Tervist kõikidele siinviibijatele!
Olen päris pikalt olnud vaikne lugeja aga võtsin lõpuks südame rindu ja otsustasin oma masinaga välja tulla.
2005 aasta oli minu jaoks väga raske aeg kuna nakatusin Renault pisikuga mis mind siiani vaevab. Sellest tulenevalt on mul neid juba kolm tükki ja ühest nendest teen ka siia siis teile lugemiseks ja kommenteerimiseks teema.
Andmed.
töömaht:1.8l 16v
võimsus: 99kw
Käigukast: manuaal 5k.
Leidsin pealkirjas mainitud konnasööja romu.ee lehelt. Teadsin, et nad on haruldased. Teadsin, et autol esineb käigukasti rike. Sai siis tehtud kerge risk ja maksin ta eest lõpuks 225 eurot.
10.07.2012 Sain auto kätte:


Enamus autost oli pagasiruumis laiali koos käigukastiga millel rike. Kui kapoti avasin siis leidsin sinna niisama lahtiselt visatud mootori mille küljes on täiesti puhas ja välja nägemiselt tutikas käigukast.
Esimese asjana alustasin siis auto komplekteerimist:

Kuna huvi oli suur siis sain auto kokku kolme päevaga. Mahlad sisse, käivitus ja oh kurja ei saanud tööle. Starter tegi sarnast häält mida teeb suruõhu haamer. Õnneks oli mul kohe kõrvalt võtta teine starter mis oli küll väheke suurem aga sisse ta mahtus ja peale 3 sekundilist ketramist turtsatas masin tööle. Olin kaifis nagu tudengid Amsterdamis.

Jah udutulede asemel olid plekitükid

Ülevaatajal ütles: Kui udukad on auto küljes siis nad peavad ka töötama. Minul aga töötas ainult üks neist. Ajahammas oli teise tule läbi purenud.
Kolmandal katsel sain ülevaatuse tehtud. Küll olid pidurid nõrgad, küll olid gaasid paigast.
Lõpuks siis sain ta tööle. Kahjuks oli juba lumi maas ja väga suurt sõidunautimist ei olnud:
Kadus ka vaikselt minu rõõm kuna järjest vajasid erinevad osad vahetust




Kätte jõudis Mai 2013.
Uuesti ülevaatuspunkti. Ja auto läbis puhtalt. Küll aga mind häiris vägagi märg mootor ja käigukast. Kartsin leket. Ajasin töö juures auto tõstuki peale ja avastasin, et kuskilt tuleb tosooli...
Kuna teadsin, et kõige märjema koha peal tosooli voolikuid pole siis loomulikult olin suht pahas tujust.
Ega muud kui mootor maha ja inspekteerima:


ja siin siis suurim lekkekoht
Siin on siis tulemus:


Hetkel siis seisab kogu operatsioon raha puuduse taga mille järgmine nädal lahendan

Koos juppide ja tööga läheb mootori ülemise osa remont ligikaudu 500 maksma.
Siin jupid mille olen soetanud ja mis ootavad paigaldamist või on juba paigaldatud:



tellisin küll pildi järgi mustad aga kohale jõudis sinine vedru:


Raam mis hetkel puhastatud ja mitme korraliku hammerite kihi all.

Hetkel juppide alla kokku läinud ligikaudu 800eurot.
Oleksin ehk juba ammu kindad nurka visanud aga kuna neid autosid on 2012a seisuga ARK-s arvel ainult kolm tükki siis tuleb pingutada. Rääkimata inimeste üllatusest kui foori alt minema tuiskan
Sai nüüd korraga pikk jutt maha kirjutatud. Loodan, et midagi olulist vahele ei jäänud. Uudiste tekkides lisan kindlasti ka siia

Seniks kõike parimat,
metsaets