Tere!
Minu hobiauto lugu sai alguse 2010a. suve lõpu poole kui otsisn just e28 omale!
Mingi päev tuli üles kuulutus mis ei olnud paljulubav kuna oli öeldud et nädala lõpuni on müügis ja kui ära ei osteta läheb emexisse. Sellest hoolimatta ja arvestades hinda sai helistatud ning asja uuritud! Müüjad olid kellegi vanahärra lapsed, kes müüsid oma lahkunud isa autot ning ei olnud asjadega eriti kursis, ehk siis nende jaoks oli see vana parsa!
Jutu järgi oli juba seis parem kui kuulutuses ja nii saigi minna õhtul põlvasse vaatama seda.
Koha peal selgus et auto on tugevalt üle keskmise seisukorras ja korralikult hooldatud. Nii saigi käed löödud ja sõites paide poole hakatud liikuma.
Kuna 1,8karbuss ja 4gang ei olnud minu ootustele vastavad siis sai esimesena sinna vahele pistetud m20b23 ja 5ne kast. Selle kompottiga sõitsin mingi aasta kui arvasin et võiks ikka nati kaasaegsema tehnika peale laduda, ja nii saigi sinna vahele m50b25 non vanos!
Ka selle kompottiga sai pm aasta kulgetud kui tõdesin et hobiauto millega pühapäeviti linnarahvast närvi ajada võiks olla ikka võimsam kui iga 2. linna vahel vastu tulev bemo siis sai kääriku kandist tuua m62b44

.
Selle moto vahelepanekuga läks ikka aega, kuna tuli kõik asjad ümber teha! Esimese asjana viisin aku pagasnikusse ja paigaldasin v8 pidurisüsteemi kapoti alla!
Edasi hakkasin kollesi meisterdama, mida ma sain ka mitu korda teha sest mootor oli inglase pealt j alguses oli starter valel pool. Käigukast on manual, kuid kuna päris v8 omad haruldased ja kallid siis tegin automaatkasti ja m30-ne kasti kombo

Praeguseks auto sõidab v8ga kuid nii mõnedki asjad on vaja veel vahetada et tekkiks usaldusväärsus selle kompotti vastu kuna jõuülekanne ja pidurid tuleb ka asjaga kurssi viia.
Mootoritega möllamise vahele olen ka jõudnud muid asju sättida oma käe järgi: E34 must nahksisu, eel el. aknad, kesklukk, udukad ette, siit sealt nati keevitust näidanud mis arvestades auto vanust ja omapära olid minimaalsed.
Esiklaasi panin ka uue vahepeal mis ei olnud küll otseselt katki aga läbi nagu ka ei näinud:D
Kuna minu jaoks juba asi nii ammu toimunud siis ei tulegi kõik meelde mis seal tehtud on saanud, kuid neid asju ikka on päris palju seal!! lõpuks panen mõned kõige hiljutisemad pildid ka siisa

kapotialune siis!

ja põhjaalune!

Ning lahendus väsinud kapotiamordile! See oli juba ostes selline, kuid muutma ka ei hakka kuna nii lihtne ja toimiv!

Ning kuna jõuülekande osad on veel peenikesed ja nõrgad siis juhtub paraku selliseid asju, ketastega õõtsad toon siis lähevad ka jämedamad võllid

Natuke olen edev ja tegin märgid selliseks


ja üks niisama pilt ka!

Ootan siis teiepoolseid kommentaare, soovitusi, kriitikat jne!
Kena päeva kõigile!