Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=12260 |
1. leht 4-st |
Autor: | 420 SEL [ 28.04.2009 00:19 ] |
Teema pealkiri: | Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL |
Sai siis paar nädalat tagasi soetatud uus armuke, loomulikult ikka kolmeharulise tähega, nagu mul kombeks. Tegemist siis kõige suurema mootoriga isendiga mis selle Mercedese mudelile pakuti. Tõsi, oleks aastake vanem, siis oleks 220 kw, nüüd pean leppima 205 kw-ga ![]() MB 560 SEL 1988a. 205kw Esimesed el. istmed mäludega Tagumine el. diivan 4x istmesoojendused Sametsisu Autopiloot Kliima El. katuseluuk El.rool Tagumised nivooamordid Stereo Becker Traffic Pro High Speed LS differ Tehase andmed: V126 560 SEL Antall sylindre 8 (V) Antall ventiler 16 Boring/slaglengde 96,5 / 94,8 mm Slagvolum 5547 cm3 Kompresjon 9,0; fra 09/87: 10,0 Effekt 272 HK ved 5000 o./min.; med katalysator: 242 HK ved 4800 o./min. fra 09/87: 300 HK ved 5000 o./min.; med kat.: 279 HK ved 5200 o./min. Dreiemoment 430 Nm ved 3750 o./min.; med kat.: 390 Nm ved 3500 o./min. fra 09/87: 455 Nm ved 3750 o./min.; med kat.: 430 Nm ved 3750 o./min Drivstofftank 90 liter Felger 7 J x 15 H 2 Dekk 215/65 VR 15; fra 1988: 215/65 ZR 15 Topphastighet 238 km/t (med kat.: 228 km/t); fra 09/87: 250 km/t (med kat.: 245 km/t) Akselerasjon 0-100 km/t 6,9 (med kat.: 7,6) sekunder; fra 09/87: 6,8 (med kat.: 7,2) sekunder Forbruk per 10 km -ved 90 km/t 1,06 (med kat.: 1,14) liter -ved 120 km/t 1,29 (med kat.: 1,39) liter -ved bykjøring 1,71 (med kat.: 1,80) liter (forbruk fra 09/87 ikke tilgjengelig for øyeblikket) Transmisjon 4-trinns automatgir Akselavstand 307,0 cm Sporvidde foran / bak 155,5 cm / 152,7 cm Lengde 516,0 cm Bredde 182,0 cm Høyde 144,6 cm Snudiameter 12,3 meter Totalvekt 2270 kg; fra 09/87: 2290 kg Egenvekt 1810 kg; fra 09/87: 1830 kg iflg. DIN 70020 (med drivstoff, reservehjul og verktøy) Piltide autor Sergei Zjuganov ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Dinks [ 28.04.2009 00:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. |
Hõbedane "valitsuse" limu. ![]() Tee pealkiri ka korda. ![]() |
Autor: | Z!ssu [ 28.04.2009 00:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. |
Kui saladus pole, kust selline kaunitar saadud? Siitsamast Eestist või väljamaalt toodud.Pole just kõige tavalisem masin ![]() |
Autor: | 420 SEL [ 28.04.2009 00:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. |
Z!ssu kirjutas: Kui saladus pole, kust selline kaunitar saadud? Siitsamast Eestist või väljamaalt toodud.Pole just kõige tavalisem masin ![]() Rootsit pärit ja uskumatult hea hinnaga ja auto olukorda hindaks 4+ Enne olnud kolm sama mudelit L kerega (kõik küll 4,2 mootoriga ja 165kw), praegune neist vaieldamatult kõige korralikum. |
Autor: | kj [ 28.04.2009 00:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL |
Väga ilus pill ikka Mõtlen ikka vahest, et kust küll nii vanu nii heas korras masinaid välja kaevatakse... Viska see Prisma mobiilihoidja minema ainult ![]() Nahk oleks muidugi meeldivam sellise auto puhul..aga ainult minujaoks ![]() |
Autor: | taurusx [ 28.04.2009 00:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL |
samalaadseid autosid liigub ka eestis,ainult siis tuleb tundide kaupa a24 refressida! näiteks oli müügis w123 kerega 280e bensiin ja manuaal kastiga,mis on ka eesti kohta suht haruldus! ja tegemist oli heas korras autoga. aga jah need lähevad nagu soe sai ![]() igaljuhul kena masin! |
Autor: | Dinks [ 28.04.2009 01:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL |
kj kirjutas: Väga ilus pill ikka Viska see Prisma mobiilihoidja minema ainult ![]() Korralik autotelefon tuleb sinna asemele muretseda. ![]() |
Autor: | 420 SEL [ 28.04.2009 08:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL |
InterFace kirjutas: sõbral 500se millega sa juba kohtusid ![]() sellega üksjagu ringi kruisitud viimased nädalad ja kuradi mugav aparaat on ka suurtel kiirustel. antud isend siis ilmselt veelgi mõnusam. Jep, Saurixi juures pead silmas arvatavasti., täitsa kena auto temalgi. ![]() Kuna varem pole omanud piiratud libisemisega tagadifriga autot, siis oli vaja ikka ära proovida kuidas auto burnouti suhtub. Suhtus küll, päris hästi ![]() ![]() ![]() |
Autor: | 420 SEL [ 28.04.2009 08:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL |
kj kirjutas: Viska see Prisma mobiilihoidja minema ainult ![]() Ei ole mina Eestist väiksemat - mugavamat - sobivamat (täpselt sama puidu imitatsiooniga kui originaalpuit) leidnud, igas autos selline olnud. |
Autor: | olx1985 [ 28.04.2009 09:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL |
Mis sul sisuga plaanis on, ega ometi riie jää ju ![]() |
Autor: | 420 SEL [ 28.04.2009 09:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL |
olx1985 kirjutas: Mis sul sisuga plaanis on, ega ometi riie jää ju ![]() See auto jääb 100% originaal, vähemalt ma üritan. ![]() Eile õhtul sai külge kruvitud ka tutikad esimesed orig. suunatuled, kollased. |
Autor: | olikul [ 28.04.2009 09:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL |
MiniSMART-i esmaklassiline ja "ökonoomne" tööauto ![]() |
Autor: | 420 SEL [ 28.04.2009 09:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL |
olikul kirjutas: MiniSMART-i esmaklassiline ja "ökonoomne" tööauto ![]() ![]() ![]() MiniSmardile suurimad tänud esmaklassilise poleerimise ja nanovahaga katmise eest! ![]() |
Autor: | olikul [ 28.04.2009 10:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL |
InterFace kirjutas: suundade kohapealt ütleks just , et valged sobivad palju palju paremini. aga ekse maitse asi ole. Ma arvasin ka nii aga eile mu arvamus totaalselt muutus |
Autor: | saarlane [ 28.04.2009 10:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL |
Velg võiks ju ka natuke julgem olla. Ega sa sellega avalaksul ei käinud? |
1. leht 4-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |