Jou, hakkasin kah kolksvageni meheks
Kuna oli vaja ruttu miskit asja, millega niisama kärutada ja tööle ka minna. Alguses oli plaan FSO 125p osta, aga see müüdi maha nina eest. Siis teadsin söberil vedelemas G2. Sai alustatud läbirääkimisi, ning golf oligi hoovil.
Golfil siis 1.8 66kw millel kaheliruse nukk ja reg nukaratas. Mingid aastad tagasi kap remont ka tehtud. Töötab päris hästi.
Varustusest
Laiad stanged(tagumine pole veel küljes)
el aknad
katuseluuk
must lagi
mingi sportistmed aga veits katki
kompuuter
ja köik, ongi golfi kohta liiga palju juba.
Koju söites avastasin, et sidur libiseb ning paari tunni pärast oli mootor ja kast juba maas. Kasti simmer lekkis ning ketas öline. Piu pau uus simmer sisse ning ketas puhtaks ja kokku tagasi. Golf kena lihtne asi, mootor maha-mootor peale jämedalt kahe tunniga, aga siis mässa pool päeva neid kahte summuti kiirklambrit tagasi
Sumps sai ka ära keevitatud.
Tagatiivaääred said kinni pandud
Uus ukselink
stange kinnitus tehtud
Nina üldse korralikumalt kinni pandud
Esimene rattalaager vahetatud
Kuna piduriklotsid lagunesid näppude vahel ära, siis sai need ka uued pandud
pritsepeajalg sai ka uus pandud-sellega kadus jönksutamine ära
Bemmi alt said valged veljed vöetud ja viisakad rehvid peale pandud
makk sisse ja kölarid kah.
Kahe päeva jaoks tööd küll. Vöib tööle minna. Tagasi tulles oleks vaja kuskilt salongi pisidetaile sebida ja kerget roosteeemaldust teha.
Alguses kui töin oli selline:



Vahepeal oli selline



Hetke olukorrast laksin ehk homme