Seekord siis teema sellisest masinast nagu BMW 528i, automaat, Touring.
Tuli ta vahetusena Daihatus vastu 6.jaanuaril Narvast.
Mootor 2,8 142kw 1 vanosega, steptronic käigukast.
Lisadest siis 4xel. aknad, 9nupuga MF rool, beez nahksisu, kliima, püsikiirus hoidja, veojõu kontroll, taga õhkvedrustus, 8xturvapadi 18" veljed, aftermarket signalisatsioon.
Muusika poolelt originaal RDS Business kassetikas 6x kõlaritega.
Ees tal facelift stange.
Siiamaani vahetatud sellised asjad:
Tagapiduri klotsid
Termostaat
Õhufiltri kopsiku ja sisselaske vaheline lõdvik
Mootoriõli, -filter
Õhufilter
Salongifiltrid
Tegemist tahab palju asju:
Suurimaks veaks on parempoolne küljekarp, mis on 2st kohast mõlki sõidetud ja roostetab. Tagaluuk on tüüpiliselt roostes.
Esituled on tagant lapitud ja trippidega kinni- xenon tuled juba ootavad garaazis(väike parendust enne ette panekut)
Taga 1 numbrituli seest ära mädanenud.
Juhiistmel 1 õmblus lahti ja rooli nahk kulunud.
Põhjakaitsmed koos 1 esimese logariotsaga puuduvad. Mootorikaitsme uue sain kaasa.
Mingeid pisiasju kindlasti veel, et päris heaks saaks.
Airbagi tuli põleb- kõrvalistuja vöö vastus vigane.
Klotsi kulumise tuli põleb- tagumine andur
Üldiselt masinaga väga rahul. Kütusekulu hetkel kompu järgi 11,5.
Paar päeva peale toomist telefoniga tehtud pildid:



