Long story short. Jõudis siis minukätte üks väga huvitav aparaat, mida kindlasti päris paljud teavad ja on näinud juba mitu aastat erinevate inimeste käes läbi neti. Isiklikult mäletan, et seda müüdi ca 2+a tagasi tallinnas suht palja kerena ilma mootori ja millegita (kui ei eksi kerega loomulikult). Tegu siis jumal teab kelle poolt alustatud ja a'la kes iganes teab mitme mehe edasi arendatud vaimusünnitisega.
M Replica, on siis see nimi millepeale mul ihukarvad tõusid ja käppe raha hakkasin otsima.
Ok.... Esimene naer on nendel meestel nüüd möödas, kes teavad mis saraga siiski tegu on ja ma jätkan jutuga.
Njh no asi ei ole üldse roosiline, need laiendid on kõverad, tagaots on väga imelikult ümber tehtud, ehk siis sile põhi aga varuratta kohaga. Viimane mees suutis 3 rummu 5x120 peale teha, üks rumm valmimatta, ta on treialile võlgu

See m50 on küll vahel, aga see on ka pmst kõik, kuna ei ole ei juhtmeid ega midagi muud paika aetud. Salong on poolik ja oeh,,, kõigest muust rääkimata, ei leidu vist ühtegi rulli mida ei peaks keevitama.
But who cares, sigasuur töö on juba enne mind ära tehtud ja tegelikuses on see kökimöki needki asjad korda ajada (njh tuletage seda lauset meelde kui siiber saab ja müüma hakkan jälle).
Aga velg on ilus ja hind tegelikuses odav, niiet eks näis... Plaan on siis ta nüüd teha selleks, mis ta olla võiks, ehk siis vähe erilisem rull kupee.
Igatahes, esimene töö(üsna suur) on sellele projektile tööde nimekiri koostada ja siis kere sodist tühjaks tõsta, pagass ja salong on tuugalt träni täis

Paar pilti siis, nii ta eile endale tassitud sai:


