Rindelt (õnnelikult) tagasi. Paar armi juures, aga sõjas oli ka palju langenuid, nii et tuleb ennast võitjaks kuulutada
Võtaks lühidalt siis asja kokku. Esimese ringi esimesel katsel toores(kaardilugejaga selle autoga esimene ja minul selle autoga üldse esimene kruusa ralli). Käike ei saa sisse(terve ralli, igal katsel jebis plastik junn, mis peaks takistama tagurpidi sisse minemast) ja see ajab närvi. Lisaks tegi ärevaks see, et peale esimest katset lõi palju õli välja spidoka trossi august(see mul lahti). Teisel katsel tünni puude(-10 sekki). Hoog paranes iga katsega ja suutsin ka pingutada natuke. Kolmas oli lühike ja sealt tuli üllatus, apsoluudi 20-nes ja klassi neljas aeg
Teisel ringil esimesel katsel pingutasin üle, olin autos ülekuumenenud ja ei kuulanud kaardilugejat. Rapsides kaotasime aega.
Teine ring muusosas okei, aga viimasel kolmandal katsel tabasin rööpaid nii tugevlt, et see plastik junn kangi küljes keeras 90 kraadi ja ei olnud mitte ühtegi käiku. Pidin jääma seisma, timmima selle plastiku paika ja siis edasi sõitma. Korralik häving(esimesele ajale 11 sekki kokku, katse ise oli alla kahe minuti, 1:44 esimesel läbimisel).
Kolmas ring oli ka mõnus ja tore, kõige stabiilsem voor ilmselt. Aga... lõpus selgus, et olime voorudega nii palju parandanud, et tõusnud vahepeal klassis 14-ndalt kohalt 8-ndaks, kuid õnn ei kestnud kaua. Nimelt olevat me liigutanud raja tähist(tünni) oma algselt kohalt 5cm
Ise ei saanud arugi. Ok, pole prata. Tänu sellel aga langesime kaks kohta klassis. Apsoluudis siis 33. ja klassis 10.
Tore oli ja kui auto elus, siis jätkame oma tegemistega