Ma küll ei tea täpselt kas see sobib siia teemasse, aga kui ei sobi siis võite ära kustutada, või kuhigi ringi tõsta..
Sai omale
03.03.2013 toodud Vene võistlusbagi raam koos kõige juurde kuuluvaga. Kunagi kui see võistles vedas seda edasi CZ 250cc mootor, kuid nüüd läheb vahele Kia Sephia 1.5 55kw mootor. Mootor esisilla veolise oma, kuna seda kõige lihtsam bagi raamile aretada.
Mõned pildid sellest kui tõime selle...


CZ250 mootori kinnitus



Amortideks regullitavad õhkamordid(tagumised vahetan ringi ja lähevad Kia Sephia esimesed püstakud)

Esiamort
09.03.2013Sai käsile võetud esiots. Kuna esiots oli invaauto oma, siis sai see ringi ehitatud siksi esiosa peale. Alumised õõtsad olid tavaliste rooliotste peal, alumised õõtsad tegime 0-st uued ja sigulli munakate peale.

Siksi pidurikettad, supordid ja kinnitused

Esiots laiali võetud
10.03.2013Sai masin töökotta viidud ja hakatud alumisi õõtsasid 0-st keevitama. Lisaks sai puuri veits lahti lammutatud, kuna torud lähevad natuke jämedamad ja katus läheb kõrgemaks,

Veits sai timmitud ka roolilati kõrgust ja asendit, kuna algne asend oli nii madal et tulevane rool oleks hakanud vastu jalgu käima siis sai seda natuke kõrgemale toodud.

Tulevane rool

Siis sai hakatud tegema alumisi õõtsasid 0-st
Kõige pealt tegime treipingis "munakate" kinnitused, lõikasime kandid sisse ja hakkasime sobitama,


Alumine õõts valmis(Hiljem lisandus amordikinnitus jne)

Uus õõts küljes

Amordi kinnituse alla sai pandud 5mm plekk(amordikinnitus kõrvad piltidelt puudu)

16.03.2013Sai mindud siis töökotta, et Kia Sephia mootor maha võtta
Kia ise siis


Esimesed amordid ja veovõllid jne käes

Taha tuleb selline süsteem(kinnitused tegematta veel)

Kia külge jäi nii palju ainult.

Algas siis mootori maha võtmine.

Ja oligi mootor maas.

24.03.2013Täna sai algust tehtud mootori kinnituste ehitamisega. Kuid päris valmis veel ei jõudnud, vahetusse lähevad veel amordid. Tagumised tõstab ette ja taha lähevad Sephia esimesed püstakud.


See keskmine toru on ajutine! Masin niimadal, kuna amordid tühjad, vaja täis pumbata ja taha lähevad Sephia amordid.


Edaspidised plaanid...
1. Muretseda korralik korviste koos traksidega.
2. Teha teine identne koopia
3. Niisama aastaringselt sellega ringi hullata
12.08.2013Vahepeal on väga väga palju vett merre voolanud, kuid nüüd sai siis uuesti töökojas käidud, kuid mitte bagi ehitamas, vaid e32 sidurit vahetamas. Kuid tegin Bagist ka 2 pildikest. Hetkel jääb ta ootama, aegasid, et teda edasi ehitada, seniks aga päikest teile!!
Hetke seisuga vaja teha:
1. Tagumiste amortide kinnitused raami külge.
2. Mõned raami kohad üle keevitada.
3. Juhtmestik.
4. Pidurid
5. Raam haljaks lasta ja üle värvida.