Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW E91 320d lci 08/2010 - Impsionu Müüdud
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=124043
1. leht 9-st

Autor:  Impsionu [ 27.11.2013 21:21 ]
Teema pealkiri:  BMW E91 320d lci 08/2010 - Impsionu Müüdud

Tere taas!
Hõbedane unelm :D osteti ära, polnud parata tuli järgmine otsida. See polnud muidugi sugugi lihtne. Plaanis oli leida kindlatele kriteeriumitele vastav auto, aga nagu ikka kõike ei saa. Seekord oli suurimaks asjaks, mida ei saanud kärukonks. Mis parata, äkki õnnestub kunagi järelpaigaldada. Eks pisemaid asju on veel, mis oleksid võinud olla. Samas on olemas sellised olulised lisad: Webasto(puldiga, tehasepoolt), Xenonid(kurvituledega), poolnahksisu, suur navi(koos kõvakettaga, cd boksi ei olegi), keyless go jne.
Eelmise autoga võrreldes on tagasiminekuks valgustuspaketi puudumine(uuel pole isegi päikeseirmides olevatel peeglitel valgustust), katuseluuki pole(see on siiski pigem hea), taga kaubaruumi kate ei jookse ise üles, peeglid ei klapi kokku. Samas suurim pluss on see, et tegemist on silmale uueväärse autoga, nii seest kui väljast. Paar viga on ka küljes, aga nendest hiljem pikemalt.
Auto on ostetud Essenist väikesest ärist(seal oli kokku 6 BMW-d müügis). Üks omanik eelnevalt autol, mina siis teine. Kõik hooldused esinduses ja mina jätkasin traditsiooni: õlivahetus tehtud Peetri UM-is(õli+filter+salongifilter ja vahetused 229.- :shock: ). Auto esimene omanik elas Müncheni lähedal. Auto väljastatud Stuttgardi esindusest. Nii et Saksamaad näinud autoga tegemist :lol: Läbisõit ostes: 152800 km (eelmisel auto oli ees 164000 kui sain, salongis on väga suur vahe :) )
Paneks jutu juurde ka varustuse nimekirja:
(autol siiski 120 kw-d)
Modellbezeichnung:
320D
Ausführung:
Europa
Typschlüssel:
UY11
E-Code:
E91 (MUE)
Karosserie:
touring
Lenkung:
links
Türen:
5
Motor:
N47T - 2,00l (135kW)
Antrieb:
Heckantrieb
Getriebe:
manuell
Außenfarbe:
Black Sapphire Metallic (475)
Innenraum:
Polster Impuls M. Stoff/leder/anthr (FMAT)
Produktionsdatum:
29.07.2010
Werk:
München
Code
Standard Equipment
S249A
Multifunction f steering wheel
S321A
Exterior parts in vehicle color
S520A
Fog lights
S548A
Kilometer-calibrated speedometer
S851A
Language version German
Code
Optional Equipment
S1CAA
Selection of COP relevant vehicles
S1CBA
CO2 package
S1CCA
Auto start/stop function
S1CDA
Brake Energy Regeneration
S216A
HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S230A
Extra package, EU-specific
S255A
Sports leather steering wheel
S2SYA
BMW LA wheel, star spoke 283
S320A
Deleted, model lettering
S322A
Comfort access
S3ATA
Roof rail, aluminum, satin finish
S423A
Floor mats, velours
S428A
Warning triangle and first aid kit
S464A
Ski bag
S493A
Storage compartment package
S494A
Seat heating driver/passenger
S4ABA
Fine wood trim burr walnut
S502A
Headlight cleaning system
S508A
Park Distance Control (PDC)
S521A
Rain sensor
S522A
Xenon Light
S524A
Adaptive Headlights
S534A
Automatic air conditioning
S536A
Auxiliary heating
S540A
Cruise control
S609A
Navigation system Professional
S612A
BMW Assist
S614A
Internet, preparations
S615A
Expanded BMW Online Information
S616A
BMW Online
S620A
Voice control
S633A
Preparation, mobile phone, Business
S698A
Area-Code 2 for DVD
S6AAA
BMW TeleServices
S6ABA
Control for Teleservices
P735A
Basic Package
P7R9A
James Fleet
S7SPA
Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth
L801A
National Version Germany
S843A
Power reduction
S863A
Retailer Directory Europe
S879A
On-board vehicle literature German
S8SCA
Telematics access request,country-spec.
S8SPA
Control unit COP
P9BFA
Navigation Package
Pilte nagu ikka pole veel jõudnud teha, peate leppima kahe telefoniga tehtud pildiga:
Pilt
Pilt

PS. Kas see start/stop süsteem on muidu normaalne kasutada Tallinnas? Mulle tundub see auto jaoks piin, nii tihe käivitamine siis.... Samas ju see siis mõeldudki nii(hetkel igatahes ei kasuta, muidugi väga tüütu on seda nuppu vajutada igakord kui sõitma hakkan :mad: ).

Autor:  Palm. [ 27.11.2013 21:31 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

Kuidas sellisel aparaadil mahutavusega lood on? Jalaruum tagaistmel, pagasiruumi maht jms.

Autor:  Impsionu [ 27.11.2013 21:41 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

Ütlen ausalt: pole kiita. Ma olen ise selline 187-189(hommikuti pikem ;) ) ja minu taga on pea võimatu istuda. Eks on istutud ja edaspidi hakkab olema minu taga turvahäll. Pagassi mahub täpselt täissuuruses titevanker ära, siis on peaaegu põranda pind kaetud ka :D

Autor:  K-1 [ 27.11.2013 21:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

Pole küll BMW süsteemiga täpsemalt tutvunud, aga see Start-Stop ei töötagi praeguste ilmadega enam, tavaliselt miinimumtemp on sinna +5 ja +10 vahele. Kui süsteem on rakendatud siis käivitamine toimub ikka automaatselt, ei pea ühtegi nuppu armatuuris vajutama. Tomatkast käivitub siis kui töstad jala pidurilt ja manuaalil.. ei teagi kuidas BMW lahendanud on, töenäoliselt ka piduripedaaliga seotud.

Salongiruumist rääkides ei tohiks suure üllatusena tulla, et ei ole Transit seest. Märkusena vöiks lisada, et iga mudeliga on siiski salong märkimisväärselt kasvanud. Juba välismöötudelt on näiteks E46 ja E90 vahe märgatav, rääkimata F30'st.

Autor:  Impsionu [ 27.11.2013 22:00 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

See kuidas start/stop toimib on mul juba selge, pidasin silmas seda, et kas see on auto tervisele ikka väga hea?
Manuaaliga on nii, jääd seisma, võtad käigu välja ja lased siduri lahti. Kui sidur lahti lastud, siis sureb välja. Nii kui uuesti siduri alla vajutad läheb tööle. Kui auto liigub, siis muidugi välja ei sure. Lisaks peab olema mootor piisavalt soe ning aku piisavalt laetud.

Autor:  Reimers [ 27.11.2013 23:34 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

Ehh ma ei saanud kohe pealkirjast arugi et sul uus auto :D Allkirjas sul veel vanad andmed. Aga edu edu autoga.

Igatahes talvel proovisin tutikat Volvo S60 diislit selle süsteemiga ja mul viskas suht ruttu see üle :D Igatahes väljas oli väga külm ilm ja auto lampi lülitas ennast iga fooritaga välja ja siis jälle sisse kuna ilmselgelt energiat ei jagunud nii külmaga.

Autor:  K-1 [ 28.11.2013 00:25 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

Start-Stop süsteemiga autode starteril ja akul on ettenähtud tööiga, starteril on seos ilmselt käivituste arvuga. Lisaks koormab see ka generaatorit nii, et pikas perspektiivis ehk mitte köige parem lahendus.

Mina isiklikult seda ei kasutaks, sest kütusekulu kokkuhoiu saab ikka sõiduvõtete muutmisega oluliselt valutumalt kätte. Eks ta hetkel selline E-nõuete rahuldamiseks loodud lahendus ole, saab ju keskmise CO2 näitaja alla ja jälle müügiartikkel olemas.

Autor:  tauri117 [ 28.11.2013 18:23 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

Aga miks valisid manuaali? Bemaril aegade algusest saadik häirib mind see pikk käigukang.

Autor:  Impsionu [ 29.11.2013 00:03 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

Pole see kang midagi nii pikk. Mulle meeldivad ka shortsifterid ja muud jutud, aga tegelikult on see ka väga käepärane(ei tea kas sa oled katsunud?). Hetkel mul ka Golf 2 rallikas, vot seal on pikk kang :D
Täna siis ametlikult kõik dokumendid ja asjad korras. Viimaseks sai TÜV tehtud täna hommikul. Õeldi uus auto, kõik väga hea. Õõtsa puks hakkab väsima, kuid hetkel õeldi et tuleb edasi sõita :mrgreen:
Proovisin telefonist rohkem välja pigistada:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  ksenoon [ 02.12.2013 02:04 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

Sellise kolmesega on jumala hea sõita, kütet võtab vähe ja seest vaikne ja kvaliteetne.
Miinusena võiks välja tuua selle, et tagaistmel ruumi ülivähe..Mootor on muidugi huvitav, mul oli veel vähem kwsid..sul on efficent dynamics? Kiita võib veel auto välimust ja tagatulesid mis on ülihea disaniga mu arust.

Efficient Dynamics: Pidurdusenergia regenereerimine, õhuklapid elektrilised, põhi plastikuga kaetud

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=d3d3
Mul oli selline :)

Autor:  tomz [ 02.12.2013 12:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

ksenoon kirjutas:


Ma saan aru, et see auto juba ammu müüdud aga Logic7 stereost pole seal ju haisugi?
Isegi mitte tweetereid pole ukse liistudes :) Rääkimata keskkõlarist.

Omanikule edu uue autoga!

Autor:  Impsionu [ 03.12.2013 13:48 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

Edu läheb ikka vaja. Efficient peaks olema jah,sest taga luugi klaasil on vastav kleebis. Samas mul laadimine ei muutu pidurdamisel nagu siin kuskil väideti.
Esimene paagitäis läbiaetud ja keskmine kulu tuli 6,7 mis pole muidugi midagi erilist, aga arvestama peab ka sellega et kasutan tihti eelsoojendust. Rehvid ka valesmõõdus natuke.

Autor:  Impsionu [ 22.12.2013 17:29 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

Pole ammu midagi teinud auto juures ja ilmselt nii pea ei jõua teha ka(viskas väikese jõuluime meie perre ;) ). Ainukesed asjad, mis lähiajal peaksid oma koha leidma on Saksamaalt saabuvad kummist porimatid salongi. Said juba nädalaid tagasi tellitud, aga noh veidi vale ajastus vist :D
Üle pikaaja sai ka autot pestud, sest lihtsalt pole aega olnud, sellega seoses sai telefonist gramm parema aparaadiga paar pilti tehtud:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Siin siis näide kuidas mahub ära sama vanker, mis mahtus ka E30 touringu pagassi:
Pilt

Autor:  siag [ 22.12.2013 17:37 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

No offence, aga kõige koledam 3-ne bemm, mis kunagi tehtud.

Autor:  Impsionu [ 22.12.2013 17:49 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW E91 320D 08/2010 - Impsionu

Samas milline bemm on tehase välimusega kohe eriti ilus(ilma m-pakettide ja muu aerodünaamika lisadeta)? Mu eelmine auto oli ka kole? Minuarust madalana ja suurema rattaga oli välimus nagu öö ja päev ning väga paljudele igatahes eelmine meeldis. See on tavaline, originaal konditsioonis auto. Esialgu on plaan nii ka jätta. See võib ajaga muidugi muutuda :D

Edit. Ei lugenud mõttega posti läbi, vabandan südamest!

1. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/