Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 KINNI!! http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=11350 |
1. leht 2-st |
Autor: | Scorpio Ghia [ 17.04.2009 23:13 ] |
Teema pealkiri: | Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 KINNI!! |
Nii kirjutan autost, mis jäin ainukesena minu käes. Auto oli ostetud 03.01.2008 naisele, kuid paari nädala pärast naine sai teada, et ootame last, ja naine keeldus üldse roolis istuda, ja autot hakkasin igapäevaselt kasutama ise. Auto oli tootud Taanist (ise tõin), ja et oleks vaba papp ise müüsin endale seda liisingusse, selle pärast auto jäigi alles, et jääkväärtus on präegu kõrgem kui turuväärtus, ehk siis pole mõttet maha müüa, sama 1100 eeki kuus pole kriitiline maksta, ka tänase kriisi olukorras. Galant pole ega Jaguar, samas ka nats erineb GMC-ga Nats autost, varustusest ja remondist. Nagu mainisin juba, tõin panni Taanist, ls oli selleks hetkeks 240 000 km. Auto oli ostetut otse ühest omanikust, aasta arv on 11-1997, kuid tegelt kasutusele läks alles 30.03.1999, enne oli vist demoauto esinduses või ootas oma ostjat esinduses 1.5 aastat ![]() ![]() Auto oli päris korralikult hooldatud. Mootor oli vahetatud 178833 km-l ja oli see 29.05.2004, vahtust teostati Mitsu esinduses Taanis, ja selle peale on olemas meeletu arve ![]() atm kast vahetati 24.08.2007 ja ls oli selleks ajaks 236415 km ![]() samuti 11.09.2007 Taanis käis auto viimast korda esinduses, ja siis sai vahetatud: aku (mitsu logodega, ilmselt originaal ![]() ![]() Tehnika ja varustus: Mootoriks 2.5 (6A13) 2498cc SOHC 24 valve 120kW @ 5750 rpm 223Nm @ 4500 rpm kiirendus passi järgi 9,6sek sajani reaalselt tundub kah nii, sest auto suht terava minekuga, kuid hiljem, kui saavutab teatud kiirud kiirendub mitte nii mõnusalt nagu koha pealt minnes. kütekulu väga mõistlik üks säästlikumadest autodest mida olen omanud, suvel keskmine kütekulu oli 9,8l sajale, ja see töötava kliimaga! autol automaat käigukast - INVECS-II, mis on adaptiivne, ja selle kasti miinuseks minu jaoks on see, et tal pole eraldi nuppu sport, ja kui mõni kord vaja kiirendada, ja sa sõitsin enne seda suht rahulikult, jääb auto uimaseks! Varustus: autos on olemas: Nahksisu, esimeste istmete asendit saab regullida elektriliselt (kahjuks pole mälu nendel), 4SRS, ehks siis turvapatja, lisaks tähtis asi minu jaoks - tempomaat, kuid häirib see, et lüliti ON-OFF on armatuuri peal, aastast 1999 on rooli peal. Kliima mul ei lekki, ja töötab ilusti, mida ei saa öelda temperatuuri anduris, kui käin pesulas või sõidan veelombist üle, läheb kliima lolliks, ja siis näitab kas 46C sooja või siis -23C külma ![]() kõik aknatõstukid on loomulikult elektrilised, mis pole enam haruldus 10a vana autodel ![]() kuna mul Elegance varustus, siis autol on "puit" liistud, mis on ilmselt vääris plastikust ![]() tümps - vb olla imelik küll, kuid Aleksil autos on tehase mitsu makk (puit imitatsiooniga), ja originaal kõllid, kuid tegelt rahuldavad nad mind tänaseks, sest peale uudiseid raadios ma ei kuule mitte midagi (hakkan vanaks saama vist ![]() Muudatused: autol olid oranz suunad ees, vahetasin valgede vastu, samuti peale väikse laksu tuli vahetada hall iluvõre '99 galandi kroom iluvõre vastu. + ja - + terav rool, suht ökonoomne, hea minek koha pealt, ees piisavalt ruumi, hea varustus, töökindel - heliisolatsioon (suvel panen pigimattid sisse), jäik vedrustus (talveks on 205-60 R15 ja ikka jäik, räägimata 16" 205-50 rehvidega), kirved jubinad, väga vähe ruumi tagaistmetel (et panna Maxi-Cossi taga istmel, tuleb liigutada esi isted ette poole), suht kitsas pagasi ruum (kogu aeg nussin lapsevankri sisse toppimisega). Pildid: selline auto oli enne suunade ja iluvõre vahetamist: ![]() nüüd: ![]() sisu ![]() ![]() 90000km sõitnud jõuallikas ![]() ![]() üldpildid ![]() |
Autor: | raintuul [ 18.04.2009 11:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
Ega selle mudeli Galandil ongi kõige nutusem see, et stanged on nii madalad. Enda omal kunagi ei viitsinud lappida lõpuks neid, sest iga kord kui keegi teine sellega sõitmas käis siis oli stangel kriimud jälle peal või katki. Aga kena masin ![]() Endal oli diisel ja pääääris öko. |
Autor: | kristjan128 [ 18.04.2009 17:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
Kena galant. Mul samasugune, ainult, et nahk on tume ![]() ![]() |
Autor: | Scorpio Ghia [ 18.04.2009 20:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
kristjan128 kirjutas: Kena galant. Mul samasugune, ainult, et nahk on tume ![]() ![]() hea meelega kopiks, aga mul pole eriõigust seal ![]() btw, tulevikusest kah hetkel majanduskriis riigis, ja mul enam pole nii palju pappi, et omada mittu masinat, ja midagi erilist teha nendega, kuid plaanis: toonkile (last häirib päikene, kui ta magab autos) tahaks 99- kapotti ja tagatulesi 17" valukad ja vaatan USA ebayst veel midagi, võib olla mingi huvitama bodykit, mida pole siinmaal eriti levinud, ja samas oleks tagasihoidlik |
Autor: | M4rt [ 18.04.2009 22:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
Tüüpiline jaapanlane.. samas maimõista kuidas saab automaat kast 2.5 v6 mootori nii võrriks teha. |
Autor: | mait666 [ 18.04.2009 23:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
Samas tuleb tunnistada, et üsna terava minekuga on see auto küll. Ise samasugusega ainult manuaaliga kulgenud(oli siin tuunituna müügis kah vms). Kuidas vastupidavusega lood on? See millega mul au oli sõita, lagunes küll ropult(kuigi hooldati korralikult ja kõik vigane vahetati välja) |
Autor: | Scorpio Ghia [ 19.04.2009 08:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
M4rt kirjutas: Tüüpiline jaapanlane.. samas maimõista kuidas saab automaat kast 2.5 v6 mootori nii võrriks teha. Ei tea kui võrr ta on, aga eile hilja ühtul (ca kell 23) Mere puistele sai punane E30 valge bagasnikuga ja vahtralehega ja suure sumpsaga lütti, kuigi enne ma sõitsin rahulikult ja kast oli Comfort asendis, vb olla olid sina selle punasega ristapikendusega, mis kõvasti lörises ja lasi ketsi, ja pärast päris korralikult sõitis tüüpilise japsi tagant ![]() kus juures ma pole üldse japside fänn, Galant ainuke japs mis mulle meeldib väliselt, Galant on üldse mul esimene japs elus, enne olid mersud, fordid, bemm, jaguarid, chevid, chryslerid jne-jne, väga palju panne, Galandi võib töökindlusega võrelda ainult kunagi minul olnud 230CE W124-ga |
Autor: | M4rt [ 19.04.2009 11:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
välimus on ja ruumikus on head. Vastupidavust mina küll ei kiidaks. Aga automaadi otsas on see 2.5 ikka jube uimane(eriti alla 100 kiirustel),manuaal on hea. |
Autor: | kristjan128 [ 19.04.2009 20:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
M4rt kirjutas: välimus on ja ruumikus on head. Vastupidavust mina küll ei kiidaks. Aga automaadi otsas on see 2.5 ikka jube uimane(eriti alla 100 kiirustel),manuaal on hea. Pole ta nii uimane midagi, kui kickdowni teha, siis liigub ikka suht erksalt. Mul 2a olnud selline ja sõbral manuaal 2,5 ca 4a juba ja probleeme väga vähe olnud, ainult veermikus stabikaid ja zarniire vahetanud ning korrapärased mahlade vehetused. Kunagiste e39 bemmidega ei anna vastupidavust võrreldagi...neid oli mul 3 järjest. Müratase on jama, mina pigimatitasin ära, probleem lahenes ning muidugi ka see, et madal on ja äärekive tuleb karta. Japsi kohta roostetab ka vähe, va. tagumised koopaääred kipuvad paljudel. Ruumikus tagaistmel minumeelest küll väga hea pole, sama kitsas kui bmw e34. Aga üldiselt on hea auto ja endal pole plaanis niipea välja vahetada. |
Autor: | Scorpio Ghia [ 20.04.2009 22:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
kristjan128 kirjutas: Pole ta nii uimane midagi, kui kickdowni teha, siis liigub ikka suht erksalt. Mul 2a olnud selline ja sõbral manuaal 2,5 ca 4a juba ja probleeme väga vähe olnud, ainult veermikus stabikaid ja zarniire vahetanud ning korrapärased mahlade vehetused. Kunagiste e39 bemmidega ei anna vastupidavust võrreldagi...neid oli mul 3 järjest. Müratase on jama, mina pigimatitasin ära, probleem lahenes ning muidugi ka see, et madal on ja äärekive tuleb karta. Japsi kohta roostetab ka vähe, va. tagumised koopaääred kipuvad paljudel. Ruumikus tagaistmel minumeelest küll väga hea pole, sama kitsas kui bmw e34. Aga üldiselt on hea auto ja endal pole plaanis niipea välja vahetada. iga sõna alla panen ka enda allkirja! ![]() |
Autor: | M4rt [ 20.04.2009 22:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
no esiteks on galant ja e39 teistest klassidest ja kuna ma pean mitsudega igapäev kokku puutuma siis tean,et laguneb galant samapalju kui 39, plus roostetab nii meeletult(ei räägi ainult kerest vaid silladetailid, piduritorud jms asjad millega sakslastel probleeme pole) |
Autor: | kristjan128 [ 20.04.2009 23:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
M4rt kirjutas: no esiteks on galant ja e39 teistest klassidest ja kuna ma pean mitsudega igapäev kokku puutuma siis tean,et laguneb galant samapalju kui 39, plus roostetab nii meeletult(ei räägi ainult kerest vaid silladetailid, piduritorud jms asjad millega sakslastel probleeme pole) Ma ei võrrelnudki sõiduomadusi, neis loomulikult bmw parem. Vastupidavus on aga KINDLASTI parem, kuna kaal mitsul väiksem, peavad sillaosad kauem vastu ning ka igast elektristaffi ja andureid poole vähem. See metsiku roostetamise jutt, et sillatalad ja torud on küll jama ![]() ![]() |
Autor: | tomcraft [ 21.04.2009 00:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
Endal Galandil roostetas tagumises koopas olev piduriõli toru läbi...ja tagumised koopad olid ka kole roostemaiad, aga muus osas(vastupidavus) jne ei oska kyll midagi ette heita, tehnika kestis väga hästi - ahjaa, roolikarp võib mingist hetkest saba anda(tekib selline klõbin aukudes jne), aga Alexil see kindlasti ilmselt vahetatud juba(vaadates läbisõitu).... |
Autor: | kristjan128 [ 21.04.2009 18:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
Ma käisin kohe ja vaatasin neid piduritorusi, kraapisin pealt vähe, mingist imelikust metallist---valge sulam? Ei tea kas siis ära vahetatud, või peavadki olema sellised. Korrosiooni ei märganud. Galandil pole ju roolikarpi, vaid on roolilatt...vähemalt minu omal on... |
Autor: | tomcraft [ 22.04.2009 17:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant GLS 2.5iA 1997 .:Aleks:. |
98a omal oli minu mäletamistmööda roolikarp....vähemasti nii väideti teeninduses mulle....motoks oli 2.0 100kw bens. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |