Nii, et kõik ausalt ära rääkida, alustan hoopis üheksakümmnendate algusest, kui vanaisa omanduses oli üks helesinine e28. Justnimelt sellest autost sai alguse üks tilluke pisik, mis kasvas aastatega tõeliselt suureks valuks. Valu oli lõpus juba niipalju suur, et müüsin kupee e30-mne maha ja soetasin siis pealkirjas mainitud pilli. Autost lähemalt.
Välja veeres ta tehasest aastal 1987. ja südameks m20b20. selga tuisati talle hõbedane värv.
Varustus on eht AUDILIK

ehk siis digikell, el peeglid, el katuse luuk ja ohh üllatust 4x vändaga aknad. Ja see on ka kõik. Kere on üllatavalt heas seisukorras, esimesed amordikannud on korras ja põhi ning eesistujate jalgealused samuti. karbid tahavad tegemist, kapott kobrutab, uksed kobrutavad. Aga see selleks, kuna plaan on talvel kere ja uue südamega tegeleda.
Mis hetkel tehtud: Madaldus, shortshifter, originaal plekkide asmele 15tolli e 34 plekkveljed valge värviga, katuseraamid, tuulesuunaja, kapotialuse puhastus, vähe mugavam rool, e36 esisiste juhile, antitiib, heli. Ja muidugi ohtralt remonti, mille tulemusena sai üv läbitud probleemideta
Plaanid: Keretööd, valge värv, coiloverid ja m20b27 stroker mootor.










Liikuv töökoda.
Varustus: Hüdratungraud, rattarist, padrunvõtmete komplekt, piduritoru remontkomplekt, kirves, saag, nuga, kruvikeerajad, kullinokad, lukustatavad tangid, köis, täkujuhtmed jne
