Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Audi 80 b3 1,6td - Kuks http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=121789 |
1. leht 25-st |
Autor: | kuks456 [ 22.10.2013 18:07 ] |
Teema pealkiri: | Audi 80 b3 1,6td - Kuks |
Autoks siis pealkirjas mainitud masin, autol lisadeks siis 3xel. aknad,vändaga katuseluuk, sportrool, valge nahk sisu,(esi istmed heas korras,tagumised rahuldavas korras),.Veermikupoolepealt ka täitsa Ok ei kilise ega kolise kuskilt midagi. Kere poolepealt nokitsemist on aga ei midagi hullu, mõned värviparandused oleks hea.Mootor pole ka kõige hullem , mõningad kohad õrnalt leevendavad(klapikaane tihend, karteri tihend). Tehtud asjad:Vahetatud rattalaagrid tagumised, käsipiduritrossid, süütelukupõhi, cooleri lõdvik, Õlid filtrid vahetasin ära 360 000 pealt. Üv. sai ära käidud, oli kaks probleemi, sportrool oli üks ja teine oli see, et auto tahtis sinna kanali servade peale põhjapeale kinni jääda:D Lisaks sai välja vahetatud sinine armatuur, koos siniste plastikutega, mis nägid jube rõvedad välja, asemele panin musta armatuuri mis näeb vähe soliidsem välja:) Korda sai ka tehtud kesklukk puldist, uste seest pidin kaks el.mootorit ära vahetama. Mootori poole pealt tegin nii palju, et kütet sai maha keeratud, polnud eriti vaimukas mis sealt tagant tuli ja turbo rõhk sai 0.6 pealt 0,9 bar peale timmitud, nüüd läheb enam vähem edasi ka, tahm on küll alles aga seda seni kaua kui turbo järgi tuleb ![]() Vaja teha:Eest rattalaager,amordi tugilaagrid. Kuna vedrud pooleks lõigatud siis ka õiged madaldus vedrud alla panna. Kõlarite vahetus. Istmesoenduse juhtmestik paigaldada(kellegil üle võib pakkuda). Mõningad pildid:) ![]() ![]() |
Autor: | Aloha [ 22.10.2013 18:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
http://streetrace.org/foorum/viewtopic. ... it=glinst1 |
Autor: | kuks456 [ 22.10.2013 18:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
Aloha kirjutas: http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=109660&hilit=glinst1 Tean:) |
Autor: | Flinst1 [ 22.10.2013 20:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
Siiani veereb. Soliidne. Mootor võiks 1.9 olla ja oleks kogu krempel maasikas.. sest ülejäänu on ju vägahea. Jõidu ja jaksu ning meeletuid kilomeetreid vanakesega. |
Autor: | corbe [ 22.10.2013 21:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
3 elektriakent? Et siis üks on vändaga ? Misasja ![]() |
Autor: | Flinst1 [ 22.10.2013 21:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
Sain sellise komplekti kunagi kus üks oli vägavale mootor. Trossid jooksid risti. Ka see oli vist vasak tagumine. Ilmselt mõeldi seda 3x el akende all |
Autor: | Killer666 [ 22.10.2013 21:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
Pump panna õige turbo kompensaatoriga ja asi oleks timm. see 1.6 td peaks äkilisem olema kui 1.9 |
Autor: | kuks456 [ 22.10.2013 22:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
Jah jõudu jaksu läheb ikka vaja, see 3xel. aken sp jah et tagumine üks ei tööta, 1,9 ongi plaanis vahele panna, aga seda kevade poole, siis tuleb juba kas 81kw või 66kw aju ja pump:). Hetkel peal kütuse pump millel pole seda rõhu klappi peal,mis kütsi peale lükkab põhjakaasiga. |
Autor: | Flinst1 [ 23.10.2013 07:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
Ja pumbajutu meestele niipalju et kui on ise juba kütet pealekeeratud siis pole suurt vahet kas see rikadtusklapp on või mitte. Sama ka turborõhuga. Kuna see enam originaal pole. Ainuke asi mis on ttänu klapi puudumisele on must toss. Muud miskit. Isegi kui sa paned selle rikastusega pumba sinna siis minek ja kütsikulu jääb ikka samaks |
Autor: | tarmok [ 23.10.2013 10:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
selle rõveda rossu pärast räägitkasegi pumba vahetusest, mitte mineku. ma ei saa aru kuidas mõni loll aru ei saa et see ei ole lahe ![]() |
Autor: | snaiper [ 23.10.2013 11:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
B4 esi osa sobiks paremini sinna ette. Ilusamat valukat tahad ka saada auto alla. Külie liistud valgeks ja stanged ka valgeks ülenii. Siis on juba auto kordades ilusam. Kui juba mootori vahetuseks läheb siis panna juba mootor mis liigutab keret edasi ka. Mootor 2,8 on parajalt vänet jõudu ja kw ka. |
Autor: | Luik [ 23.10.2013 11:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
Ilmselt läheb siiski diisel aistevahele. |
Autor: | tarmok [ 23.10.2013 11:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
snaiper kirjutas: B4 esi osa sobiks paremini sinna ette. Ilusamat valukat tahad ka saada auto alla. Külie liistud valgeks ja stanged ka valgeks ülenii. Siis on juba auto kordades ilusam. Kui juba mootori vahetuseks läheb siis panna juba mootor mis liigutab keret edasi ka. Mootor 2,8 on parajalt vänet jõudu ja kw ka. kas b4 koopad suuremad pole nii ees kui taga, et kui esiporitiivad välja vahetad ja tagumised vahetamata jätad siis näeb eri pervo välja (b4 rattad tükkmaad suuremad kui b3) |
Autor: | Kilk [ 23.10.2013 12:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
Ehk jöuab jah uus omanik nii kaugele, et saab löpuks küljekarbi ka valgeks. Ilme peaks kindlalt paremaks minema. |
Autor: | hallscorpio [ 23.10.2013 18:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456 |
Flinst1 kirjutas: Ja pumbajutu meestele niipalju et kui on ise juba kütet pealekeeratud siis pole suurt vahet kas see rikadtusklapp on või mitte. Sama ka turborõhuga. Kuna see enam originaal pole. Ainuke asi mis on ttänu klapi puudumisele on must toss. Muud miskit. Isegi kui sa paned selle rikastusega pumba sinna siis minek ja kütsikulu jääb ikka samaks Noo seal ikka vahe sees kas on see klapp või mitte. Klappi pole , siis jääbki see tagumine ots selliseks tahmaseks rõvedaks. Sest ilmarõhuta (loe: lapaat pole põhjas)on küte rikas. |
1. leht 25-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |