Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374 |
1. leht 4-st |
Autor: | ökosohver [ 20.04.2013 10:40 ] |
Teema pealkiri: | Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
eelmise aasta suvel veeres hoovi selline isend ![]() mootor on ikka 3.0 12klapiline võimsusega 130kw, parimatel aegadel ,selle otsas on automaat kast mis oli samuti mitte korras, istmed on elektriga aga puudub soendus, tehasest sellele autole kliimat ei installitud aga jäeti igasugu valmidusi kui näiteks igav peaks hakkama Passi järgi on 95a mudel aga pagan seda teab mis ta tegelt on, ls on igatahes 215 xxx ja noh, kui leidsin vanemaid kuulutusi nt, 2007 oli spido näit 220 tuh. 2008 aastaal juba 168 tuh , no suva, peamine kriteerium oli , et kere peab olema korras. edasi niiöelda söögi peale ja alla sai ymber auto vaikselt nokitsetud, esimene asi mis sellel autol tehtud sai oli geneka otstarbe rakendamine, et ta ka akut laeks, mitte ei sõidaks kahe kytuseliigi abil. sellised vängstamad tehtud tööd siis: .hammasrihma ja rulliku vahetus, daico rihm on, ja rull oli ka mingi fääntsi firma oma. .nukarataste simmerite vahetus, vända oma ka. .mõlemad suured lõdvikud mootori jahutusradikale, otse silberist, romulast polnud saada. .mootoriõli ja filtri vahetus, esialgu siis poolsünt. .termostaadi vahetus oli samuti, pill lihtsalt jahtus tee peal maha .kõik pidurid sai ykshaaval lahti kakutud ja liikuma korralikult. käsipidur samuti siis sai toimima. .starteri vahetus, kuigi tegelikult võiks ka seda harjade vahetuseks nimetada. harjade hankimise ja yldse sellel teemal tänaksin VKM tiimi. .küünlad, juhtmed,rootor ja jagajakaas leidsid oma koha kapist. .lisaks sai ka veetud eraldi tuluke kellaplokki yhe hoiatus tule auku(srs) mis näitab check engine tule süttimisel ära ka vea. .püsikiiruse hoidja mehaanika ja elektroonika tulid lisaraskuseks autole, mis ilma probleemideta toimima hakkas. .vahetusse läks ka roolitagune kangide süsteem kuna varasematest omanikest keegi vist s6itis tihedalt gaz või maz tüüpi kalluriga ja vedas tulede lyliti kuskile põlve juurde ja liimis juhtkangid yldse kinni et neid keerata ei saaks, väänata kyll. yhe poole karp sai yle võõbatud ja yldse ylepeakaela mäkerdatud. vahest sai öösiti ka garaasis oldud. ma usun, et mul pole kõik asjad enam isegi meeles mis tehtud sai, aga juu siis polnud olulised asjad. ![]() kuna kastiõlisid nendel autodel enamasti ei kiputa vahetama, siis vahetasin ise, algatuseks ![]() tehnole jõudsin muidugi alles jõulude aegu kui kõik korda sai ![]() peale mõningasi pikemaid sõite tundus et sõidan vana vene päritolu autoga, rammu pole aga kütet läks sajale kilumeetrile 15 kui mitte rohkem liitrit, selle syy võiks ajada näiteks lahtiste pihusti juhtmete peale mis polnud lõpuni lykatud, vahetatud sai ka lambda ,kuigi vigase eemaldamine oli järjekordne pähkel, aga noh, korda sai. tänase seisuga siis legaalne,kuigi nokkimist veel tiba on. ![]() parktuli koos korraliku pistikuga siis ka oranzi suuna jaoks tehtud. ![]() ![]() kuna eelmisel isendil oli põhi ja servad suht kutud siis, sai igaks petteks ka sellel masinal korra tuba tühjaks aetud. ![]() armatuuris sai ka väiksed muudatused tehtud, taustvalguse tarvis vahetasin pirnid, ja tahomeetri alla tõin 4 märgutuld millest esialgu 2 on mõeldud mootoriaju ja kastiaju veateadete tuvastamiseks, omale on sedaviisi natuke lihtsam ja mugavam kui need vilkumised armatuuris ära näeb, vajaduse korral saab need ka välja lylitada. ![]() ![]() |
Autor: | ökosohver [ 29.04.2013 20:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
nüüd siis auto otsaga uuesti garaasis, tõmmatud auto põhja ja karbi servad kenasti musta tökatiga yle, et ennetada igasuguseid yllatusi. edevama otsa töö siis: tagatulede osas samuti US style, tagatuledel siis pikad pidurituled ja gabariidid, seda siis udutulede arvelt.(tehtud). bensukulu mis algselt oli 15L sajale, õnnestus 10 peale saada,tänu peetis temp. andurile ja lambdale, hiljem avastasin ,et paagi põhjapunnist lekkis ka ,seega varsti saan teada kas sai kulu maanteel veel allapoole, vaja on veel radikas yle vaadata v6i vahetada kuna kastiõli kipub yle kuumenema.ahjaa, ukseraamid sai ka kuidagi mustaga yle tõmmatud, aga tööd tuleb korrata, kuna päris kõike põlve otsas kenasti kaetud ei saanudki. |
Autor: | prelude20 [ 02.05.2013 22:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
Põhi paistab küll väga hea olema. |
Autor: | ökosohver [ 05.05.2013 21:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
õnneks jah. kere koha pealt ikka suht mustikas veel japsi kohta, valge värvi pealt tuleb rebane ka päris kenasti nähtavale. seni pole veel otsusele jõudnud mis värvi suppordid värvida, punased oleks nagu liiga käre, samas valgena oleksid päris effektiivsed. täna ja varasemast ajast on nad looduslikest nähtustest tingituna lihtsalt tumedaks moondunud. |
Autor: | Old_Timer [ 05.05.2013 22:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
Suht kena tõesti . |
Autor: | ökosohver [ 06.05.2013 09:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
kui teaks tehnikat kuidas korrosioonitõrje vahendit karpidesse puristada siis oleks juba väga viis, (purgis on se nagu tavott),need kipuvad seestpoolt välja mädanema, mitte loomulikul moel väljast sissepoole ![]() |
Autor: | robii [ 06.05.2013 13:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
kõige ilusam japanlane ![]() edu ja paksu rahakotti! ![]() |
Autor: | ökosohver [ 06.05.2013 17:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
Vedeldamise peale mõtlesin ise samuti... Kohe kui olen paar katselendu teinud asun süviti asja kallale... |
Autor: | ökosohver [ 18.05.2013 20:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
nüüd on siis selline koht käes kus tuleb ette võtta automaat kasti vahetus, kuna all olev on ikka päris küpse, positiivne on see, et mootori töö on hulka paremaks muutunud, vahepeal sai ka laepolster mustaks värvitud ja veel mõned heledad detailid. tarkade maameeste soovitusel sai ka õli ajutiselt karpidesse lastud:). peatselt ka pilte(osad pildid lisan teema esimesse posti juurde). |
Autor: | Vanaisavecu [ 18.05.2013 20:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
Karpide seespidiseks määrimiseks sebi grafiidi lisandiga õli ,sellel igasugu häid omadusi . |
Autor: | ökosohver [ 18.05.2013 21:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
Võtan teadmiseks. Tänud. |
Autor: | ökosohver [ 31.05.2013 07:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
vahepeal siis sai käimakott ära vahetatatud kuna tegemist polnud siiski õige asjaga mis seal all oli...kast mille peale sai kruvitud on pärit mu eelmisest autost, aga tulemus on see-eest parem. ![]() laepolster sai uue värvkatte... ![]() mõned pildid katselendude käigus... (lisan juurde) ![]() ![]() pilt paar kuud tagasi tekkinud üllatusest, ehk siis vana radikas oli korralik banaan, sirgem radikas igatahes tahtis juba tibake muudatusi, polnud valikut , kuna kasti vahetamiseks tuleb nagunii jälle k6ik laiali v6tta... käisin lihtsalt sõitu nautimas ![]() ![]() |
Autor: | ökosohver [ 04.06.2013 16:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
ja väike digilaiv kah koos heliga. amatöör video |
Autor: | ökosohver [ 17.06.2013 07:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
oma poolteist tuhat kilomeetrit on s6idetud ja vahepeal tuli välja vahetada rooliotsad ning sillastendi. järgmine liigutus on mürasummutuse tarvis installida yks paksem vakstu ja põrandamatt saab uue värvi... aga paar pilti kah...tagasipööret otsides tekkis kerge pildisari. ![]() ![]() ja yks selline shortcut variant bensupaaki sai ka konservi avajaga tehtud,,, ![]() lõpuks sai selline... ligi saab siis lehtvõtme ja kruvikeerajaga, näiteks ![]() |
Autor: | ökosohver [ 31.07.2013 22:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Sigma, 95.ökosohver |
pilte tilgub kindlasti juurde. vahepeal olid kiired ajad aga autoga sai ka tegeldud, mis kehvasti see uuesti, sai näiteks karbid välispinna osas uuesti ette v6etud ka kivikaitsega yle võõbatud, enne sügist on soov omale kindlustunne talve suhtes tekitada, karbi sisekülg on ka korrosiooni 6li täis lastud ,hetkel veel tegemata juhipoolse karbi pinnad ja sisu, eelneval vaatlusel venis suu naerule kui avastasi n et sisekylg oli karpidel kena ja puhas.. kuna se värvimine ja sellega seonduv on mulle suht võõras, siis proovin nii nagu jaksan... antud pildil on kivikaitse kaetud valge värviga ja ilma lakita, ideaalis tuleks üks kiht veel kivikaitset selga lasta ja siis lõplikult õige värviga ära võõbata, ning lakk kah peale. ![]() |
1. leht 4-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |