Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=123607 |
1. leht 5-st |
Autor: | rallyiff [ 21.11.2013 11:19 ] |
Teema pealkiri: | BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
Tere! Minu hobiauto lugu sai alguse 2010a. suve lõpu poole kui otsisn just e28 omale! Mingi päev tuli üles kuulutus mis ei olnud paljulubav kuna oli öeldud et nädala lõpuni on müügis ja kui ära ei osteta läheb emexisse. Sellest hoolimatta ja arvestades hinda sai helistatud ning asja uuritud! Müüjad olid kellegi vanahärra lapsed, kes müüsid oma lahkunud isa autot ning ei olnud asjadega eriti kursis, ehk siis nende jaoks oli see vana parsa! Jutu järgi oli juba seis parem kui kuulutuses ja nii saigi minna õhtul põlvasse vaatama seda. Koha peal selgus et auto on tugevalt üle keskmise seisukorras ja korralikult hooldatud. Nii saigi käed löödud ja sõites paide poole hakatud liikuma. Kuna 1,8karbuss ja 4gang ei olnud minu ootustele vastavad siis sai esimesena sinna vahele pistetud m20b23 ja 5ne kast. Selle kompottiga sõitsin mingi aasta kui arvasin et võiks ikka nati kaasaegsema tehnika peale laduda, ja nii saigi sinna vahele m50b25 non vanos! Ka selle kompottiga sai pm aasta kulgetud kui tõdesin et hobiauto millega pühapäeviti linnarahvast närvi ajada võiks olla ikka võimsam kui iga 2. linna vahel vastu tulev bemo siis sai kääriku kandist tuua m62b44 ![]() Selle moto vahelepanekuga läks ikka aega, kuna tuli kõik asjad ümber teha! Esimese asjana viisin aku pagasnikusse ja paigaldasin v8 pidurisüsteemi kapoti alla! Edasi hakkasin kollesi meisterdama, mida ma sain ka mitu korda teha sest mootor oli inglase pealt j alguses oli starter valel pool. Käigukast on manual, kuid kuna päris v8 omad haruldased ja kallid siis tegin automaatkasti ja m30-ne kasti kombo ![]() Mootoritega möllamise vahele olen ka jõudnud muid asju sättida oma käe järgi: E34 must nahksisu, eel el. aknad, kesklukk, udukad ette, siit sealt nati keevitust näidanud mis arvestades auto vanust ja omapära olid minimaalsed. Esiklaasi panin ka uue vahepeal mis ei olnud küll otseselt katki aga läbi nagu ka ei näinud:D Kuna minu jaoks juba asi nii ammu toimunud siis ei tulegi kõik meelde mis seal tehtud on saanud, kuid neid asju ikka on päris palju seal!! lõpuks panen mõned kõige hiljutisemad pildid ka siisa ![]() kapotialune siis! ja põhjaalune! Ning lahendus väsinud kapotiamordile! See oli juba ostes selline, kuid muutma ka ei hakka kuna nii lihtne ja toimiv! Ning kuna jõuülekande osad on veel peenikesed ja nõrgad siis juhtub paraku selliseid asju, ketastega õõtsad toon siis lähevad ka jämedamad võllid Natuke olen edev ja tegin märgid selliseks ![]() ja üks niisama pilt ka! Ootan siis teiepoolseid kommentaare, soovitusi, kriitikat jne! Kena päeva kõigile! |
Autor: | Luik [ 21.11.2013 12:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
ai , selline aparatuur võiks endalgi garaasis seista. Tubli töÖ! |
Autor: | veks [ 21.11.2013 13:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
![]() |
Autor: | ht99 [ 21.11.2013 15:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
Näita tuba ka. ![]() |
Autor: | kuks456 [ 21.11.2013 15:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
Korralik üllataja:) |
Autor: | rallyiff [ 21.11.2013 16:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
Sisust pilte ma pean tegema!! Kui on homme meeles siis võtan töö juurde fotoka kaasa. Praegu seisabki töö juures kuna otsin normaalset diffrit mida sinna alla panna, praegu 520-i kemppi differ ![]() 324x30 esipidurid ootavad ka uusi velgi, kuna praeguste velgedega ei mahu sinna suuremad pidurid kui originaalid! Taha ka plaanis ikkagi kettad installida ja ilmselt tuleb siis ka hüdrokässar! |
Autor: | E.T [ 21.11.2013 18:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
Vb saab ka drifti radadel järgmine aasta näha? Muidu lahe ettevõtmine,! |
Autor: | ryan000 [ 21.11.2013 22:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
Klassikalistes nähtud ! Tee märk veits ringi ja V ja 8 valgega aseta musta propelleri sisse , all servas näeb veits mage . Või siis kõrvuti ja vastavalt musta peal täht valgega ja valge peal mustaga . Iff kolme tähega sobib väga hästi üles ! |
Autor: | Iff [ 22.11.2013 13:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
Räägi käigukastist lähemalt. Mis tegid seal ja jaga pilte ka. |
Autor: | rallyiff [ 22.11.2013 14:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
Käigukasti tegemisest pilte pole kui teooria on selline! Ostsin EBK foorumist varuosana m62b44-ja automaatkasti koja(mis on turbiini ümber ja kinnitub mootori külge) ning sinna külge 10mm paksuse vaheplaadiga istutasin e28 m30 mootori polditava sidurikojaga kasti! Ehk siis polditava kojaga kastilt võtsin koja ära ja istutasin sinna asemele v8 automaatkasti koja! Kui mingi aeg üles tõstan jälle siis küljes võin pilti teha! Inspiratsioon isain EBK foorumist! Siin tehtud küll m60ne kasti kojast aga mõte sama!! ![]() Unustasin ka mainida, et hooratas on custom made ning kasti ja mootorit lahutab audi AAN sidurikorv! hooratas sai teha nii, et starteri ja väntvõlli asendianduri hammasvöö jäi automaadi oma koos selle õhukese nn hoorattaga, ning custom hooratas sai samade poltide alla ning sinna külge kinnitub ainult sidur! Kes sisust pilte soovis siis need panen õhtul! |
Autor: | rallyiff [ 22.11.2013 18:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
Uusi pilte! No hoorattast pildi tgemiseks ma ei hakka kasti maha võtma ![]() Kastist võin teha auto alt, ja vastupidamise koha pealt: ptui ptui ptui on siiani kestnud:D |
Autor: | Käigukast [ 23.11.2013 00:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
Näeb kohe selline süütuke välja, väga äge! ![]() |
Autor: | @almera [ 23.11.2013 00:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
Ja selline auto taheti emexi saata? Kurb mõelda, kuipalju samalaadseid masinaid seda teed läinud on, kuna inimesed ei oska väärtustada teatud autosid .Mis inimestel küll viga on ![]() |
Autor: | Kilk [ 23.11.2013 00:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
Töesti vinge näppimine. Ons möndalikuvat pilti ka tulemas ja kuidas kiiruse ja teelpüsivuse suhe on(raske mootor ikkagi ninal)? Suund ei sobi sinna tiivale kohe mitte minu arvates. Olen isegi classicus silma peal hoidnud. Edu! Kilk |
Autor: | KnX [ 23.11.2013 01:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff |
Mis see paarkümmend lisa kg ikka teeb. Paned paagi täis ja on jälle tasakaalus. |
1. leht 5-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |