Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 02:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere LUKKU
PostitusPostitatud: 28.06.2013 12:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.06.2013 21:16
Postitusi: 23
Tervist,

Olen antud masina omanik alates aprillist, mil see vahetas välja minu esimese, 93.a diisel Primera.

Masinal on vaikimsi 1,8 liitrine V6 mootor (98kw), ka väljalase, veermik jm tundub enamjaolt stock olevat, kuid läbivalt on auto kallal varasemalt nokitsemas käidud (palju põlve peal tehtud lahendusi).

Paraku on varasemalt masinale külge kruvitud spoileriring (nüüdseks eemaldatud), mille tulemusena on bumperid rikutud ja küljed kohati roostes (läbipuuritud kohtadest ussitama hakanud). Üleliigseid juhtmeid sai samuti salongist (jooksid istmete ja jalamattide alt) ja armatuuri alt meetrite jagu välja tiritud.

Pilt

Viimaste kuude jooksul on (kohati olude sunnil) vahetatud rooliotsad, parem sarniir, pidurivoolikud, üks tagumistest piduritorudest kogu auto ulatuses, eesmised klotsid, kõik õlid ja filtrid.

Samas ega see auto polegi uus, vajab hoolt ja tähelepanu, aga näeb tore välja ja ka minekut ning sõidurõõmu pakub vastavalt.

Mõned pildid ka (eesmise iluliistu võtsin maha, kuna oli katki, jänes tagant samuti läinud):

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Viimati muutis phisphere, 04.11.2013 01:04, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 28.06.2013 14:07 

Liitunud: 24.12.2012 22:00
Postitusi: 2
1.8 v6? 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 28.06.2013 14:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.08.2010 20:31
Postitusi: 170
Jah, selle mootoriga on nad tehasest väljunud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 28.06.2013 14:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2012 23:29
Postitusi: 579
Asukoht: Rkv
Võin eksida aga 1.8 mootor oli neil täitsa olemas kuid 16V mitte elusees v6.
V6 oli 2.5 120kw vms..

_________________
BMW 730i e38 \\// Mercedes-Benz Vito 2.2 CDI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 28.06.2013 14:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.08.2010 14:37
Postitusi: 299
Vikipeedia andmetel:
Engine
1.5 L B5-ZE I4 DOHC
1.6 L B6-ME I4 SOHC
1.6 L B6D I4 DOHC
1.8 L K8 V6 DOHC


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 28.06.2013 14:52 

Liitunud: 24.12.2012 22:00
Postitusi: 2
Click kirjutas:
Jah, selle mootoriga on nad tehasest väljunud.

Ma ei arvanudki, et midagi valesti kirjas, lihtsalt tundub selline mootor veits naljakas. Umbes sama jabur nagu oleks 2.2 V8


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 28.06.2013 14:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2005 21:43
Postitusi: 160
Asukoht: tartu
stento kirjutas:
Võin eksida aga 1.8 mootor oli neil täitsa olemas kuid 16V mitte elusees v6.
V6 oli 2.5 120kw vms..

ja eksidki
2,5v6 oli suurematel mazdadel
16klappi oli mx3l 1,6 r4 mootor, kuni 94 aasta 66 kw ja edasi 81, samas kui "elusees" 1,8 v6 oli kuni 94 100kw ja edasi 97kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 28.06.2013 15:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.06.2013 21:16
Postitusi: 23
Täpsutuseks jah, masinal on peal 24 klapiga 1.8 liitrine K8 V6 mootor.
Wikipedia mainib selle mootori kohta veel:
Tsiteeri:
The 1.8 L (1845 cc) K8 is among the smallest production V6 engines ever
:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 28.06.2013 21:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2007 20:59
Postitusi: 1016
Asukoht: Viljandi/Järvamaa
Mootor kõik õige aga see siiski mazda tehase katsetus teha öko sportmootor, siiski läks nii nagu ikka, et väga pauku ei tulnd :? sama aastakäigu 323File tehtud 1,8dohile ikka vastu ei saand :?
Edu autoga!

_________________
Surnud mehed jooksevad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 04.07.2013 23:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.06.2013 21:16
Postitusi: 23
Kuna vana raadio otsustas mõned nädalad tagasi lusika nurka visata, tuli käepäraste vahenditega midagi uut asemele võluda...

Oomipoest vajalikud varuosad:
Pilt

Vana maki korpus, pleksiklaasist paneel:
Pilt

Töötab. Ilu pärast vilkub LED tuluke ka:
Pilt

Heli sees ja kannatab läbi USB laadida ka samal ajal:
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 06.07.2013 04:10 

Liitunud: 26.12.2008 13:11
Postitusi: 336
phisphere kirjutas:
Kuna vana raadio otsustas mõned nädalad tagasi lusika nurka visata, tuli käepäraste vahenditega midagi uut asemele võluda...

räägid äkki lähemalt, mille sa sinna kokku keevitasid?

_________________
Jaanus
Merkur XR4ti kere


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 08.07.2013 10:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.06.2013 21:16
Postitusi: 23
Sai siis vana maki korpuse sisse plaadi peale joodetud 2x20W võimendi koos USB laadimispesa, helitugevuse regulaatori ja lülitiga ning dekoratiivse vilkuva led tulukesega. Hetkel mängib heli läbi kahe esimese kõlari. Kui korpuse sissa teine samaväärne võim paigaldada, siis saame heli ka tagumistesse (tulevikumuusika).

Sai nädalavahetusel esimene pikem reis koos uue helisüsteemiga läbitud ja ilmnesid mõned vead.
Paigaldamisel tuli välja, et tulede sisselülitamisel lülitas süsteem end välja. Selle lahendasime põlve peal, vedades maandusjuhtme sigaretisüütajasse.
Sõidu ajal hakkas kostma nö turbovilin, mis on seotud mootori pööretega. Alguses oli see vahva, kuid pikapeale hakkab häirima. Kahe kondeka vahetus peaks selle probleemi lahendama.

Aga muus osas kõik töötab, sealhulgas läbi USB laadimine. Akukasutus on ka meeldivalt madal, said lõkke kõrvale tundide viisi taustamuusikat lastud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 08.07.2013 11:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
:D Ei oskagi kommenteerida sellist asja. Ise oleks siiski uue maki soetanud kui miskit aretama hakanud.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 08.07.2013 14:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.08.2006 23:08
Postitusi: 1862
Asukoht: Tallinn
Minuarust täiesti sobilik lahendus kui pea lõikab sellist asja aretada ...
Praegusel hetkel ju enamustel vedeleb täiesti töötava maki kõrvale hoopis aux juhtmega nutifon seega null seis ...
Jah, raadiot kuulates tuleb sama süsteemi kasutada mis muidu oleks makil praktiliselt ühe kahe nupuvajutus
Aga kui süsteemi sisse on pandud ka telefoni jaoks laadimine siis pole ju probleemi.. kas oled telefonile mingisuguse hoidiku ka aretanud ? Endal lihtsam lihtsam kasutada.

Martin


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda MX-3 1.8 V6 93a phisphere
PostitusPostitatud: 08.07.2013 14:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2004 23:16
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Traktoris on selline lahendus mõistlik, aga autos ei lähe mitte. Kole on.

Aga muidu on vägev, et sellist taipu on :)

_________________
Tänapäev on selline, et kõik on ilus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7