Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Audi C5 4.2 Quattro - Edgar http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=118931 |
1. leht 4-st |
Autor: | EdgarV [ 30.08.2013 12:37 ] |
Teema pealkiri: | Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Kuna remondipäevikut on ikka hea pidada ja sahtlisse ei viitsi kirjutada siis teen üle pika aja uuesti auto teema. Sai siin vahepeal erinevaid autosi proovitud ja nüüd uuesti audi juures tagasi. Soov oli just talveks saada nelikveoline pill. Auto vist jõudis olla ainult 1 päev müügis kui ma selle ära ostsin . Kuna 2.8 q olen sama kere peal omanud ja ei tundunud piisavalt võimas siis sai vaadatud janusemaid pille. Kaalul oli ka 750 e38 aga noh, nelikvedu ikka talveks parem. Seekord siis 4.2 quattro mis on hoopis teine maailm. Tagasiteel pikast kolonnist vastassuunast mööda panna on ikka lust. Auto kiirendab 90km/h kiiruse juures ikka metsikult. Positiivsuse poole pealt veel, üv tehtud eelmine kuu, sillad haudvaiksed , sõita on sigamugav ning varustust on piisavalt. Lisadest on enamus asju peal : CD BOX Televiisor, navigatsioon, kompuuter Bose stereo XENON, automaatsed tuled Recaro sportistmed, elektrilised 4 * istmesoojendus 4* elektrilised aknad Toonklaas PAKETTAKNAD ESP Signa , immo Rulood akendel Püsikiirusehoidja Teisaldatav konks Parkimisandurid Kliimaautomaatik 18" S veljed Servotronic Udukad El kokkuklapitavad peeglid Regullitav rool Suusakott Autotelefon Isetumenevad peeglid sees ja väljas Kindlasti on mingeid lisasi veel aga need on meeles. Autot ostes sai läppariga diagnost tehtud ning veakoode praktiliselt polnud. Hetkel vajab vahetamist roolivõimupump. KUI KELLEGIL ON PAKKUDA SIIS PS ! Korralike pilte pole viitsinud teha, mõned hommikused kaadrid mis ette jäid : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | KristoM [ 30.08.2013 13:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Ismed tunduvad mugavad ![]() Kuidas kohapealt start on võrreldes 2.8 isendiga? |
Autor: | EdgarV [ 30.08.2013 14:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Jõulisemalt tõstab stardis nina küll kui seda tegi 2.8 . Kuid suurim vahe võrreldes 2.8 oligi, et jõud tuleb alates 30 40km/h ja siis lõpuni välja, ainult rebib ja rebib. Ehk , kui v8 juba 3000 pööret kätte saavutab siis kiirus kasvab ikka väga kiiresti üle lubatud piiride ![]() Ehk, minu arust muutub see auto lennukiks kui tal hoog on sees ja pöörded magusas alas. |
Autor: | arnold [ 30.08.2013 14:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Eks need maanteel möödasõidud ole jah tiba teine klass. Isegi omatud V8 Audit ja algselt 1 masinast planeeritud möödasõiduga pole probleemi kogu rivi võtta, 200kmh tuleb ikka ootamatult kiiresti. Ja need hääled mis 3-4k ja edasi tulevad on juba omaette ooper ![]() |
Autor: | EdgarV [ 30.08.2013 17:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Sõber mainis, et kõigil 40v V8 ( 220kw ) on need roolivõimupumbad ühtemoodi. Keegi oskab veel kinnitada seda väidet ? Paar pumpa juba välja vaadatud. Hetkel toimib aga rõvedat häält teeb. Tahaks mingi päev nüüd ära vahetada. Mingi DIY õpetuse netist vaatama, ei tahaks päris nina lahti võtta ![]() Maanteesõidul jah, eile Jõgevalt tulles võtsingi terve rivi ette. Paar rekkat ja tosin autosi. Lõpus oligi juba kiirus 170 , OIH ![]() Pakettklaaside kohta, ise kohtan esimest korda c5 sellistega. VB jah neid hulgim liikvel, ei oska komenteerida. Pole väga audidega nii kursis. Paras joodik on kütusekulu poolest aga dünaamiliselt väga mõnus ning see teadmine , et varu on olemas, selle eest tulebki maksta. Eelmine pill oli Mazda ja no ei anna võrrelda ei salongi ega sillapoolest. Hetkel sõidad löökaukudest läbi ning kerge madalduse ja 18" velgedega ei tunne midagi. Nv üritab salongile keemilise teha . Nahk ikka suht määrdunud . Läppar ka veel täha ning panen uksed lukustama mingisele kiirusele ning muudan veel veits käsklusi mõne vidina puhul . ![]() Ahja, avastasin et velgedel flantsid ka vahel . Sellep istuvadki natuke paremini all. ![]() Muud soovitused/nõuanded tere tulnud ![]() |
Autor: | SporteditionE [ 30.08.2013 18:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Vaatasin ka seda müügis, hea hind Kui väga hullult sõitmist ei ole, siis on täiesti reaalne liikur sellise mootoriga auto, hea sõita ning milleks siin elus ikka koonerdada ![]() |
Autor: | EdgarV [ 30.08.2013 18:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Juhuslik ots ja lampi tekkinud huvi ütleme nii. Polnud plaanis üldse sellist osta. Sõber klõpsis täna veidi. Salong räpane nagu ikka. Kemikaalid ootavad riiulil oma aega ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | k3nny [ 30.08.2013 19:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Kurat ilus audi on küll. veljed ja kõrgus on ideaalsed. |
Autor: | onuwoody [ 30.08.2013 19:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Oled oodatud järgmine nädal minu juurde maale salongi pimpima ![]() Loodame siis, et peab hästi vastu ja jääd rahule! |
Autor: | Reimers [ 30.08.2013 19:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Väga lahe auto ikka. Eks see automaat paigalt minnes ongi aeglane väheke. Ära seda automaatselt kokkuklappimist küll tee talvel ragistab muidu mõnusalt jääd ![]() |
Autor: | ksenoon [ 30.08.2013 19:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
C5 4.2 ikka kenam kui teised C5 kerel isendid, kuidagi laiem ja massivsem ![]() ![]() |
Autor: | ccve [ 30.08.2013 19:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Miks mitte S6 siis juba? Või on 4.2 A6'l hind niivõrd odavam? |
Autor: | EdgarV [ 30.08.2013 19:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Tänud kõigile. Hind oli 3000 ja sellise seisukorra ja varustuse eest tundus hea diil ![]() |
Autor: | Reimers [ 30.08.2013 20:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Selle raha eest ülim ikka |
Autor: | Andres003 [ 01.09.2013 01:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C5 4.2 Quattro - Edgar |
Hea valik muidugi. Samas imestab, et 2,8 nii uimane tundub sulle. Olles ise hiljuti 2,5 TDS bemmiga sõitnud siis no see on ikka eriline käkerdis. Alustades trolli meenutavast häälest soojast peast mitte käivituva käkiga. Ja see TDSI kiirendus mis siin foorumis nii ülehäibitud on siis no ande andeks. Stt tahmab rohkem kui liigub. Samas su valik on muidugist üli õige. Selliseks koosluses 4,2 on kõige parem valik üldse. Küll aga ma julgen ka soovitada ka 2,8 30V mootorit. ( Üldse mitte selleks, et ise viimasega liigun, vaid bensukast on ta tõesti üks mõistlikeim asi üldse. 4,2 aga pakub juba omamoodi sõiduroomu. ) |
1. leht 4-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |