Teostasin siis täna ära oma unistuse. Unistuse omada Bõemveed. Täna käisime siinsamas Võru ligidal Raig0-ga autol järgi ja selle raha eest on siin autot ikka küll ja veel. Okei mõni loeb teemat ja pigistab naeru, et m40 e34 kapoti all on ju naeruväärselt väike ja edasi ei käi.

Mannetult väike see mootor seal kapoti all on, aga minule praegu piisab. Tulevikus tahaks muidugi rullnoka unistust kahepoolest.
Mootor tavaline m40b18, tiksuga

Värvuseks on musil tumesinine, mis peale pesu on iseenesest täitsa ilus värv. Ette on poogitud ka mingi väga kahtlase väärtusega stangelisa ja selle võtsin ma täna juba ära.

Koju jõudes läks esimese asjana autopesuks, aga veel enne pesu sai ära tehtud selline asi.

Salongis on tal väga uhke poolnahksisu, millega peaks ikka ohtralt naisi saama. Ees ja taga käetoed ja taga on ka suusaluuk. Esimesed aknad käivad võlujõul üles-alla(kundepoolne ei tööta), aga tagumisi peab väntama. Viskasin mingi maki ka sisse.



Rool on maru ebamugavalt suur ja kole. Peab midagi kenamat vaatama, aga õpilane nagu ma olen siis ilma sissetulekuta on päris raske asju teha.
Papudeks on tal kahte sorti valuveljed

Taha 16 tolli ja ees 15 tolli. Nendega peab midagi ette võtma.
Lisadest on veel e39 stiilis kahte moodi avanev tagumine luuk, mis ise üleval ei püsi

Pisivigu on küllaga. Salongis on mõned uksepolstrid lahti, stabikavardad pidid kolisema jne. Kundepoolne kaugtuli ka ei tööta. Põhjus selles.

Niiet kui kellelgil on, siis pakkuge mulle e34 kaugtuld. Ees on parkideks aretatud veel mingid ledid ka.
Kas e34-l käib kaugtuli üldse eraldi ära?

Ei ole usa style pargid

