Mõtlesin ,et riputaks ka oma masina siia.
Põhimõtteliselt sai ostetud just see E30 kere pärast kuna kere on tal suht prillikas , rooste puudub peaaegu . Toodud on saksamaalt 2 aastat tagasi ja sealt osteti mingi vanapapi käest. Hooldusraamat täitetud 104000ni ja hetkel tiksus mul täis 165000.
Mootoriks on 2.0 suhteliselt terava minekuga ja tsipa kolisev veermik mida vaikselt likvideerima hakkan

Käisin ka auto võimeid proovimas ja veerandmiili aeg oli 16.5 , ei tea kas saaks seda veel parandada.Võib-olla ehk parema "tihendiga" , soojemate rehvide ja kõrgema pöördega startides + plokk või LSD. Hetkel on all lahtine 4.10 differ.
Autost siis natuke.
320i , 95kw , 1989/8. Facelift , kupee , diamondschwarz ehk siis must,manuaal käigukastiga (karjub poleerimise järgi).
Lisadest on el. peegel ja manuaalne katuseluuk ,kärukonks, originaal võtmete komplekt TÄIELIK , originaal tung , originaal tõkiskingad ja mis kõige olulisem , originaal oranž konksu kate

KÕIK

isegi roolivõimu ei ole ,mis on väga imelik. Ei ole hullu , saab hakkama , väike jõusaal autos

. Kindel plaan on uuema tüübi 2.5 või 2.8 vahele visata. Kui M52B25 või M52B28 vahele saab, läheb ka latt koos võimuga. Niikaua saab võimuta hakkama.
Tehtud tööd:uued esimesed kettad ja klotsid, uued 4x amordid vahetatud, ette H&Ri -40mm madaldus , taga IS originaal vedrud (kuskil -20mm), veel läksid vahetusse esimeste amortide läbilöögipuksid ,koos kaitsekummidega, välimised rooliotsad ja tagaamordi tugipuksid. Zharniirid kah olemas ja ootavad vahetust.
Hetkel ei oska nagu midagi lisada , kui vaid seda ,et toonklaasi vist ei tule

Kui tuleb, siis õrn ja terve ring et oleks ühtlane