Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=122938 |
1. leht 3-st |
Autor: | Raghza [ 11.11.2013 01:12 ] |
Teema pealkiri: | Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
Mõtlesin ka siinse foorumi kasutajatele enda daily driver'it tutvustada. Kogu lugu sai alguse eelmisel talvel, kui sõber endale classic STI ostis ning ma selle kõrvalistmel mõned kiiremad sain. Ning märtsis leidsingi teema peasüüdlase, mille vastu mõtlemata vahetust pakkusin. Ja 21. märtsist ongi see auto minu. Autoks on hõbedane (406 - Light silver) 1996.a. Subaru Legacy GT-B, mille sünnimaaks on Jaapan, kuid suure osa elust veetnud ka Inglismaal, kust see 2011. aastal Eestisse toodi ning 2012. aastaks LHD conversion tehti. Läbisõiduks oli tol hetkel kontrollitav 176380km. Mootoriks EJ20R - 1994cc sequential twin-turbo, 206kw, 338NM, selle otsas istub 5-käiguline manuaalkast TY752VBCAA (STi Version 3). Pidev nelikvedu ilmselgelt. Varustus on puhtjaapanlik: 4 x el. aknad, el. klapitavad soojendusega peeglid, el. liikuv antenn, el. luuptuled, luubiga udukad, 8 kõlarit, klapitavad tagaistmed, koeravõrk, käetoed jm. must-have pudi-padi. Nii plank ei ole nagu EU-spec Legacyd ![]() Speclist: STi strutbar STi sportistmed STi pedaalid Bilsteini sportvedrustus (standardis kõikidel GT-B'del) Zimmermann puuritud pidurikettad ees ja taga FET TB-206 Turbotimer Raid HP boostikell ja voltmeeter 3'' summuti & downpipe, OBX-R lõpupütt Nutbeam NSS solenoid-box (tegeleb turbode juhtimisega, põhimõtteliselt lihtsalt ühe Inglismaa Legacy-venna poolt puhastatud ja taastatud originaal) Clarion DRX8675Rz stereo JBL 6,5'' 210W kompod Grounding mod Momo nahkrool Sellisena ma ta sain: ![]() ![]() ![]() Nokitsemist jagus igaks vabaks hetkeks ning kõigest kirjutada ei jõua. Välised muutused on näha piltidelt, sisemise ilu parandamiseks tehtud töödest väärivad mainimist ehk: - Greddy boostcontrolleri vahelt viskamine ning originaaljuhtimise taastamine - õlivahetus (Castrol 10W40) ja uued NGK küünlad - rihmad, rullikud, veepump, filtrid ja vedelikud - palju korrastamist salongis, peamiselt puuduvate detailide, mittetöötavate nuppude jms. näol. Lisaks olen liigagi mitmel korral olnud rõhuga hädas. Autol on kaks turbot, millest esimene puhub kuni 4000RPM 0,7bar rõhku (minu auto puhul 0,85bar), seejärel on ~700RPM rõhuauk, kus samade gaaside pealt rakendatakse järgi teine turbo (välismaa foorumites kutsutakse seda hellitavalt VOD - Valley Of Death), mis siis puhub 1,1bar (minu auto puhul 1,2bar) lõpuni välja. Vahepeal vaevanud rõhuprobleem seisnes aga selles, et aju töötas safe mode's (pisut laisem throttle response ja 0,5bar'ini piiratud rõhk) ning vajas ECU resetti ning peale seda u. 50km pisut rahulikkumat sõitu. Selline oli ta suvel: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ning vastu talve rändasid järgmisele omanikule need kuldsed 17'' Tecnocasti veljed ja auto külge said lõpuks need puuduolevad udukad: ![]() Kui auto ikka kevadeni minu valduses püsib, siis kindlasti tuleks ta maale pisut lähemale saada, leida mingid 18'' valukad, mis sinna alla mahuvad ja helipilti parandada uue makiga ning madalama otsaga. Lisaks muidugi elementaarsed hooldused, sedapuhku siis vast veermikus. |
Autor: | qobika [ 11.11.2013 01:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
LHD konversioon siiski ![]() |
Autor: | Borat [ 11.11.2013 07:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
Haruldane relv. Olen ametlikult kade. |
Autor: | ErgoK [ 11.11.2013 07:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
Äärmiselt huvipakkuv ja siin foorumis ka haruldane auto, panen märgi siia teemale peale. Need avensise kilbid seal all on muidugi koledad. |
Autor: | Raghza [ 11.11.2013 11:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
qobika kirjutas: LHD konversioon siiski Jah, parandasin end, vabandust ![]() ![]() Need Avensise kilbid on kahjuks õudsed jah, aga siiski ilusamad, kui need haruldaselt koledad plekkveljed. Üks kilp on puudu, kusjuures, nii et kui kellelgi üle on, siis olen nõus kuni 5EUR maksma selle eest... |
Autor: | vertex [ 11.11.2013 12:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
me likey ![]() |
Autor: | Martin.V [ 11.11.2013 13:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
Usutavalt head häält teeb sul see ikkagi !!! ![]() Rock on ![]() Mulle meeldib! Soovin sulle palju raha! ![]() Martin |
Autor: | Raghza [ 17.11.2013 00:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
Kummaline, et ma kapotialusest pilti ei ole pannud. Midagi uhket muidugi ei ole, kuna turbod on külgedel peidus ja kõik kohad on täis vaakumvoolikuid. Mootori plastikkate on samuti puudu, kuid ei ole veel raatsinud seda Inglismaalt tellida. Leedukad aga ei vasta kirjadele stiilis "will you send it to Estonia?" ![]() ![]() Lisaks veel üks pilt lõppenud suvest: ![]() Igapäevaautona on Legacy GT-B olnud kusjuures uskumatult töökindel. Lagunenud midagi ei olegi (ptui-ptui-ptui) ning tee äärde seega jäänud ei ole. Kütusekulu on linnas 13 ringi, maanteel sinna 9 kanti. JDM kastil on lühikesed käigud ja 100km/h sõites on pöördeid ~3000. Kuna paljudel jaapanlastel, kuid eriti GT-B Legacytel, on tehasest jube kehv maandus, siis sai tehtud ka populaarne grounding mod, mida kapotialuse-pildilt ka näha on. Tulemuseks tiba suurem laadimispinge, stabiilsem tühikäik ja eredamalt põlevad tuled. Salongi tahaks mingi hetk üle käia - keskkonsooliga on paar mõtet, mis aga eeldavad klaasriidega möksimist ning seega lükkan seda tööd aina edasi. Seejärel tuleks mingi värv sellele ning ka muudele plastikutele välja mõelda - kaalun carbon kile, tavalise mattmusta ja mattmusta PlastiDipi vahel - võite soovitusi jagada. Rooli, käigukanginupu ja -koti ning käsipidurikangi tahaks kõik ühtses stiilis üle nahatada. Punased STi stiilis õmblused kindlasti, kuid naha enda osas kõhklen: Kas teha rool selline nagu ta praegu on ning käigukanginupp külgedelt samuti perforeeritud nahaga ja ülejäänud detailid tavaline must nahk, või tuua perforeeritud naha asemel sisse alcantara. Viimast pelgan sellepärast, et tundub kuidagi kiiresti koledaks minema, samas välimuselt väga meeldib. Kuna praegustel lisanäidikutel on taustvalgusega kaput, siis mingi hetk tahaks ka need uued leida. Kui keegi oskab soovitada mõistliku hinnaga korralike näidikuid, millel oleks roheline taustvalgus, siis andke tuld. Kindlasti on vaja turborõhukella, praegu on seal veel ka voltmeeter, kuid tahaks ka õlirõhul silma peal hoida. Seega võib-olla koguni kolmene pod? Heli osas püüan kõigepealt leida uue maki, seejärel tahaks madalamat otsa juurde tekitada. Vähemalt pagass on hea suur ![]() |
Autor: | .Alar. [ 17.11.2013 01:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
Ilus ja harvaesinev auto |
Autor: | siimuu [ 17.11.2013 01:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
1. Näidikuid uuri DP-HP'st. 20-30€ per näidik on väga OK hind, tegemist Autogauge näidikuga ja valgustusega. Arvatavasti saad letihinnast alla, kuna Sul ju suisa 3 nädikut vaja? Üks võimalus on näidikute ja pod'ide teemal suhelda AC klubi kasutaja ICE. Tema tegeleb sellise värgiga. 2. Alcantra jääks väga hea. Vaadates, kuidas Sa kõiki oma autosid hoidnud oled, ei tohiks see midagi hullu olla. Jääb vaid küsimus, et kui pikemas perspektiivis on tegemist müügi jaoks mõeldud autoga, kas siis on mõtet seda teed minna ja kogu seda alcantraga mässamist ette võtta? 3. Mattmust plastidip salongi on rõve. Üldse on see mattmust kuidagi rõve teema. Samas sellele konkreetsele sobiks ka carbon immitatsiooniteema. |
Autor: | Siim [ 17.11.2013 04:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
Äärmiselt vähe jõudu tundub olevat nii suure universaali kohta,15 sajale raudselt? |
Autor: | R4X [ 17.11.2013 04:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
Jaapani siseturu pillidel on võimsuse piirang peal, varem oli 280hp(206kw), nüüd on seda väheke tõstetud. Samuti on neil kiirusepiiraja 180km/h peal, spidomeetritel on ka jaapani versioonidel enamjaolt kuni 180km/h märgitud. |
Autor: | Raghza [ 17.11.2013 04:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
Siim kirjutas: Äärmiselt vähe jõudu tundub olevat nii suure universaali kohta,15 sajale raudselt? Oleneb kuidas sõita. Ma arvan et 25 sajale ei oleks ka võimatu ![]() Paraku praeguse stock lahendusega ei anna jõudu oluliselt juurde kruvida, eriti nii et töökindlus säiliks. MBC'ga saaks muidugi ka esimese turbo puhutava rõhu 1,2 bar'ini viia, aga see ei annaks midagi juurde, kuna minekust saab rääkida siiski vaid siis, kui mõlemad turbod puhuvad. Paralleelselt saaks ka turbod tööle panna, aga sellisel juhul tekiks metsik lag ja lõpupööretel tugev jõukadu. Aftermarket ECU saaks eBay'st tellida (nt. Mine's toodang) ja lausa u. £120-150 eest, kuid need on kõik mõeldud 100+ oktaaniga kütusele. Üldiselt kes nendest autodest suuremat jõudu tahab, teeb ikkagi STi single-turbo ehituse ära. Minu meelest oleks aga sellisel juhul mõttekam lihtsalt Impreza STi osta. ![]() s-roc kirjutas: 1. Näidikuid uuri DP-HP'st. 20-30€ per näidik on väga OK hind, tegemist Autogauge näidikuga ja valgustusega. Arvatavasti saad letihinnast alla, kuna Sul ju suisa 3 nädikut vaja? Üks võimalus on näidikute ja pod'ide teemal suhelda AC klubi kasutaja ICE. Tema tegeleb sellise värgiga. Tänud sulle, uurin sealt kindlasti! 2. Alcantra jääks väga hea. Vaadates, kuidas Sa kõiki oma autosid hoidnud oled, ei tohiks see midagi hullu olla. Jääb vaid küsimus, et kui pikemas perspektiivis on tegemist müügi jaoks mõeldud autoga, kas siis on mõtet seda teed minna ja kogu seda alcantraga mässamist ette võtta? 3. Mattmust plastidip salongi on rõve. Üldse on see mattmust kuidagi rõve teema. Samas sellele konkreetsele sobiks ka carbon immitatsiooniteema. ![]() |
Autor: | Siim [ 17.11.2013 04:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
Jajah ma niisama nokkisin,ootasin stdriidi foorumikohast reaktsiooni millest oleks läbu lahti läinud ja kõik oleks saaginud... ![]() Asjalik vastus ja tegelikult kindlasti selle jõuga kannatab sõita,väikse vihjena võin öelda et 100+ oktaan euroopas tähendab vist 95 bensiini või oli 98 aga tavaline bensuka kytus. |
Autor: | Raghza [ 17.11.2013 05:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Subaru Legacy GT-B, 1996, Raghza |
Vot ma isegi ei tea, kas see on Jaapani kütuselt Euroopa omale ümber mappitud või mitte, aga üsna valiv on kütuse suhtes küll. Sõidan ainult korraliku 98'ga ning igakord, kui bensukat vahetan (nt, paagis on Alexela küte ja siis võtan Lukoilist), siis peale tankimist tühikäigupöörded kõiguvad korraks pisut. Statoili Miles autole üldse ei meeldi, sellega sõites oli selline tunne nagu oleks diislit tankinud kogemata. ![]() Sõita on tore jah, aga tegelikult harjub mistahes jõuga ebameeldivalt kiiresti ära ja tahaks juuuurde ![]() Ärme palun jah tavalist sr.org läbuteemat siia tee. ![]() |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |