Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 21:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsionu
PostitusPostitatud: 18.02.2014 22:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Enam ei seisa :rokib
Autol mootor peal ja põhimõtteliselt on väiksemaid asju vaid veel teha. Sõidetud hetkel umbes 70 km ja kõik toimib. Mootor käib ilusti ja ühtlaselt. Vahet muud tunda ei olegi, kui et kui peale anda, siis liigub ilusti lõpuni. Kui oleks õige ülekanne ka, siis võiks 100% rahul olla autoga.
Vana plokk on elus (KR) ja ilmselt võiks selle ju isegi maha müüa... Uus plokk on tähisega 9A ja sellega seoses on järgmised stardid siis suures klassis.
Jääme ootama kruusa rallisi 8)

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsionu
PostitusPostitatud: 18.02.2014 23:52 

Liitunud: 03.12.2011 12:14
Postitusi: 23
Esimene kruusaralli peaks vist olema 07.06 läänemaal,seega võib starti oodata? :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsionu
PostitusPostitatud: 19.02.2014 00:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Võimalusel kindlasti. Sinna on palju aega ja kõike võib juhtuda. Kui auto alles, terve ja finants lubab olen kindlasti rivis!

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8->2,0 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsio
PostitusPostitatud: 08.03.2014 17:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Vahepeal on käidud kahel võistlusel. Tabasalus sai harjutamas käidud ja seal oli probleemiks pidamine ja muidugi autoga harjumine. Apsoluutselt ei oska esiveolisega veel kiiresti sõita. Iga vooruga ajad paranesid ja vahed muutusid väiksemaks, aga viimane sellegi poolest. Sealt sai natuke ikka kilomeetreid ja kogemust, samas tagaveolise sõidumaneer ei kao veel pikalt kuhugi. Seal sujus kõik probleemideta kui välja jätta häälitsev survelaager.
Täna sai käidud siis Kiltsis naistepäeva sprindil. Jällegi valed rehvid on märksõnaks. Slikid olid kaasas, aga oleksid pidanud olema kruusakad. Sõitsin siis auto all olevate vanade Misu naeltega, millel alles maksimum 10 naela jooksu peale ja mustrit heal juhul 3-4 mm. Igatahes sai võsa rapsitud, puu maha sõidetud ja muid trikke tehtud. Viimases voorus hakkas juba tunduma sõidu moodi, või noh meenutama kuskilt kaugelt midagi taolis :D Õnneks ka seekord sain maksimum km sõita ja auto pidas ilusti vastu. Peale esimest vooru muidugi survekas hakkas korralikult undama, kuid teise vooru stardis jäi vaiksemaks ja nüüd polegi enam eriti kuulda.
Saaks mees veel harjutada ja õige rehviga ka korra proovida, siis võik juba julgemalt vajutama hakata... Videod on ka olemas, aga ei tea kas on mõtet kuhugi üles panna :P
Kokkuvõtvalt: auto on äge ja hea on olla rajal :thumbup:

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8->2,0 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsio
PostitusPostitatud: 08.03.2014 18:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 14:57
Postitusi: 480
Asukoht: Türi
Juhitavuse poole pealt küsiks seda, kas esisilda on ettepoole viidud?

_________________
http://www.facebook.com/DrTuhaRacing - Nukkvõllide taastamine/peale keevitamine/lihvimine, väljalaskesüsteem, mootorite remont, forseerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8->2,0 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsio
PostitusPostitatud: 08.03.2014 18:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Ei oskagi õelda, kuna pole ise ehitanud. Juhitavus tegelikult on täitsa nitsevoo, lihtsalt see rooliga ärplemine tahab harjumist. Tagaveolisega oli minujaoks asi loogilisem ja rahulikum. See on kord ala kord üle juhitav ja kiirendades rapsib rool liialt käes(lukku kusjuures ei ole) ning pidurdades kipub saba alt minema. Muidugi taga pidurid on lahjaks jäämas, enam ei viigi nii palju saba alt ära kui algul. Pidin juba kässeriga aitama kui olin suutnud end liialt välja kiirendada...

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8->2,0 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsio
PostitusPostitatud: 08.03.2014 18:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Pilti viskas:
Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8->2,0 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsio
PostitusPostitatud: 08.03.2014 18:36 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
kelle toodang need peeglid on...sinuauto.eu?

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8->2,0 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsio
PostitusPostitatud: 08.03.2014 18:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Jälle jään vastuse võlgu :D
Igatahes taha sealt ei näe, otstarve null. Juhiomast kobadega näeb midagi :)

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8->2,0 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsio
PostitusPostitatud: 09.03.2014 01:39 

Liitunud: 03.12.2011 12:14
Postitusi: 23
See survelaager undaski sul siis serviceparki saabudes ja võtsid selle kase maha ühe sirge lõpus pmst? Aga jah,sinu sõitu vaadates,siis midagi väga hullu pole,veidikene harjutamist ja asi juba täitsa hea


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8->2,0 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsio
PostitusPostitatud: 09.03.2014 14:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
See oli jah jube, mis häält ta tegi peale esimest vooru. Samas nüüd on kadunud ja kõik muu sellessuhtes toimetab eeskujulikult. Sain isegi 90% juhtudest teise käigu ilusti sisse, nii et väga bro.
Ma ei teagi kas mina või üks Honda, aga mina käisin korraliku pauguga seal kase võsas, nii et auto hüppas. Algul arvasin, et ju nüüd ikka ratas viltu all, aga tegelikult sain vaid mõned mõlgid ja kriipsud juhi uksele :) Pole hullu midagi...
Noh kui arvestada mitu aastat ma olen üleüldse sprinte ja rallisi rahvaspordis harrastanud, siis võiks see auto vahetus valutumalt mööduda. Muidugi e30-ga sai kilomeetreid ikka tublisti, juba Kehala trenn oli üle 100km ja aastad sõitmist üle Eesti veel otsa, siis polegi imestada. Loodan, et saan selle esiveolise vähemalt endajaoks talutavalt käppa. Hetkel olen umbes poole peal. Nii kui rohkem pingutan tulevad kohe vead sisse. See näitabki, et ma ei saa aru kuidas auto käitub. Talvel jäärada oleks parim variant olnud harjumiseks. Eks ootame kruusa ära ja vaatame kuidas seal õnnestub :rokib

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8->2,0 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsio
PostitusPostitatud: 10.04.2014 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Ja tuleb jälle torud punaseks kütta. Laupäeval siis prooviks Haapsalus stardis olla. Ükspäev panin slikid juba alla ja tegin prooviringi, soojaks nad sain isegi jahedama ilmaga, aga pidamine siiski väga eeskujulik ei olnud.Pidurid sai üle vaadatud, kõik timm. Siis aga avastasin ühe olulise puuduse, esisillas puudub stabikas :kill Ok, seekord peab veel ilma ära sõitma. Joobenpuhh, kuidas ma seda enne pole märganud :D
Homme siis killavoor selga, masin treila peale, kerge saun ja laupäeva varahommikul siis Haapsalu poole punuma. Loodame, et kestab jällegi, aga usun et seekord saab nalja :evil:

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8->2,0 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsio
PostitusPostitatud: 12.04.2014 12:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 14:57
Postitusi: 480
Asukoht: Türi
Impsionu kirjutas:
Ei oskagi õelda, kuna pole ise ehitanud. Juhitavus tegelikult on täitsa nitsevoo, lihtsalt see rooliga ärplemine tahab harjumist. Tagaveolisega oli minujaoks asi loogilisem ja rahulikum. See on kord ala kord üle juhitav ja kiirendades rapsib rool liialt käes(lukku kusjuures ei ole) ning pidurdades kipub saba alt minema. Muidugi taga pidurid on lahjaks jäämas, enam ei viigi nii palju saba alt ära kui algul. Pidin juba kässeriga aitama kui olin suutnud end liialt välja kiirendada...



Vaata, kas õõtsad on originaalid all, ilma ühegi defektita. Kui jah, siis ettepoole viimata, ettepoole viimine annab kõvasti kiirust juurde ja ei pea enam vasakuga pidurit tallama, et kurvi keerata.
Algul on harjumatu, et mismoodi saab esiveolisega nii kiiresti kurvi minna, et ei ole alajuhitav, aga lõpuks on päris mugav endal sõita, ainult hoia peal, muud midagi.

_________________
http://www.facebook.com/DrTuhaRacing - Nukkvõllide taastamine/peale keevitamine/lihvimine, väljalaskesüsteem, mootorite remont, forseerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8->2,0 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsio
PostitusPostitatud: 12.04.2014 20:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Ma ei tea jah, aga eeldan siiski et seal on miskit asjaliku tehtud :)
Elusalt Haapsalust tagasi. Väga hea rada oli ja lõbutseda sai piisavalt. Üks apsakas tuli teises voorus sisse. Pika sirge lõpus pidurdasin vales kohas. Nimelt olid eelnevad autod korralikult asfaldi üleskündnud ja mul viskas tagumised rattad plokki ning sealt enam ära ei päästnud. Eks üritasin viimasele hetkele ka pidurdust jätta. Muusosas täiesti ilma draamata, ehk et oleks võinud ju rohkem peal hoida. Eesmärk oli siiski lõpetada, saada kogemusi ja mitte jääda viimaseks. Kõik need said kuhjaga täidetud. 26 osalejat suures klassis(üks ei saanud peale) ja koht mul 17. Pole küll midagi erilist, aga ise tean kus olen ja kuhu tüürin. Pole enam esimeses nooruses ka, et väga hullu panna :D Lisaks sai edestatud parimal katsel kõiki mossesi ja SU autosi. Seegi juba saavutus :) Pealegi sain jagu esimeses voorus ühest tuttavast, kellel kapoti all M3 kone. Viimases voorus jäi vahe 2 sekki. See jäigi kõige rohkem kripeldama, aga tuleb olla realist siiski.
Sprindi jaoks on ikkagi kast väga valede ülekannetega, kahjuks :waah Teise käiguga ei jaksa vedada madalamalt kui 3500 rpm. Pool kiireid kurve on väga keeruline võtta ja lisaks peab liiga tihti esimest kasutama. Pikal sirgel said teised ikka 4. käiku, mul ei jooksnud ka kolmas päris lõppu, üks karv jäi puudu :D
Hiljem äkki saab pilte ka, seniks kena kevadet ja loodan ikka veel stardis olla ning muljetada!

Edit. Koht siiski 20.

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1,3->1,8->2,0 Gti 16V '91 Rahvaralli - Impsio
PostitusPostitatud: 14.04.2014 21:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Paar pilti:

Pilt

Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7