Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 19:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 371 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Audi 80 b3 1,6td - Kuks
PostitusPostitatud: 22.10.2013 18:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Autoks siis pealkirjas mainitud masin, autol lisadeks siis 3xel. aknad,vändaga katuseluuk, sportrool, valge nahk sisu,(esi istmed heas korras,tagumised rahuldavas korras),.Veermikupoolepealt ka täitsa Ok ei kilise ega kolise kuskilt midagi. Kere poolepealt nokitsemist on aga ei midagi hullu, mõned värviparandused oleks hea.Mootor pole ka kõige hullem , mõningad kohad õrnalt leevendavad(klapikaane tihend, karteri tihend).
Tehtud asjad:Vahetatud rattalaagrid tagumised, käsipiduritrossid, süütelukupõhi, cooleri lõdvik, Õlid filtrid vahetasin ära 360 000 pealt. Üv. sai ära käidud, oli kaks probleemi, sportrool oli üks ja teine oli see, et auto tahtis sinna kanali servade peale põhjapeale kinni jääda:D
Lisaks sai välja vahetatud sinine armatuur, koos siniste plastikutega, mis nägid jube rõvedad välja, asemele panin musta armatuuri mis näeb vähe soliidsem välja:) Korda sai ka tehtud kesklukk puldist, uste seest pidin kaks el.mootorit ära vahetama.
Mootori poole pealt tegin nii palju, et kütet sai maha keeratud, polnud eriti vaimukas mis sealt tagant tuli ja turbo rõhk sai 0.6 pealt 0,9 bar peale timmitud, nüüd läheb enam vähem edasi ka, tahm on küll alles aga seda seni kaua kui turbo järgi tuleb :)
Vaja teha:Eest rattalaager,amordi tugilaagrid.
Kuna vedrud pooleks lõigatud siis ka õiged madaldus vedrud alla panna.
Kõlarite vahetus.
Istmesoenduse juhtmestik paigaldada(kellegil üle võib pakkuda).
Mõningad pildid:)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Viimati muutis kuks456, 01.10.2014 20:51, muudetud 6 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 22.10.2013 18:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.10.2012 17:51
Postitusi: 540
Asukoht: Lääne-Virumaa
http://streetrace.org/foorum/viewtopic. ... it=glinst1

_________________
Pohhui nahhui.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 22.10.2013 18:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Aloha kirjutas:
http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=109660&hilit=glinst1

Tean:)

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 22.10.2013 20:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.02.2010 13:56
Postitusi: 1281
Asukoht: Pärnu
Siiani veereb. Soliidne. Mootor võiks 1.9 olla ja oleks kogu krempel maasikas.. sest ülejäänu on ju vägahea. Jõidu ja jaksu ning meeletuid kilomeetreid vanakesega.

_________________
ÖKOPILV
https://www.youtube.com/watch?v=5qoILiDCI_E


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 22.10.2013 21:03 

Liitunud: 27.12.2004 00:41
Postitusi: 2488
Asukoht: Tallinn
3 elektriakent? Et siis üks on vändaga ? Misasja :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 22.10.2013 21:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.02.2010 13:56
Postitusi: 1281
Asukoht: Pärnu
Sain sellise komplekti kunagi kus üks oli vägavale mootor. Trossid jooksid risti. Ka see oli vist vasak tagumine. Ilmselt mõeldi seda 3x el akende all

_________________
ÖKOPILV
https://www.youtube.com/watch?v=5qoILiDCI_E


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 22.10.2013 21:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Pump panna õige turbo kompensaatoriga ja asi oleks timm. see 1.6 td peaks äkilisem olema kui 1.9

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 22.10.2013 22:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Jah jõudu jaksu läheb ikka vaja, see 3xel. aken sp jah et tagumine üks ei tööta, 1,9 ongi plaanis vahele panna, aga seda kevade poole, siis tuleb juba kas 81kw või 66kw aju ja pump:). Hetkel peal kütuse pump millel pole seda rõhu klappi peal,mis kütsi peale lükkab põhjakaasiga.

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 23.10.2013 07:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.02.2010 13:56
Postitusi: 1281
Asukoht: Pärnu
Ja pumbajutu meestele niipalju et kui on ise juba kütet pealekeeratud siis pole suurt vahet kas see rikadtusklapp on või mitte. Sama ka turborõhuga. Kuna see enam originaal pole. Ainuke asi mis on ttänu klapi puudumisele on must toss. Muud miskit. Isegi kui sa paned selle rikastusega pumba sinna siis minek ja kütsikulu jääb ikka samaks

_________________
ÖKOPILV
https://www.youtube.com/watch?v=5qoILiDCI_E


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 23.10.2013 10:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2005 21:43
Postitusi: 160
Asukoht: tartu
selle rõveda rossu pärast räägitkasegi pumba vahetusest, mitte mineku. ma ei saa aru kuidas mõni loll aru ei saa et see ei ole lahe :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 23.10.2013 11:12 

Liitunud: 05.05.2012 17:54
Postitusi: 69
B4 esi osa sobiks paremini sinna ette. Ilusamat valukat tahad ka saada auto alla. Külie liistud valgeks ja stanged ka valgeks ülenii. Siis on juba auto kordades ilusam. Kui juba mootori vahetuseks läheb siis panna juba mootor mis liigutab keret edasi ka. Mootor 2,8 on parajalt vänet jõudu ja kw ka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 23.10.2013 11:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2011 17:22
Postitusi: 369
Asukoht: Pärnu/Göteborg
Ilmselt läheb siiski diisel aistevahele.

_________________
Liiva ning soodapritsi tööd. www.PRITS.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 23.10.2013 11:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2005 21:43
Postitusi: 160
Asukoht: tartu
snaiper kirjutas:
B4 esi osa sobiks paremini sinna ette. Ilusamat valukat tahad ka saada auto alla. Külie liistud valgeks ja stanged ka valgeks ülenii. Siis on juba auto kordades ilusam. Kui juba mootori vahetuseks läheb siis panna juba mootor mis liigutab keret edasi ka. Mootor 2,8 on parajalt vänet jõudu ja kw ka.

kas b4 koopad suuremad pole nii ees kui taga, et kui esiporitiivad välja vahetad ja tagumised vahetamata jätad siis näeb eri pervo välja (b4 rattad tükkmaad suuremad kui b3)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 23.10.2013 12:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2012 18:52
Postitusi: 573
Asukoht: Sweden/Grammilinn
Ehk jöuab jah uus omanik nii kaugele, et saab löpuks küljekarbi ka valgeks. Ilme peaks kindlalt paremaks minema.

_________________
"Kiirmüügihinnaga ostjatel palun mitte tülitada!"

Ükskord ütles üks Mees, et loll oskab M-i ka ära lõhkuda - ju pidas seda mootorratast silmas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 23.10.2013 18:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
Flinst1 kirjutas:
Ja pumbajutu meestele niipalju et kui on ise juba kütet pealekeeratud siis pole suurt vahet kas see rikadtusklapp on või mitte. Sama ka turborõhuga. Kuna see enam originaal pole. Ainuke asi mis on ttänu klapi puudumisele on must toss. Muud miskit. Isegi kui sa paned selle rikastusega pumba sinna siis minek ja kütsikulu jääb ikka samaks

Noo seal ikka vahe sees kas on see klapp või mitte.
Klappi pole , siis jääbki see tagumine ots selliseks tahmaseks rõvedaks.
Sest ilmarõhuta (loe: lapaat pole põhjas)on küte rikas.

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 371 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7