 

Liitunud: 07.04.2003 08:59
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
Teeme ikka vahet survel (kompressioon) ja surveastmel.
Pean tunnistama, et kunagi mõtlesin need ise ka üheks ja samaks asjaks, kui oma esimest turbokat ostsin ja 7at silindrisurvetega väga rahule jäin :).


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 133 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7