Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW E91 320d lci 08/2010 - Impsionu Müüdud http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=124043 |
1. leht 9-st |
Autor: | Impsionu [ 27.11.2013 21:21 ] |
Teema pealkiri: | BMW E91 320d lci 08/2010 - Impsionu Müüdud |
Tere taas! Hõbedane unelm ![]() Eelmise autoga võrreldes on tagasiminekuks valgustuspaketi puudumine(uuel pole isegi päikeseirmides olevatel peeglitel valgustust), katuseluuki pole(see on siiski pigem hea), taga kaubaruumi kate ei jookse ise üles, peeglid ei klapi kokku. Samas suurim pluss on see, et tegemist on silmale uueväärse autoga, nii seest kui väljast. Paar viga on ka küljes, aga nendest hiljem pikemalt. Auto on ostetud Essenist väikesest ärist(seal oli kokku 6 BMW-d müügis). Üks omanik eelnevalt autol, mina siis teine. Kõik hooldused esinduses ja mina jätkasin traditsiooni: õlivahetus tehtud Peetri UM-is(õli+filter+salongifilter ja vahetused 229.- ![]() ![]() ![]() Paneks jutu juurde ka varustuse nimekirja: (autol siiski 120 kw-d) Modellbezeichnung: 320D Ausführung: Europa Typschlüssel: UY11 E-Code: E91 (MUE) Karosserie: touring Lenkung: links Türen: 5 Motor: N47T - 2,00l (135kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: manuell Außenfarbe: Black Sapphire Metallic (475) Innenraum: Polster Impuls M. Stoff/leder/anthr (FMAT) Produktionsdatum: 29.07.2010 Werk: München Code Standard Equipment S249A Multifunction f steering wheel S321A Exterior parts in vehicle color S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Code Optional Equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S230A Extra package, EU-specific S255A Sports leather steering wheel S2SYA BMW LA wheel, star spoke 283 S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S3ATA Roof rail, aluminum, satin finish S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S464A Ski bag S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4ABA Fine wood trim burr walnut S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S536A Auxiliary heating S540A Cruise control S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices P735A Basic Package P7R9A James Fleet S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A National Version Germany S843A Power reduction S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP P9BFA Navigation Package Pilte nagu ikka pole veel jõudnud teha, peate leppima kahe telefoniga tehtud pildiga: ![]() ![]() PS. Kas see start/stop süsteem on muidu normaalne kasutada Tallinnas? Mulle tundub see auto jaoks piin, nii tihe käivitamine siis.... Samas ju see siis mõeldudki nii(hetkel igatahes ei kasuta, muidugi väga tüütu on seda nuppu vajutada igakord kui sõitma hakkan ![]() |
Autor: | Palm. [ 27.11.2013 21:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
Kuidas sellisel aparaadil mahutavusega lood on? Jalaruum tagaistmel, pagasiruumi maht jms. |
Autor: | Impsionu [ 27.11.2013 21:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
Ütlen ausalt: pole kiita. Ma olen ise selline 187-189(hommikuti pikem ![]() ![]() |
Autor: | K-1 [ 27.11.2013 21:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
Pole küll BMW süsteemiga täpsemalt tutvunud, aga see Start-Stop ei töötagi praeguste ilmadega enam, tavaliselt miinimumtemp on sinna +5 ja +10 vahele. Kui süsteem on rakendatud siis käivitamine toimub ikka automaatselt, ei pea ühtegi nuppu armatuuris vajutama. Tomatkast käivitub siis kui töstad jala pidurilt ja manuaalil.. ei teagi kuidas BMW lahendanud on, töenäoliselt ka piduripedaaliga seotud. Salongiruumist rääkides ei tohiks suure üllatusena tulla, et ei ole Transit seest. Märkusena vöiks lisada, et iga mudeliga on siiski salong märkimisväärselt kasvanud. Juba välismöötudelt on näiteks E46 ja E90 vahe märgatav, rääkimata F30'st. |
Autor: | Impsionu [ 27.11.2013 22:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
See kuidas start/stop toimib on mul juba selge, pidasin silmas seda, et kas see on auto tervisele ikka väga hea? Manuaaliga on nii, jääd seisma, võtad käigu välja ja lased siduri lahti. Kui sidur lahti lastud, siis sureb välja. Nii kui uuesti siduri alla vajutad läheb tööle. Kui auto liigub, siis muidugi välja ei sure. Lisaks peab olema mootor piisavalt soe ning aku piisavalt laetud. |
Autor: | Reimers [ 27.11.2013 23:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
Ehh ma ei saanud kohe pealkirjast arugi et sul uus auto ![]() Igatahes talvel proovisin tutikat Volvo S60 diislit selle süsteemiga ja mul viskas suht ruttu see üle ![]() |
Autor: | K-1 [ 28.11.2013 00:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
Start-Stop süsteemiga autode starteril ja akul on ettenähtud tööiga, starteril on seos ilmselt käivituste arvuga. Lisaks koormab see ka generaatorit nii, et pikas perspektiivis ehk mitte köige parem lahendus. Mina isiklikult seda ei kasutaks, sest kütusekulu kokkuhoiu saab ikka sõiduvõtete muutmisega oluliselt valutumalt kätte. Eks ta hetkel selline E-nõuete rahuldamiseks loodud lahendus ole, saab ju keskmise CO2 näitaja alla ja jälle müügiartikkel olemas. |
Autor: | tauri117 [ 28.11.2013 18:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
Aga miks valisid manuaali? Bemaril aegade algusest saadik häirib mind see pikk käigukang. |
Autor: | Impsionu [ 29.11.2013 00:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
Pole see kang midagi nii pikk. Mulle meeldivad ka shortsifterid ja muud jutud, aga tegelikult on see ka väga käepärane(ei tea kas sa oled katsunud?). Hetkel mul ka Golf 2 rallikas, vot seal on pikk kang ![]() Täna siis ametlikult kõik dokumendid ja asjad korras. Viimaseks sai TÜV tehtud täna hommikul. Õeldi uus auto, kõik väga hea. Õõtsa puks hakkab väsima, kuid hetkel õeldi et tuleb edasi sõita ![]() Proovisin telefonist rohkem välja pigistada: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ksenoon [ 02.12.2013 02:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
Sellise kolmesega on jumala hea sõita, kütet võtab vähe ja seest vaikne ja kvaliteetne. Miinusena võiks välja tuua selle, et tagaistmel ruumi ülivähe..Mootor on muidugi huvitav, mul oli veel vähem kwsid..sul on efficent dynamics? Kiita võib veel auto välimust ja tagatulesid mis on ülihea disaniga mu arust. Efficient Dynamics: Pidurdusenergia regenereerimine, õhuklapid elektrilised, põhi plastikuga kaetud http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=d3d3 Mul oli selline ![]() |
Autor: | tomz [ 02.12.2013 12:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
ksenoon kirjutas: Ma saan aru, et see auto juba ammu müüdud aga Logic7 stereost pole seal ju haisugi? Isegi mitte tweetereid pole ukse liistudes ![]() Omanikule edu uue autoga! |
Autor: | Impsionu [ 03.12.2013 13:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
Edu läheb ikka vaja. Efficient peaks olema jah,sest taga luugi klaasil on vastav kleebis. Samas mul laadimine ei muutu pidurdamisel nagu siin kuskil väideti. Esimene paagitäis läbiaetud ja keskmine kulu tuli 6,7 mis pole muidugi midagi erilist, aga arvestama peab ka sellega et kasutan tihti eelsoojendust. Rehvid ka valesmõõdus natuke. |
Autor: | Impsionu [ 22.12.2013 17:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
Pole ammu midagi teinud auto juures ja ilmselt nii pea ei jõua teha ka(viskas väikese jõuluime meie perre ![]() ![]() Üle pikaaja sai ka autot pestud, sest lihtsalt pole aega olnud, sellega seoses sai telefonist gramm parema aparaadiga paar pilti tehtud: Siin siis näide kuidas mahub ära sama vanker, mis mahtus ka E30 touringu pagassi: |
Autor: | siag [ 22.12.2013 17:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
No offence, aga kõige koledam 3-ne bemm, mis kunagi tehtud. |
Autor: | Impsionu [ 22.12.2013 17:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu |
Samas milline bemm on tehase välimusega kohe eriti ilus(ilma m-pakettide ja muu aerodünaamika lisadeta)? Mu eelmine auto oli ka kole? Minuarust madalana ja suurema rattaga oli välimus nagu öö ja päev ning väga paljudele igatahes eelmine meeldis. See on tavaline, originaal konditsioonis auto. Esialgu on plaan nii ka jätta. See võib ajaga muidugi muutuda ![]() Edit. Ei lugenud mõttega posti läbi, vabandan südamest! |
1. leht 9-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |