Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW E34 520i 92a - Mr47
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=10810
1. leht 1-st

Autor:  Mr47 [ 11.04.2009 22:20 ]
Teema pealkiri:  BMW E34 520i 92a - Mr47

Sai siis mingi aeg selline automaat käigukastiga loomake leitud. Lisavarustusega teda vaesekest eriti õnnistatud pole, ainult el. katuseluuk, el. peeglid, udutuled ja käetoed nii ees kui taga. Natuke jama temaga olnud on kah, aga sõidab täitsa edukalt veel siiamaani. Vahepeal on juhtunud, et jahutusvedeliku lõdvik tuli radika küljest lahti ja vedelik lahkus mootorist... siis sai nööri otsas loomake koju veetud ja uus vedelik sisse pandud. Paistab, et midagi hullu ei juhtunud jahutusvedeliku lahkumisest põhjustatud hetkelise kõrge kuumuse tõttu. Rohkem pole teepeale jäänud õnneks :)
See tore foorumikasutaja, kellelt ma auto sain, oleks võinud mainida, et üks esivelg on täitsa kõver ja kurvis tuleb rehvist õhk välja... õnneks ei avastanud ma seda eriti suurel kiirusel ja midagi hullu ei juhtunud.

Vead: Tagasilla suured puksid ja parempoolne esimene stabika kont vajaks vahetust, käsipidur ei taha ka eriti juhipoolset ratast mõjutada. Esiklaasi on ka üks tore mõra tekkinud.

Liik: Sõiduauto.
Keretüüp: Sedaan
Mootor: 2.0 R6 DOHC 24v 110 kW
Kütus: Bensiin
Läbisõit: 267 000 km (Selle õigsusele väga ei panustaks)
Vedav sild: Tagavedu
Käigukast: Automaat (5 käiku)
Värvus: Hõbehall (Granitsilber Metallic)
Aasta: 09/1992
Ülevaatus: 03/2010

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Birdshit [ 11.04.2009 22:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 520i 92a - Mr47

Mis siis niiväga ihaldas sellise auto ostu?
Muidu automaati nööri otsas väga ei soovitata vist tömmata?

Autor:  Mr47 [ 11.04.2009 22:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 520i 92a - Mr47

Selle ostu kohta ütleme nii, et tagantjärgi tarkus on jah kerge tulema, kahjuks on selleks natuke hilja nüüd. Auto praeguseks juba mõnda aega minukäes olnud.

Nööri otsas vedamise kohta - Manualis oli kirjas, et eriti ei maksa nööriotsas vedada, juhul kui üle 50km vedada nööriotsas, siis oleks hea käigukasti õli panna mingi pool liitrit juurde vist. Aga mul piirdus see vedamine pigem 5 kilomeetriga ja loodetavasti pole vaja seda korrata lähiajal :)

Autor:  Mr47 [ 11.04.2009 22:59 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 520i 92a - Mr47

AntiL kirjutas:
Njah, mis almerast sai, see oli palju ägedam masin :?

Ja noh...1600kilo, 110kW ja automaatkast...see on ikka hirmus teo-kooslus...


Almera tõesti oli ägedam ja omapärasem... aga nagu enne mainisin, siis tagantjärgi tarkus on jah kerge tulema.
Päris nii hull see Big Money Waste kah mineku poolest ei ole, sama aeglane kui Almera oli.

Autor:  grimes [ 12.04.2009 01:27 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 520i 92a - Mr47

Paneb imestama korralik sisu :o
Juhiiste polegi räbal nagu tavaliselt jms...
Tundub isegi teine suht viisakas :P
Isegi sellise 2,0 automaadiga kulgenud. Kõige hullem õnneks pole... mingitsorti kiirenduspill küll sammuti mitte. Aga rahulikult annab kulgeda küll mõnusalt :)

Mis plaanid üldse on ?
Muidu sooviks edu !

Autor:  l6vikuningas [ 12.04.2009 10:35 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 520i 92a - Mr47

Isegi täitsa sile tundub piltidelt. Ja mis neil kiirusomadustel viga, mõne teise margi puhul oleks see 1,5 tonni ja 110kW võimsuse suhe lausa sport mudel ju :D . Muide, el. peeglid olid standardis, need pole paraku lisavarustus :P

Autor:  Mr47 [ 12.04.2009 17:21 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 520i 92a - Mr47

No, kahjuks ta nii sile kah ei ole. Juhi ukse riie on kannatada saanud korralikult ja mingi väiksem kuid vägagi hästi silmatorkav mõlk on parempoolsel esiuksel... ja noh... vana auto nagu ikka, rooste on ka paarist kohast hamba külge pannud natuke ikka :D

Plaanid... hetkel pole midagi kindlat. Eks vaatab... esiteks peaks loomakesel tehnilised probleemid lahendama

Autor:  Mr47 [ 16.04.2009 21:42 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 520i 92a - Mr47

Eelmine nädal sai ka klapikambrikaane tihend ja küünlajuure tihendid vahetatud, kuna millegipärast ujusid küünlad õli sees. Üks katkine süütepooli "piip" sai ka asendatud uuega.
Täna sai tühikäigu mootorit puhastatud ja karterituulutusest sisselaske kollektori külge minev voolik asendatud uuega (vana oli ära murdunud :? ).
Mingi aeg peaks uue õhuvõtu lõdviku hankima kuna praeguses on praod sees ja laseb läbi. Samuti oleks tarvis vist küünlad vahetada, kuid üks T kujuline küünlavõti läks katki ja pole veel ühesgi poes sobivamat võtit silma hakanud. Nädalavahetusel katsun kusagilt sobiva võtme leida ja vaadata kui jubedad praegused küünlad paistavad.

Üks pilt siis kah uutest tihenditest mootori küljes.

Pilt

Autor:  roland525 [ 16.04.2009 21:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 520i 92a - Mr47

Kui klapikambrikaane tihend läbi, siis lähebki küünalde ümbrus õliseks. BMW-l on küünlavõti pagasniku luugi küljes olevas originaal tööristaaluugis. Kui see sealt puudu, siis laena kellegi käest(viieseid peaks liikuma küll) sest sellega kõige lihtsam vahetada.

Autor:  kj [ 16.04.2009 21:49 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 520i 92a - Mr47

Need T kujulised automaailma jms asjad ei kõlba karuperze ka, esimese keeramisega puruks....korralik padrun koos seesoleva kummilutiga kõige parem (kui ligi ei saa , pane kardaan vahele)
Masin muidu asu...kuigi automaat vast jah uimane nats...
Edu !

Autor:  Mr47 [ 18.04.2009 20:00 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E34 520i 92a - Mr47

Kahjuks sai auto maha müüdud. Teema võib sulgeda.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/