Opel Tigra
1997
1.4 66kw
automaat 4 käiku (vist)
Ostsin siukse auto endale lisaks Audidele.

Mis ma temaga teen, ma ei ole kindel. Kindel on see, et hoora ta ei saa, liiga korralik selleks, hoian nagu enda autosid ikka. Miks ma ta ostsin? Kohe seletan.
Isa tahtis uut autot osta, palus Tigrast pildid mul teha ja see müüki paisata odava hinnaga, oli vaja kiiresti lahti saada. Tegin siis pilte, ise piidlen autot, et päris kabe teine Opeli kohta - roostet minimaalselt, sisu korralik, musta värvi, valuveljed, antitiib ja mis põhiline, automaatkastiga see kuradi kukkel. Rsk, ei leppinud mõttega, et keegi võõras saab sellise koosluse endale mõtetu rahaga. Tulin siis koju, seedisin ja mõtlesin, tegin motor24.ee'sse ka kuulutuse valmis ning mõni minut peale selle sisestamist tõmmasin vanamehele traati, et sul on ostja olemas - eto ja.

Ise samal ajal veel mõtlen, et olen ma ikka terve mõistusega, nahhuijaa mulle kolme autot vaja on

Tglt ma mõtlen seda siiani. Aga no krt, ei raatsinud kedagi teist ka õnnelikuks teha.
Paar päeva hiljem kärutasin siis Tiigri maja ette ära, dokumendid unustasin mina küsida ja tema mulle anda, liikvele sain seega temaga alles täna.
Ja ütleme nii, et päris pull pill on - see 66 kw liigutavad seda kuklit ka automaatkastiga väga usinalt, kartsin esialgu, et tuleb jalaga hakata hagu juurde andama, aga ei.
Kere on selles vanuses Opeli kohta midagi head - roostet on väheke tagumisel paneelil ja kivitäkked kapoti serval, ühel tagumisel tiival on mõlgid, mis tekitas garaazi uks, kuid need on täpselt nii pehmed, et kui polster ära võtta, lükkab käega nad tagasi. Ülejäänud kere, koopaääred, koopad, ukseservad ja ääred täiesti roostevabad. Ok, ühel esitiival on väike mull tekkinud küll. Lippab edasi ta 14" Volvo valuvelgedel, sees on CD stereo, mis kuvab infot ka armatuuris olevale ekraanile, 4x kõlarid on ka vahetatud mingite asisemate vastu, 1 airbäg on ka olemas, tagumine klaas on ka ää toonitud. Kesklukk on olemas, koodiga immo, signa, elektriaknad, udutuled ees, läbisõit odokal oli vist 165 midagi.
Õli ja filtrid alles vahetatud, pidurid uued, ÜV'l oli ainult kiita saanud.
Mingi koterman on aga kojameestega - intervalli asendis liiguvad kojamehed ülesse ära, aga alla tulles jäävad poolele klaasile seisma. Jäävad seisma ka kohe hetkel, kui nad välja lülitada ehk siis nad liigu enda algasendisse tagasi klaasi alla serva. Milles võiks olla nende probleem?
Muid kalasid pole esialgu silma jäänud, seest tuleb natuke puhastada ja ongi kena kõik.
Vana tõde on see, et pole teemat ilma piltideta:






Taga on 2 kohta ja need on täiesti reaalselt kasutatavad, sest.......

.....proovisin ja päris huvitav oli seal istuda, pikemal otsal võib küll tagumik kangeks jääda, sest parajad taburetid on need. Tagaaken on nii küljeakna, kui katuseakna eest.




Ja siis juhtus kena topelt vikerkaar:

Päikest!
