Nii kirjutan autost, mis jäin ainukesena minu käes.
Auto oli ostetud 03.01.2008 naisele, kuid paari nädala pärast naine sai teada, et ootame last, ja naine keeldus üldse roolis istuda, ja autot hakkasin igapäevaselt kasutama ise.
Auto oli tootud Taanist (ise tõin), ja et oleks vaba papp ise müüsin endale seda liisingusse, selle pärast auto jäigi alles, et jääkväärtus on präegu kõrgem kui turuväärtus, ehk siis pole mõttet maha müüa, sama 1100 eeki kuus pole kriitiline maksta, ka tänase kriisi olukorras.
Galant pole ega Jaguar, samas ka nats erineb GMC-ga
Nats autost, varustusest ja remondist.
Nagu mainisin juba, tõin panni Taanist, ls oli selleks hetkeks 240 000 km.
Auto oli ostetut otse ühest omanikust, aasta arv on 11-1997, kuid tegelt kasutusele läks alles 30.03.1999, enne oli vist demoauto esinduses või ootas oma ostjat esinduses 1.5 aastat

Eesti passi läks aastarv - 1997

Auto oli päris korralikult hooldatud.
Mootor oli vahetatud 178833 km-l ja oli see 29.05.2004, vahtust teostati Mitsu esinduses Taanis, ja selle peale on olemas meeletu arve

atm kast vahetati 24.08.2007 ja ls oli selleks ajaks 236415 km

samuti 11.09.2007 Taanis käis auto viimast korda esinduses, ja siis sai vahetatud: aku (mitsu logodega, ilmselt originaal

, õli 5W40, filtid, amortid, pidurikettad-klotsid ja uued rehvid Yokohama. Kui ostsin mõtlesin, et hakkan lihtsalt muretu ringi vurrama, kuid tegelt ca 250k km peal tuli teha päris kulukas töö: esisild sai kannatada Eesti teede peal, kuna all 16" valukad ja 50% profiiliga rehvid. Kõik see lõbu koos õli vahetusega läks maksma 9k eeki (kõik alusvankri osad jne). 10000km pärast jälle kallis lõbu, kuna mootor sai sõita 90000km, siis otsustasin ära vahetada rihma, rullikuid, pumba jne.. tuli välja, et õige ajaliselt! silikoonrullik olid suht ära kulunud, samuti vahetasin õli (BP 5W50), filtrid jne, see lõbu läks maksma samuti 9k eeki. Kuid nüüd arvan, jätkub mul seda investeeringut päris pikkaks ajaks. Mis tuleb veel teha: esistange ja tagastange värvimist (auto suht madal tegelt, ja Haapsalus parkides sõitsin vastu kiviäärt esistange puruks), tagumise stange ka vigastasin, kuna endal haagissuvila ja tagurdasin liiga kiiresti, nüüd tagastange nats kõver

Tehnika ja varustus:
Mootoriks 2.5 (6A13)
2498cc SOHC 24 valve
120kW @ 5750 rpm
223Nm @ 4500 rpm
kiirendus passi järgi 9,6sek sajani
reaalselt tundub kah nii, sest auto suht terava minekuga, kuid hiljem, kui saavutab teatud kiirud kiirendub mitte nii mõnusalt nagu koha pealt minnes.
kütekulu väga mõistlik üks säästlikumadest autodest mida olen omanud, suvel keskmine kütekulu oli 9,8l sajale, ja see töötava kliimaga!
autol automaat käigukast - INVECS-II, mis on adaptiivne, ja selle kasti miinuseks minu jaoks on see, et tal pole eraldi nuppu sport, ja kui mõni kord vaja kiirendada, ja sa sõitsin enne seda suht rahulikult, jääb auto uimaseks!
Varustus:
autos on olemas:
Nahksisu, esimeste istmete asendit saab regullida elektriliselt (kahjuks pole mälu nendel), 4SRS, ehks siis turvapatja, lisaks tähtis asi minu jaoks - tempomaat, kuid häirib see, et lüliti ON-OFF on armatuuri peal, aastast 1999 on rooli peal. Kliima mul ei lekki, ja töötab ilusti, mida ei saa öelda temperatuuri anduris, kui käin pesulas või sõidan veelombist üle, läheb kliima lolliks, ja siis näitab kas 46C sooja või siis -23C külma

kuiva ja hea ilmaga töötab ilusti, ilmselt peab otsima viga stange all, seal kus on temperatuuri andur.
kõik aknatõstukid on loomulikult elektrilised, mis pole enam haruldus 10a vana autodel
kuna mul Elegance varustus, siis autol on "puit" liistud, mis on ilmselt vääris plastikust

tümps - vb olla imelik küll, kuid Aleksil autos on tehase mitsu makk (puit imitatsiooniga), ja originaal kõllid, kuid tegelt rahuldavad nad mind tänaseks, sest peale uudiseid raadios ma ei kuule mitte midagi (hakkan vanaks saama vist

, järgmine aasta 30a täis)
Muudatused:
autol olid oranz suunad ees, vahetasin valgede vastu, samuti peale väikse laksu tuli vahetada hall iluvõre '99 galandi kroom iluvõre vastu.
+ ja -
+ terav rool, suht ökonoomne, hea minek koha pealt, ees piisavalt ruumi, hea varustus, töökindel
- heliisolatsioon (suvel panen pigimattid sisse), jäik vedrustus (talveks on 205-60 R15 ja ikka jäik, räägimata 16" 205-50 rehvidega), kirved jubinad, väga vähe ruumi tagaistmetel (et panna Maxi-Cossi taga istmel, tuleb liigutada esi isted ette poole), suht kitsas pagasi ruum (kogu aeg nussin lapsevankri sisse toppimisega).
Pildid:
selline auto oli enne suunade ja iluvõre vahetamist:

nüüd:

sisu


90000km sõitnud jõuallikas


üldpildid
