Jätkame siis seda vana teemat jällegi......
viewtopic.php?f=48&t=91852Mootor: 2,5v6 twin turbo 206kw
Kast: tiptronic automaat 5k
Värv: metallik valge
Vedu: nelivedu ja AYC (Active Yaw Control)
Lisavarustus:Cusco coiloverid, 4xel aknad, el. peeglid (el. kokkuklapitavad), veojõu kontroll, udukad, xenon.


Minupoolt selle ajajooksul tehtud tööd siis:
07.2012 vahetatud hammasrihm, pinguti, veepump, rullikud, kütuse filter, rooliots, kliima ja geneka rihmad. Hammasrihma sai vaid UK-st tellides, kokku läks vist mingi 300+ euri. Sinna otsa ka sillastend tehtud.
17.08.2012 Vahetatud generaator, vana mähis põles maha. Tutika geneka hind ja töö kokku oli 360.-
07.2012 said alla ka uueväärilised 7mm rehvid 225/40/18
07.2012 Sai ka töökojas tehtud ära kliimahooldus, kus sisse läks uus gaas ja hooldusõli.
Endale infoks:
VR4 spido alguses kui sain 227221
VR4 õlivahetus 228157
Uus õlivahetus: 233130km
Keskkonsooli sai installitud ka MPGuino autokompuuter, hea kütuse kulu vaadata ja laadimist, kui genekas trikke tegema hakkas oli kohe kõik selge mis viga.

Plaanid?
Talveks vaja põhjakaitset, logareid jne, mis on hetkel puruks ja puudulikud. Samas võiks ka ära vahetada suunatule kangi/kojameeste kangi, need hetkel parempoolse rooli omad.
Ei suuda leida mõistliku hinnaga püsikiiruse hoidjat, oleks mugav asi.