Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.04.2024 05:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 285 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco LUKKU!
PostitusPostitatud: 23.07.2013 23:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Aeg muutusteks kuid mitte nii põhjalikult et saksa autot peaks unustama. BMW sai müüdud suht juuni algul ja vahepealsed poolteist kuud jalameest polnud eriti mõnusad kui pole harjunud :D Igatahes arvestades pere nõudmisi sai toodud koju ´04 aasta Passat.

Autot otsides jäin omale kindlaks et paadunud tagaveofännina on esivedu viimane hädavalik (maitse asi ühesõnaga), samuti oli mõttes tingimusteks universaalkere, manuaal ja diisel. Naisel on audi nelja rõnga vastu mingi allergia (ma isegi ei süüvinud põhjustesse) ja samas olen sõitnud a4-ga siis sinna ma eriti sisse mugavalt ei mahtunud, a6 jäi juba hinnalt püüdmatuks. Appi tuli õemees kel olnud B5,5 kerega liikureid juba mitu ja hetkelgi üks isend. Proovimise tulemusena võisin öelda et see on just SEE. Edasi tuli vaid sobiv isend leida. Auto24-st käisid läbi igasugused erinevad isendid kuid miskipärast jäi silma see Tartus baseerunud isend. Vahepeal oli silmapiiril veel samasuguses varustuses sõbra auto kuid see rändas ta sugulaste kätte ikkagi lõpuks,minul ei jäänud muud üle kui Tartusse järgi sõita oma hõbenoolele :D

Värvuseks on koodi LA7W järgi Reflexsilber, edasi liigutab 132kw V6 turbodiisel mille mootorikoodiks BDH, manuaalkastil käike edaspidi koguni kuus ja kõige tipuks muidugi 4motion nelikvedu. Sisuks helehall nahk peffigrilliga loomulikult, keskelt pööratud nahk. Mugavustest võiks nimetada veel 8 kõlariga saundisüsteemi meie maal mittetöötava naviga, hunnik turvapatju, eemaldatav kärukonks, kliimaautomaatik, autotelefon (6310i :D) vihmasensor, klaasist katuseluuk, püsikiirusehoidja ja eneselegi väikseks imestuseks jahutusega kindalaegas. Hetkel tunnen end roolis nagu kala vees (loe: tooni pole akendel) aga homme juba peaks seegi viga saama parandatud. Läbisõiduks on 251 XXX (peast hetkel ei mäletagi) ja lapates paberimajandust nii ja naapidi siis ei ole võimalik küll sealt sadu tuhandeid maha kerida ja seepärast julgen oletada et niipalju on auto veerenud ka. Saksamaalt on ostetud 2004 ja 2007 on Sveitsi liikunud...selle aasta kevadsuvel siis Eestisse tulnud.

Panen paar pilti ka mismoodi teda siis eksponeeriti.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kahjuks neid Highlinele iseloomulikke velgi küll mina reaalis ei näinud kuna ostma minnes oli vaatepilt hoopis selline(sry, mobla ei oska pilti teha eriti)

Pilt

Sellele täpsemalt midagi öelda ei osatud, pudrutati midagi aint vastuseks. Ühesõnaga, väga ei morjendanud ka kui aus olla :)

Korra sain ka sitakrambid kui Tartust sugulaste juurde hakkasime liikuma...umbes Elva juures tuli tuju korra ühel sirgel ämblikud torudest välja suitsetada...egas midagi, tahho ajasin suht tuliseks, miski hetk oli metsik valge suitsupilv taga. Egas midagi, tee äärde ja kapott üles...kõik korras..hmm.. Õde kes sabas sõitis kiitis ka et suitsukate oli võimas. Panin ta rooli ja käskisin kohapeal tallata veidi gaasi...ei sttagi... edasilend ühesõnaga, endal kripeldas hinges veidi.
Rõngust läbi saades kordasin siis spurti, sama jutt....suitsukate oleks teise maailmasõja tankidiviisi komandöri ka pannud uhkust tundma...vanematekodus sai isaga vähe arutatud ja läksime proovisime kahekesi veel seda asja, tulemuseks peaaegu poole vähem tossu. Ühesõnaga jõudsime lõpuks siis järeldusele et kuna paar kuud eestis ja pagan teab kui kaua väljamaal platsil on käidud seda masinat käivitamas-sussutamas-tuuritamas, kuid korralikult mootorit soojaks sedasi ei saa...igast stta on kogunenud katalüsaatoritesse ja nüüd kui pähe veidi andsin siis hakkasid need ennast tühjaks põletama. Peaks mainima et hiljem läks masin tuntavalt erksamaks kah, ju need torud ikka suht umbes olid.
Siiani on mõnisada km läbitud tunne siiani positiivne: ei nagise ega nigise, mugav ja kui vaja siis liigub ka.
Hetkel kõik :)

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Viimati muutis McRicco, 31.12.2016 19:06, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 00:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.06.2012 15:34
Postitusi: 430
Nüüd oota kuni nukkvõlli teema siin pihta hakkab :D
A tegelt,viska see telefon küll salongist välja,täielik võõrkeha.

_________________
C4 tdi Q


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 00:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Selle nukkvõlli teemaga mind ei hirmuta, ma tean kust see probleem algab ja kus see lõpeb :D Telefoni osas ma veel mõtlen, vahetan esikorpuse vist ära et paremini salongiga sobituks :) seda läheb täitsa vaja mul kusjuures ;)

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 00:19 

Liitunud: 10.10.2012 15:11
Postitusi: 98
ja nüüd väike chip :evil:
passat on mõnus. ei tüki linnapildis esile, varustuses on kõik eluks vajalik olemas ja sisud on ka soliidsed. ise muidugi heledat ei eelista aga see pole minu auto ka :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 00:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Chip on millalgi plaanis küll...kuigi vbl mitte alguses...arvestades kui lihtsalt täna teise käiguga rattad tühja tahtsid käia siis ma enne veel harjun pisut :) Ja värv muille meeldib, laisk nagu ma olen siis ei paista tolm väga silma ;)

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 01:04 

Liitunud: 10.10.2012 15:11
Postitusi: 98
heleda all mõtlesin sisu :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 01:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Kui sul 4 ratast tühja käivad selle auto ja mootoriga siis on seal vale mootor sul passis...


Omasin ka sellist Highline autot aastats 2002 ,ainult esivedu . Samas oli AT.
Muud polnud midagi viga ,aga vahetasin (ja maksin peale!) 3a vanema a8 vastu ära ja too oli palju parem.
Aga praktilisus muidugi hoopis teine :P


:rokib

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 01:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
l1fted kirjutas:
heleda all mõtlesin sisu :)
minupaha :D a no mis sisusse puutub siis eks see ole endale kohustus edaspidi veel puhtam inimene olla kui seni :D...mis on ainult positiivne eesmärk :D...seega, las olla 8)

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 01:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.01.2010 22:08
Postitusi: 1334
Asukoht: Tartu
Selline loll küsimus et palju maksis ja miks sa manuaali otsisid?

Endal oli ka selline 4motion b5.5, ainult mootoriks 2.8, ei jõudnud sinna kütet sisse osta, edasi ei liikunud kah. Juba oma olemuse poolest passat ei meeldi, ainult see on tore et taga on ruumi .. Pereautoks sobib hästi.

_________________
lihtsalt ei koti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 01:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
maksis 4-5 kilo vahel ja ma pole automaatidest seni midagi arvanud...lihtsalt mina ja automaat veel ei sobi kokku :) simpel

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 01:44 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
Viimasel pildil esitiib kuidagi erinev? vbla üle värvitud võimidagi.
Auto aga...tavaline :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 01:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
telefoni pilt, petab....reaalis pole midagi sellist näha

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 01:50 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
Siis selge. Plaanis ka uued veljed soetada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 01:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Ei tea, hetkel tähtsamaid asju kui autot tuunida...jäävad need mõneks ajaks kindlasti, uuel aastal vaatab mis tuuningust saab...

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat Highline 2,5 V6 TDI 132kw 4Motion McRicco
PostitusPostitatud: 24.07.2013 08:25 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
See navivärk on jah mõttetu meie oludes, mul oli Passatil samasugune. Eelmine omanik raius kui rauda, et see töötab meil ka. No ei tööta.
Nukateema on mõttetud, BDH mootoril ei ole enam seda muret, mis vanematel mootoritel V6 TDI-del.
Aga välimus on kena, soliidne, istmed ka mõnusad. Aga olen Infernoga nõus- Passat on küll ruumikas ja mugav auto, aga midagi jääb nagu puudu. Ise liiklen kah nüüd 3a vanema Audiga ja olen palju rohkem rahul, kui olin Passatiga. Aga pereautoks on Passat tegelt hea- mugav, ruumikas ja diislid on ka ökonoomsed, vähemalt 1.9TDI-d.
Nüüd toon peale, kenam velg ja ongi hea. ;)
Edu!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 285 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7