Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=12260
1. leht 4-st

Autor:  420 SEL [ 28.04.2009 00:19 ]
Teema pealkiri:  Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL

Sai siis paar nädalat tagasi soetatud uus armuke, loomulikult ikka kolmeharulise tähega, nagu mul kombeks.

Tegemist siis kõige suurema mootoriga isendiga mis selle Mercedese mudelile pakuti. Tõsi, oleks aastake vanem, siis oleks 220 kw, nüüd pean leppima 205 kw-ga :P

MB 560 SEL 1988a. 205kw

Esimesed el. istmed mäludega
Tagumine el. diivan
4x istmesoojendused
Sametsisu
Autopiloot
Kliima
El. katuseluuk
El.rool
Tagumised nivooamordid
Stereo Becker Traffic Pro High Speed
LS differ

Tehase andmed:

V126 560 SEL


Antall sylindre 8 (V)
Antall ventiler 16
Boring/slaglengde 96,5 / 94,8 mm
Slagvolum 5547 cm3
Kompresjon 9,0; fra 09/87: 10,0
Effekt 272 HK ved 5000 o./min.; med katalysator: 242 HK ved 4800 o./min.
fra 09/87: 300 HK ved 5000 o./min.; med kat.: 279 HK ved 5200 o./min.
Dreiemoment 430 Nm ved 3750 o./min.; med kat.: 390 Nm ved 3500 o./min.
fra 09/87: 455 Nm ved 3750 o./min.; med kat.: 430 Nm ved 3750 o./min
Drivstofftank 90 liter
Felger 7 J x 15 H 2
Dekk 215/65 VR 15; fra 1988: 215/65 ZR 15
Topphastighet 238 km/t (med kat.: 228 km/t); fra 09/87: 250 km/t (med kat.: 245 km/t)
Akselerasjon 0-100 km/t 6,9 (med kat.: 7,6) sekunder; fra 09/87: 6,8 (med kat.: 7,2) sekunder
Forbruk per 10 km
-ved 90 km/t 1,06 (med kat.: 1,14) liter
-ved 120 km/t 1,29 (med kat.: 1,39) liter
-ved bykjøring 1,71 (med kat.: 1,80) liter
(forbruk fra 09/87 ikke tilgjengelig for øyeblikket)
Transmisjon 4-trinns automatgir

Akselavstand
307,0 cm
Sporvidde foran / bak 155,5 cm / 152,7 cm
Lengde 516,0 cm
Bredde 182,0 cm
Høyde 144,6 cm
Snudiameter 12,3 meter
Totalvekt 2270 kg; fra 09/87: 2290 kg
Egenvekt 1810 kg; fra 09/87: 1830 kg
iflg. DIN 70020 (med drivstoff, reservehjul og verktøy)


Piltide autor Sergei Zjuganov

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  Dinks [ 28.04.2009 00:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a.

Hõbedane "valitsuse" limu. :D

Tee pealkiri ka korda. :wink:

Autor:  Z!ssu [ 28.04.2009 00:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a.

Kui saladus pole, kust selline kaunitar saadud? Siitsamast Eestist või väljamaalt toodud.Pole just kõige tavalisem masin :)

Autor:  420 SEL [ 28.04.2009 00:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a.

Z!ssu kirjutas:
Kui saladus pole, kust selline kaunitar saadud? Siitsamast Eestist või väljamaalt toodud.Pole just kõige tavalisem masin :)


Rootsit pärit ja uskumatult hea hinnaga ja auto olukorda hindaks 4+
Enne olnud kolm sama mudelit L kerega (kõik küll 4,2 mootoriga ja 165kw), praegune neist
vaieldamatult kõige korralikum.

Autor:  kj [ 28.04.2009 00:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL

Väga ilus pill ikka
Mõtlen ikka vahest, et kust küll nii vanu nii heas korras masinaid välja kaevatakse...
Viska see Prisma mobiilihoidja minema ainult :wink:
Nahk oleks muidugi meeldivam sellise auto puhul..aga ainult minujaoks :beer

Autor:  taurusx [ 28.04.2009 00:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL

samalaadseid autosid liigub ka eestis,ainult siis tuleb tundide kaupa a24 refressida!
näiteks oli müügis w123 kerega 280e bensiin ja manuaal kastiga,mis on ka eesti kohta suht haruldus! ja tegemist oli heas korras autoga. aga jah need lähevad nagu soe sai :D


igaljuhul kena masin!

Autor:  Dinks [ 28.04.2009 01:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL

kj kirjutas:
Väga ilus pill ikka
Viska see Prisma mobiilihoidja minema ainult :wink:


Korralik autotelefon tuleb sinna asemele muretseda. :D

Autor:  420 SEL [ 28.04.2009 08:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL

InterFace kirjutas:
sõbral 500se millega sa juba kohtusid :)
sellega üksjagu ringi kruisitud viimased nädalad ja kuradi mugav aparaat on ka suurtel kiirustel.

antud isend siis ilmselt veelgi mõnusam.


Jep, Saurixi juures pead silmas arvatavasti., täitsa kena auto temalgi. :smokin

Kuna varem pole omanud piiratud libisemisega tagadifriga autot, siis oli vaja ikka ära proovida kuidas auto burnouti suhtub. Suhtus küll, päris hästi :D Rootslane on alla äsja pannud tutikad Kumho rehvid, neist hakkas kahju ainult.....

Pilt

Pilt

Autor:  420 SEL [ 28.04.2009 08:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL

kj kirjutas:
Viska see Prisma mobiilihoidja minema ainult :wink:


Ei ole mina Eestist väiksemat - mugavamat - sobivamat (täpselt sama puidu imitatsiooniga kui originaalpuit) leidnud, igas autos selline olnud.

Autor:  olx1985 [ 28.04.2009 09:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL

Mis sul sisuga plaanis on, ega ometi riie jää ju :cry

Autor:  420 SEL [ 28.04.2009 09:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL

olx1985 kirjutas:
Mis sul sisuga plaanis on, ega ometi riie jää ju :cry


See auto jääb 100% originaal, vähemalt ma üritan. :evil:
Eile õhtul sai külge kruvitud ka tutikad esimesed orig. suunatuled, kollased.

Autor:  olikul [ 28.04.2009 09:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL

MiniSMART-i esmaklassiline ja "ökonoomne" tööauto :lol

Autor:  420 SEL [ 28.04.2009 09:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL

olikul kirjutas:
MiniSMART-i esmaklassiline ja "ökonoomne" tööauto :lol


:lol Nii ta tikub olema jah :lol

MiniSmardile suurimad tänud esmaklassilise poleerimise ja nanovahaga katmise eest! :hail

Autor:  olikul [ 28.04.2009 10:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL

InterFace kirjutas:
suundade kohapealt ütleks just , et valged sobivad palju palju paremini.
aga ekse maitse asi ole.



Ma arvasin ka nii aga eile mu arvamus totaalselt muutus

Autor:  saarlane [ 28.04.2009 10:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz 560 SEL 1988a. 420 SEL

Velg võiks ju ka natuke julgem olla. Ega sa sellega avalaksul ei käinud?

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/