tahtsin lisada , kui äkki pole endale silma jäänud.
4. Vôistlusauto.
4.1. Auto peab olema ühe vedava sillaga sõiduauto, mille mark peab olema väliselt äratuntav.
4.2. Auto mootor peab jääma originaalsesse kohta.
4.3. Autolt tuleb eemaldada kõik klaasid (ka esilaternate klaasid).
4.4. Mitte mingisuguseid kere- ega veermiku lisatugevdusi ei tohi olla. Kapoti ja pagasiruumi luuki ei tohi kinni keevitada. Samuti ei tohi olla veokonksu või muid etteulatuvaid teravaid osi. Parandades auto roostetanud keret, ei tohi kasutada paksemat materjali, kui auto originaal materjal. Auto kere õõnesprofiilides ei ole lubatud kasutada mitte mingeid kõvendavaid aineid (betoon, makroflex vms).
4.5. Salongi sisse võib ehitada turvapuuri. Turvapuuri torud, ega nende arv ei ole piiratud. Aga igal juhul ei tohi turvapuur ulatuda kaugemale, kui tagasild (näiteks pick-up või combi tüüpi autodel).
4.6. Tagasild peab olema selle autotüübi originaalsild ja ta ei tohi olla jäik (keevitatud kere külge või tugevdatud muud moodi).
4.7. Radiaatori ja aku võib tuua salongi, kusjuures aku peab olema kindlalt kinnitatud põranda külge ning juht peab olema kaitstud radiaatori või veetorude võimaliku purunemise korral.
4.8. Juhiuks peab olema värvitud punaseks ja seda ei tohi kasutada reklaampinnana.
4.9. Bensiinipaak peab olema tehtud moel, mis ei oleks ohtlik ei sõitjale endale, ega ka kaasvõistlejatele.
http://www.romuralli.ee/RRauto_ettevalmistus.htm