eelmise aasta suvel veeres hoovi selline isend

mootor on ikka 3.0 12klapiline võimsusega 130kw, parimatel aegadel ,selle otsas on automaat kast mis oli samuti mitte korras, istmed on elektriga aga puudub soendus, tehasest sellele autole kliimat ei installitud aga jäeti igasugu valmidusi kui näiteks igav peaks hakkama
Passi järgi on 95a mudel aga pagan seda teab mis ta tegelt on, ls on igatahes 215 xxx ja noh, kui leidsin vanemaid kuulutusi nt, 2007 oli spido näit 220 tuh. 2008 aastaal juba 168 tuh , no suva, peamine kriteerium oli , et kere peab olema korras.
edasi niiöelda söögi peale ja alla sai ymber auto vaikselt nokitsetud, esimene asi mis sellel autol tehtud sai oli geneka otstarbe rakendamine, et ta ka akut laeks, mitte ei sõidaks kahe kytuseliigi abil.
sellised vängstamad tehtud tööd siis:
.hammasrihma ja rulliku vahetus, daico rihm on, ja rull oli ka mingi fääntsi firma oma.
.nukarataste simmerite vahetus, vända oma ka.
.mõlemad suured lõdvikud mootori jahutusradikale, otse silberist, romulast polnud saada.
.mootoriõli ja filtri vahetus, esialgu siis poolsünt.
.termostaadi vahetus oli samuti, pill lihtsalt jahtus tee peal maha
.kõik pidurid sai ykshaaval lahti kakutud ja liikuma korralikult. käsipidur samuti siis sai toimima.
.starteri vahetus, kuigi tegelikult võiks ka seda harjade vahetuseks nimetada. harjade hankimise ja yldse sellel teemal tänaksin VKM tiimi.
.küünlad, juhtmed,rootor ja jagajakaas leidsid oma koha kapist.
.lisaks sai ka veetud eraldi tuluke kellaplokki yhe hoiatus tule auku(srs) mis näitab check engine tule süttimisel ära ka vea.
.püsikiiruse hoidja mehaanika ja elektroonika tulid lisaraskuseks autole, mis ilma probleemideta toimima hakkas.
.vahetusse läks ka roolitagune kangide süsteem kuna varasematest omanikest keegi vist s6itis tihedalt gaz või maz tüüpi kalluriga
ja vedas tulede lyliti kuskile põlve juurde ja liimis juhtkangid yldse kinni et neid keerata ei saaks, väänata kyll.
yhe poole karp sai yle võõbatud ja yldse ylepeakaela mäkerdatud.
vahest sai öösiti ka garaasis oldud. ma usun, et mul pole kõik asjad enam isegi meeles mis tehtud sai, aga juu siis polnud olulised asjad.

kuna kastiõlisid nendel autodel enamasti ei kiputa vahetama, siis vahetasin ise, algatuseks

tehnole jõudsin muidugi alles jõulude aegu kui kõik korda sai

peale mõningasi pikemaid sõite tundus et sõidan vana vene päritolu autoga, rammu pole aga kütet läks sajale kilumeetrile 15 kui mitte rohkem liitrit, selle syy võiks ajada näiteks lahtiste pihusti juhtmete peale mis polnud lõpuni lykatud, vahetatud sai ka lambda ,kuigi vigase eemaldamine oli järjekordne pähkel, aga noh, korda sai.
tänase seisuga siis legaalne,kuigi nokkimist veel tiba on.

parktuli koos korraliku pistikuga siis ka oranzi suuna jaoks tehtud.


kuna eelmisel isendil oli põhi ja servad suht kutud siis, sai igaks petteks ka sellel masinal korra tuba tühjaks aetud.

armatuuris sai ka väiksed muudatused tehtud, taustvalguse tarvis vahetasin pirnid, ja tahomeetri alla tõin 4 märgutuld millest esialgu 2 on mõeldud mootoriaju ja kastiaju veateadete tuvastamiseks, omale on sedaviisi natuke lihtsam ja mugavam kui need vilkumised armatuuris ära näeb, vajaduse korral saab need ka välja lylitada.

