Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW X5 3,0d Xdrive Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion tauri117
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=116558
8. leht 11-st

Autor:  dellu [ 28.08.2014 12:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

Puhuri võred on erinevad, G4 meestel suht nõutud kaup upgradeks.
Esiteks on Bora omadel nuppude valgustus seal sees ja teiseks vist oli keskmisel suurel ka rohkem regulli võimalusi. G4 vist oli mõlema selle peale üks rullik (üle alla), aga Boral mõlema resti jaoks eraldi.

Autor:  tauri117 [ 28.08.2014 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

Ninaga on natuke jama lugu. Sai juba esitiib ära tellitud ja alles siis hakkasin, mõtlema, et oleks võinud ikka golfi nina ette panna. Aga noh mis seal ikka, eks tuleb siis ilmselt mingid Hella Rallyd ette keerata.

Täna jõudsid tellitud tagasilla varras ja esisilla jupid kohale. Esisillale said kõik pulgad uued tellitud, ka amordid ja rattalaagrid. Ja kõik see kokku maksis mulle 250eur.

Ja siis sain ka veel velje keevitusest kätte
Pilt

Autor:  tauri117 [ 28.08.2014 20:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

Ja siis targemad tuunijad võivad nõuandeid jagada kuidas rohkem kilowatte mootorist kätte saada.
Endal mõttes chip, kat-off, egr pimedaks. Aga mõned kw võiks veel kuskilt leiutada.

Autor:  dellu [ 28.08.2014 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

Võta jyrisooga ühendust, chipib sul 100ja kopikate eest ära.
Kati eemaldamine annab ka kindlasti midagi juurde, mul ka seda tüütust polnud. Rohkem ilmselt ilma rauda näppimata enam välja ei pigista. Muidugi üks variant oleks suurem cooler ette toppida kui see nurgas olev kõkats. Mul on tegelt enamus 110kw-se nänni olemas (üle ka, kuna minul tehnika kolis teise kere peale ja seal ei mahtunud see suur cooler ära). Selle on cooler hoopis ninas kogu teiste radikate suuruse ulatuses. Üks lõdvik küll on sealt ära antud, aga ilmselt miskit ikka leiutaks või võtta see mujalt.
Siin minu kunagise 96kw sedaani mõõtmistulemused enne ja peale chipimist:
dellu kirjutas:
Sai siis jyrisoo ka oma Bora ja sõbra bemmi kallale lastud.
Õnneks ma saan natuke ka numbritest rääkida, kuna enne ja pärast sai G-techiga natuke katseid tehtud.
Autoks VW Bora 1.9TDI 96kw, manuaal.

Kiirendus kuni 100 km/h:
enne: 10.296 (tehas annab 10.1)
pärast: 8.656
ehk siis paranemine: 1.64 sekundit

Kuna mõõtmised said tehtud tegelikult US modes (miilid), siis panen järgneva info miilides:
Kiirendus 0-60 miili/h:
enne: 9.709
pärast: 8.159
ehk siis paranemine: 1.55 sekundit

402,33mm (ehk siis 1/4 miili mida kiirendusvõistlustel mõõdetakse):
enne: 17.320 (@77.37 miili/h ehk 123,8 km/h)
pärast: 16.299 (@84.13 miili/h ehk 134,6 km/h)
ehk siis paranemine: 1.021 sekundit

See viimane number teeb natuke muret, sest kuni 96(60 miili)/100 km/h on ju paranemine suurem, aga tegelikult on nende kahe katse vahel üks erinevus. Vahepeal sai lolli peaga 30L kütust sisse pandud, millest vähemalt 25 on järgi. Esimesel katsel põles kütusetuli juba, teisel korral üle poole paagi. Lisaks ununes pagassi oma "ladu", kus kaks suurt kasti signasid, parkimisandureid, kesklukukomplekte jne. Sealt tuleb ka kindlasti päris arvestatav kogus kaalu lisaks. Seega arvatavasti kuskil 0.2 sekundit võiks maha küll saada sealt.

Ühe pildi joonistas ka G-Tech, neid HP-sid ei tasu puhta kullana võtta. Mina pole veel ühelgi autol sealt mingeid normaalseid numbreid saanud, aga vahe on näha:
Pilt

igal juhul mina olen tulemusega rahul, kui ma suudan sealt veel need 0.3 sekundit 400m peale ka välja võluda, siis äkki see aasta hoopis selle autoga Bracektit sõitma. Noh salongi, varuratta jne saab ka võistluseks välja visata. Õnneks on VW insenerid vaeva näinud ja tagaistmete eemaldamine on sekundite küsimus ja ega kõrvalistuja omagi palju raskemalt ei käi, kui peaks olema vajadust see ka minema visata. Igaljuhul on tunda, et jõudu on rohkem küll. Kui vanasti 70 pealt 6-ndaga väga ei tahtnud liikuda, jäi liiga jõuetuks, siis nüüd liigub, kuigi see mõtekas pole, 5-ndaga on kulu parem ja seda samas ei kasuta niikuinii.

Autor:  tauri117 [ 28.08.2014 23:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

Aga mis asjad on veel üldse 110kw pillil erinevad?

Teine asi on ka see, et nelikul parem pidamine. Kunagisel 96kw passatil kiirendades teise käiguga käis veel ratas tühja all.

Autor:  H.m.m [ 29.08.2014 00:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

ise läheks kuskile mõistlikumasse kohta :think

Autor:  dellu [ 29.08.2014 08:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

Üldiselt seda teemat on kordades jahutud, minul on jyrisoo teinud kahel autol ja mitmel sõbral veel ka, 0 muret. Enamuses virisevad need, kellel pole enam auto kaugeltki tehase seades. Tehaseseades autode puhul on kõik ilusti toiminud. Ka oma praeguse 110kw-se puhul ei kurda midagi, Ütleme nii et chipimata S3 väga 400m teises pooles järgi ei tulnud/eest ei läinud.

Aga 110sel ilmselt teine turbo ja vast pihustid ka. Mootori sisu pidi vist ka vähe tugevam olema.

Autor:  Tailer [ 29.08.2014 22:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

VKM-i kataloog näitab, et nad suudavad 121kw välja pigistada chipides. Jyrisoo tulemusi ma muidugi ei tea.

Autor:  dellu [ 29.08.2014 23:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

119kw oli vist.

Autor:  kuno666 [ 30.08.2014 23:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

96kw ja 110 mootor sama sugune vahe turbos, ajus,veepump oli ka teine ja võimalik ka ,et pihustid natuke erinevad. Kusagilt on meelde jäänud ,et kui paned 2.0 nuka siis pidi natuke jõudu juurde saama. Teine varjant on veel 2,7 tdi turbo hankida ja see peale panna või siis juba 3.0tdi oma.
Ise ka seda jyrisoo chippi ei soovita kuna mitme autopeal on nähtud ja läbi elatud see jama.

Autor:  riffgt [ 31.08.2014 12:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

Samuti julgen soovitada http://www.chip.ee või jyrisoo. Ise juba sõitnud 2 aastat erinevaid autosid omades ja olen lasknud kõik tal ära chipida. Pole kunagi mingit probleemi, ei suitse või limp või mis iganes. Samuti 5-6 sõpra teinud ja ei nurise keegi. Dellul ju isegi graafikud kus väände vahe näga. Ütlen ausalt, sa ei tunne oma autot peale chipi ära. Toob naeratuse iga vajutusega näole ja seda vaid 100+kopikatega €.

Autor:  tanel63 [ 31.08.2014 13:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

Tekib küsimus mida Sa golfiga kiirteel kolmandal rajal tegid :D

Autor:  tauri117 [ 01.09.2014 21:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

Tegelikult oleks võinud seal neljas rida ka olla, kuna kõik tükkisid jalgu veel jääma. Aga kuna olen vist liiga palju "võimalik vaid venemaal" saateid vaadanud, siis ei hakanud igaks juhuks tuleega vilgutades märku andma, et aeg oleks rada vabaks teha.

Autor:  tauri117 [ 06.09.2014 19:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

Mõniaeg tuleb veel selle pilliga metsa kulgeda kuna bora viskab väikseid tõrkeid sisse:
Pilt

Autor:  tauri117 [ 07.09.2014 09:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Golf4 TDI VW Bora 4motion 2002a. TDI tauri117

Pealtvaadates oleks nagu bora valmis. Proovisõitu tehes selgus, et minekut pole ja must suits tagant järgi. Algul vaatasin, et cooleri radikal natuke ainult kinnitused ära löönud, nüüd siis sai uurima hakatud ja otsavann lõhki. Tagumise rattalaagri kah ikka pauguga ära löönud, teeb teine sellist seakisa seal.
Peab järgmine nädal need asjad ära regullima ja siis saab pilli sillastendi ja ülevaatusele viia.

Sellised lisatuled tellisin kah ära: http://lisavalot.valmiskauppa.fi/borema ... -5847.html

Pilt

8. leht 11-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/