Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 22:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 07.04.2013 22:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.08.2010 20:31
Postitusi: 170
Teen siia oma igapäeevaliikurist ka teema.
Masinaks on siis 55kw diisel kutsikas mille sain vahetusega Bmw vastu. Kere poolest paistab kõva, plastikute alla poleküll piilunud aga põhja alt viisakas ja tagaistme alune karbinurk on keevitatud. Masinale on tehtud ka ülevärv. kuigi kehvasti ning värv on üsna matt. Sisu on puhas ja pestud.
Talvel
Pilt
Pilt
Pilt





30-03-2013
Nädalake tagasi sain lahti enda käigukastist. Kuna uus oli olemas sai järgmised 12h selle vahetusega tegeletud ja korralik asi külge pandud. Päev hiljem käisin ülevaatusel. seal oli kõik korras ja pääsesin läbi.


Täna käisin siis pärnus uue mootori järgi milleks on om 602 rida 5 turbomootor millel on bmw 2,5tds turbo peale pandud. Mootor siis soetatud Hannes_S - ikäest. Juttude järgi liigutavat 1600kg Eklassi kupeed päris edevalt. Kaasa sain kollektoriflantsid teise kollektori tegemise jaoks kui ise tuleb tuju. Mõned pihustid 525tds-i intercooleri ja 2,5" Summutitoru eest taha. Mootoril on puudu hooratas, veepump, starter, aga need istuvad kõik minu vana mootoriga kokku.


Pilt
Pilt
Kuna hetkel on liikumist ja vähe ja sedagi päevasel ajal panin alla suverehvid, taga korralik lamell
Pilt
Pilt



Käigukasti lammutasin ka laiali, päris huvitav laager tuli välja.
Pilt



Täna 7.04
19h tööd möödas ja otsapidi autoga Tartus see tähendab,et võb pajatama hakata. Päev algas kell 10 mootori eemaldamisega. Kolme tunni pärast oli vana mootor põrandal. Peale seda oli vaja teha abililsega sõit valka. Läksin ka kaasa, et endale õli ja õlifilter tuua. Kella kolmeks olime tagasi ja ümberlappamine võis jätkuda.
Nii sai vana mootori pealt maha võetud hooratas ja starter, et proovida kas nn uus mootor üldse käivitub. Akult otse eelsüüdet ja mootor tuksus garaaši põrandal üsna hästi, välja arvatud see, et kaks pihustit lasi läbi. Kakkusime pihustid laiali ja vahetasime nende vastu mis ei kusenud.

Järgmisena sai uus mootor endale Generaatori, veepumba ja rihmarattad koos rullikutega. Kui kõik korras, mootor kapotialla ja käigukast otsa. Kogu selle asja lõpuks oli kell juba umbes kümme. Siis hakkas pihta päeva püänt, Masin läks käima nagu miška ja seisma ei tahtnud jääda. Kuna Mersul on suretus vaakumiga, hakkasime otsima vaakumileket ja üleüldset probleemi miks masin välja ei sure. Lõpuks tuli välja see, et masinat ei suutnud välja suretada ka see vaakum mis pidavat tekkima otse vaakumpumbast... ehk vaakumpump omadega peetis. Egas midagi, vana moto peal vaakumpump vahetusse. Lõpuks saime pilli ka seisma jätta võtmest. Kogu selle asjaga läks aega oma 3h.

Edasi summutitegemine. Mootoriga sain kaasa Täies ulatuses W124 2,5" summuti. See sai siis alla visatud väikeste modimistega ja lõppudelõpuks oli otseläbi summuti autoküljes. Lärmi isegi üllatavalt väga ei tee. Väike proovisõit ja Meeletu naeratus näos.


Üleüldiselt sobis 2,5d turbomootor 2.0 asemele väikeste mööndustega. Esimese asjana ei ulatu Roolivõimu pumba tagasivoolu toru mootori otsani, selle asemele tuleb pikem toru muretseda. Mootori ja radika vaheline ülemine lõdvik tule b lühemaks lõigata või lausa uus muretseda, Mina panin kahest lõdvikust ühe kokku. Lühemaks tuleb ka lõigata. Pikem lõdvik tuleb muretseda salongiradika ja mootori vahele. Loobuda tuleb ventika kojast ja ventikast. Võibolla saaks ventika jätta kui radikakinnitusi muuta. Ise muretsen õhukese elektrivendi mootorit jahutama. Stabikavarras sobib väga täpselt, 3.0 mootori puhul. tuleks see ka vahetada. Kõik ülejäänud, sobib 1:1le. Üldjuhul väheste vahenditega garaašis seda üritust ette ei soovitaks võtta sest nt hooratas on kinni 12 nuut poldiga.


Uus õli sai sisse Mobil 2000 super poolsünt. spidokal on läbisõitu 439 340 km. Saja km kuluks tuli umbes 7l sajale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 08.04.2013 12:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.08.2011 00:14
Postitusi: 234
Korralik pill :)

Kui te Valgas käisite ,selle helesinise (kasutaja Canyondrift) diisel w123-ga siis ma vist nägin automaailmas teid ja hiljem ka linnapeal.


Viimati muutis cockroach, 08.04.2013 14:28, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 08.04.2013 14:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.08.2010 20:31
Postitusi: 170
Äragi spotiti kohe. Automaailmas käisime tõesti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 09.04.2013 07:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2012 21:38
Postitusi: 145
Asukoht: Harjumaa
Väga vinge masin! Edu!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 09.04.2013 08:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Niisiis, paar pilti ja videot :D
Pilt
Pilt
Pilt






Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 09.04.2013 15:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.08.2010 20:31
Postitusi: 170
Kuna wg teeb nalja, siis viskab kusagil 3-4000 pöörde juures turbo tagant ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 09.04.2013 15:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2007 21:38
Postitusi: 899
Asukoht: Võru, Tartu
Mis asju see diisli vihkajast moose siin ajab?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 09.04.2013 16:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.08.2010 20:31
Postitusi: 170
Ei ole ta vihkaja midagi..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 09.04.2013 20:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Click kirjutas:
Ei ole ta vihkaja midagi..

Ära räägi sisse mind :D Mulle meeldivad näpitud ja ümberehitatud diislid mitte mingid kilomeetritest räsitud lagisevad käkid mis ei liigu kuhugi, tahmavad maakera mustaks ja sealjuures ei ole ökod ka :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 09.04.2013 20:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
Moose kirjutas:
Click kirjutas:
Ei ole ta vihkaja midagi..

Ära räägi sisse mind :D Mulle meeldivad näpitud ja ümberehitatud diislid mitte mingid kilomeetritest räsitud lagisevad käkid mis ei liigu kuhugi, tahmavad maakera mustaks ja sealjuures ei ole ökod ka :D

Sa hakkad pehmeks muutuma :D

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 09.04.2013 21:40 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
Mersu nagu mersu ikka : d

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 10.04.2013 21:21 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Siim kirjutas:
Võid selle wg üldse kinni panna,sinna 2,5-3bar rõhku on ok,cooler peaks aint olema.

Seda rõhku siit mootorist vist kahjuks ei tule, pumpa veel keerata siis võibolla, aga turbo seab omad piirid. Kaalikas on ikka parajalt pisike, seeest ärkab päris vara ja toimib täitsa hästi maanteel sõiduks kui kiirenduseks. Võrreldes minu 2.4-ga siis see mootor hingab tunduvalt paremini ja läheb päris hästi pöördesse. Ilmselt on asi kinni nii kolvikäigus kui ka kaane kujus. Võiks kunagi proovida küll keerata nii kaua kuni koormusel musta tuleb, ei tea palju 0-100 aeg muutub. Süües kasvab isu :rokib
Cooler peaks ikka üle 1.0 Bari olema alumiiniumist vannidega, see BMW oma puhutakse lõhki nagu pasun.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 10.04.2013 23:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Heigo_K kirjutas:
Moose kirjutas:
mitte mingid kilomeetritest räsitud lagisevad käkid mis ei liigu kuhugi,



Viitsid, vaata neid enda postitatud videoid. Pane häält ka.....

Antudjuhul on tegu ikkagi näpitud diisliga mis pole stockis üldse turbokaski, niiet loe natuke teemat enne kui mu kallal võtma hakkad. St asi, mida mina silmas pean, on hoopis midagi muud kui see auto siin teemas. See pill muidugi liigutab ka natuke juba.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 20.04.2013 23:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.08.2010 20:31
Postitusi: 170
Wg kinni, puhub kuhugi 1,6-7 juurde kui lõpuni lasta. Järgmisena uus wg külge rõhku natuke tagasi ja kütet juurde.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MB 190 2.0d - 2.5d turbo ??kw 1991 Click
PostitusPostitatud: 20.05.2013 05:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.08.2010 20:31
Postitusi: 170
Nüüdsest loksub paagis Diisli ja kasutatud toiduõli 50:50 segu. Väänet jäi küll vähemaks, aga kui poole odavamalt sõita saab siis ei kurda. Mootoritöö sai ka ühtlasemaks sest kadus ära pumba lagin,


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7