Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 12.05.2024 00:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 285 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 10:29 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Westcoast kirjutas:
Markko kirjutas:
Väike vihje ehk VW kastide töökindlusele. On maailmas ka töökindlamaid asju olemas. Aga toonklaasiga on asi hoopis teist nägu.


Tüüpline streetracer käib räägib kuidas kõik kastid, pumbad möllud küljest ära kukuvad, jooksupanevad see, et sina oma käulasi hoida ei suuda ei tähenda, et teised sellega hakkama ei saaks ja vaadates kui uhkelt säilis Ricco eelmine bemm siis ei ole kahtlustki et passat paremini ei säiliks.




Korralik "keenius". Kus olen ma rääkinud, et kõik kastid-pumbad jms asjad küljest ära kukuvad? Mine arene. See ei ole mingi uudis, et VAG-i automaatkastid pole kõige töökindlamad, multitronic on lausa kurikuulus oma rikete poolest. Ka tiptronicutel esineb rikkeid, AGA need on üldiselt põhjustatud siiski omanike lohakusest/teadmatusest. Ja just sel põhjusel ei ole mul olnud mitte ühtegi automaatkastiga autot (niiet ära tule väitma, et minu autode automaatkastid pole kestnud), kuna sa iial ei või teada, mida see kast on oma varasemas elus taluma pidanud või kuidas on teda hooldatud. Enamik usub, et kastiõli on seal eluaegne ja lasevad seni, kuni kast laiali. Kes vähegi asjast jagab, teab, et seda õli tuleb seal vahetada. Ja siis ka ei ole probleeme tiptronicutega.
Aga suhtkoht mõttetu on jahuda sellest pasast, kui teemas oleval autol on manuaalkast.
Teemasse- kütusekulu kohalt on selle autoga ka võimalik täitsa mõistliku kuluga hakkama saada, keskmine 7-8 pole midagi võimatut. Arvestama peaks ju ka seda, et autol on 132kw, V6 mootor ja nelikvedu. Andres, sinu masinal oli lisaks veel ka automaatkast, mistõttu polegi ime, et keskmine 10 kanti oli. Ja väga palju on kinni ka gaasijalas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 10:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2708
Asukoht: Tallinn
No nendel V6'tel on imelised kitsaskohad - turbo, pump ja nukad.
Pole kohanud veel masinat, millel kolmest kaks poleks varem või hiljem lõppenud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 11:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Liialt üldistad V6-si, uuri millistel nukad on probleemiks :)

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 11:38 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
McRicco kirjutas:
Liialt üldistad V6-si, uuri millistel nukad on probleemiks :)



Just. BDH-koodiga V6 diislil seda nukaprobleemi enam ei ole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 12:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2011 20:07
Postitusi: 161
Asukoht: Helsinki
See 10L sajale on küll täiesti loll jutt. Mul oli vana tüübi (AFB) 2.5TDI kunagi ja ei saanud kohe kuidagi seda kulu nii kõrgeks. Isegi talvel mitte. Samuti oli seal reaalne läbisõit üle 300k, originaal nukkadega. Õli oli vahetatud iga 10k tagant.
Tarkadele: Sellisel B-tunnusega mootoril on hoopis teised kaaned, nukad jne. Probleemid kohe kordades väiksemad.
Muidugi vale hooldusega saab iga asja per*e keeratud. Nagu seda on näiteks longlife: 30000km/2aastat ei ole reaalne meie kliimas.

_________________
MB W220 S320CDI -01, MB W211 320CDI -04 & Golf MK1 "GTI" -74


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 13:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
10L sajale loll jutt? Ma sõitsin Pärnus ja Helsingis. Ja paagitäie diisliga sain sõita kusagil 600km. Ja neid paagitäisi kulus mul päris palju ja läbitud kilometraaž jäigi selliseks. Kui ilmad külmaks läksid ja ma Pärnus ainult liikusin, viskas lõpuks kulu siin linnavahel 13 peale. ( Mul oli termostaat ka läbi, eks see mängis ka oma rolli ) Seega ära tule mulle rääkima mingist lollist jutust, ju ma olen ainuke inimene kes reaalsetest numbritest räägib. Muidugi ma sõitsin ka raske jalaga, kuid minu jaoks see diisli kulu jäi ülemõistuse suureks.

Teemasse ka, et toonkilega paistab asi palju parem. :)

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 14:52 

Liitunud: 10.10.2005 17:25
Postitusi: 69
Asukoht: Lõuna-Eesti
A mis vahet seal üleüldse on, auto ju ostetud ja kõik mis paaki valab võtab auto ju lõppudelõpuks ära. :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 14:54 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Andres, siin foorumis on ennegi nii olnud, et 528 E39 võtab linnas pähe andes keskmiselt 6l/100-le. :D
Et kas tõesti tahab keegi väita, et 180hj, 1.6tonni kaaluva nelikveolise auto jaoks on 10l/100km peale ulmeline kulu...eks naljamehi on igasuguseid ja kõigile meeldib oma autot reaalsest ökomaks rääkida, aga jah... mõttetu vaidlus ühesõnaga.
Et vaidlust vähegi lõpupoole tuua, panen siia ka selle isendi tehaseandmed kütusekulu kohta:

Linn: 10,8
Maantee: 6,1
Keskmine: 7,9

Need siis manuaalkastiga autole ja tehaseandmed (st ideaaltingimustes). Reaalselt võib liiter-kaks rahulikult otsa panna linna ja keskmisele kulule. Maanteel vast võtab liitri rohkem, kui tehas näitab.
Automaatkastiga elukal sellised näitajad:

Linn: 12,3
Maantee: 6,3
Keskmine: 8,5

Et ehk lõpeb ära siis see soigumine siin, kui üliökost autost. Fakt on see, et ta pole mingi superökokas ja ilmselt McRicco sellega ka arvestas autot ostes. Lisaks, kui tema keskmine hetkel 8,7, siis suvisel ajal on see täitsa reaalne. Talvel kindlasti 10 kanti, nelikveo rõõme nautides suuremgi.
See on õige, et kõik joob ära, mis sisse valad. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 15:02 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2003 14:27
Postitusi: 1289
Asukoht: Tallinn
Markko kirjutas:
Linn: 10,8
Maantee: 6,1
Keskmine: 7,9

Linn: 12,3
Maantee: 6,3
Keskmine: 8,5


Minu matemaatika küll nende arvestustega kuidagi ei klapi .
Esimene peaks olema keskmiselt 8,45 ja teine 9,3 lirtsu.
Või õpetage mulle uuesti kuidas keskmist arvestatakse.

_________________
ÄRGE HAKAKE JÄLLE HALAMA !!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 15:36 

Liitunud: 29.06.2013 14:07
Postitusi: 181
10 L sajale selle auto puhul täiesti normaalne nähtus.

_________________
My drinking team has a racing problem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 16:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2013 22:30
Postitusi: 183
Braavo, kogu lehekülg möla täiesti teemavälistel küsimustel. Omanikule - tundub, et tagaklaasi kojamees omadega läbi, kaotad ära või läheb mootor vahetusse? Muidu vabsee hea pill ju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 17:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2011 23:25
Postitusi: 320
Asukoht: rajoon
taolist iba nagu siin ajavad üldjuhul sellised kodanikud, kelle tekst toetub netist loetud ja saunast kuuldud faktidele ning reaalne kogemus endal või tutvusringkonnas nende kahepoole liruste v6 disladega puudub. võrreldes uuematüübi 3.0 lirustega on selle jooksvad hoolduskulud vägagi mõistlikud, kui auto on eelnevalt hooldust tunda saanud.

täitsa ok ost koosluse poolest ning minu poolt palju muretuid kilomeetreid McRiccole!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 17:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Einoh põnev lugemine igatahes :D
arnoldile - kojamees korra isegi liigutas, ehk on elus...lähipäevil uurin mis karul kõhus :)..suur tõenäosus et on roostes midagi...

Täna sai muretsetud ka uus õli Castrol Edge 5w-40, vahetus saab uue nädala alguses tehtud.

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 18:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2012 11:11
Postitusi: 1256
Asukoht: Tartu-Rakvere
See teema meenutab juba midagi sellist nagu oli ühe diiselmootoriga autoteemas, et hakati jahuma hoopis sama margi bensiinimootori töökindlusest :D. Aga auto on äge, edu sellega :)

_________________
A.Ansip-"Mis tasuta, see kasuta"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 25.07.2013 18:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2005 21:43
Postitusi: 160
Asukoht: tartu
McRicco kirjutas:
Einoh põnev lugemine igatahes :D
arnoldile - kojamees korra isegi liigutas, ehk on elus...lähipäevil uurin mis karul kõhus :)..suur tõenäosus et on roostes midagi...

Täna sai muretsetud ka uus õli Castrol Edge 5w-40, vahetus saab uue nädala alguses tehtud.

mul mondeol paakus lihtsalt kinni, võtsin lahti, puhastasin, määrsin ja nagu uus

aga matemaatikutele, skeptikutele ja idiootidele
keskmine kütusekulu on tehase andmetel öeldud umbes 60% maanteed ja 40% linn. need kes sõidavad ainult linna, lühikesi otsi ja avatud termostaadiga ei saa loomulikult öelda pooltsõnagi selle kohta et tehase andmed valetavad keskmise kohta. ega tehas iga idioodi läbisõidu kohta saagi midagi kirja panna, et a'la kui sa vead naftatankerit siis kulu selline ja kaljult alla sõites selline.
tehase andmed ei ole antud ideaal tingimustes vaid kindla maa läbimisel kindla arvu kiirenduste ja peatustega. mina suudan tehase arvud ilusti ära sõita, ma pole linna keskmiseks saanud kunagi nii suurt numbrit kui pakub tehas, ega ka maantee omaks. ning keskmine on mul kah madalam kui tehas lubab. kuid arvestage et tehase keskmised pole mõõdetud kasutades konditsioneeri või muid mõnusi ega tehtud auklikel tänavatel slaalomit sõites


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 285 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 72 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7