Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.12.2019 14:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 127 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu
PostitusPostitatud: 28.02.2018 09:54 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2892
Asukoht: Põhja-Läti
Ning kuidas oli ?? :D
Miks see kapott nii punnis on ? Esisilla jooks ka vist väga mööda, vaadates pilti.

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu
PostitusPostitatud: 28.02.2018 11:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 368
Oli täitsa vinge. Eks jõudu tal ikka vähe, aga õnneks ülekanded head ja natuke kompenseerib. Üks auto oli veel piikidega, korralik e rühma M3. Võrreldes selle autoga sõitsin samat aega, esimeses olin u. sekk kiirem ja teises oli tema 0,1 kiirem. Kokkuvõttes oli mul parim aeg parem ja võitsin.
Kuna juhtus enne sõitu väike äpardus, siis sain õõtsa vahetada ja jooks jäigi paigast ära jah. Eks see mõjutas ka veidi. Kapott ainult klambritega kinni ja see nii vedel, klaaskiust, võtab tuule alla.

_________________
BMW E53 X5 05`3,0d
VW Golf II EMV8 1,8 8v


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu
PostitusPostitatud: 09.03.2018 15:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 368
Eelmisest nädalast paar pilti ja video:
https://www.youtube.com/watch?v=7YT4SwDh-Wc
Pilte ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
BMW E53 X5 05`3,0d
VW Golf II EMV8 1,8 8v


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu
PostitusPostitatud: 13.06.2018 19:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 368
Vahepeal toimunust lühidalt. Kõigepealt sellest, et enne esimest ametliku võistlust(Käina rahvasprint) pidin puuri täiustama, et üldse peale saada. Peakaarde lasin teha lisa risti. Muidugi kui järgmine aasta tahan sõita, siis pean veel lakke risti tegema, seljataha lisa toru ja nn. tantsu torud ka lisama.
Käina sprint lõppes sport klassis üllatusliku teise kohaga. Päris ilma jamadeta see võistlus ei möödunud. Esimeses voorus lajatasin kanalisatsiooni auku külge ees, nii et luuk lendas pealt ära ja kukkusin rattaga sisse. Lõi rummu otsa kõveraks ja ratta viltu alla. Peksime natuke paremaks, et ketas suportisse kinni ei jookseks ja sain edasi sõita.
Eelmine nädalavahetus käisin Varbolas rahvarallil ja seal oli jamasi juba rohkem. Esiteks ei saanud kaardilugejaga sidet toimima(väga paha oli, selles autos ei ole võimalik kuulda ka karjudes, sõitsin ainult nägemise järgi), otsad ei ühtinud, lisaks olid alguses amordid jäigas seades ja auto ei püsinud teel. Ning viienda katse stardis läks sidurit päästes pooltelje ots pooleks. Nii et siis sealt katkestamine. Eks õppida on veel palju ja auto on harjumatu kruusal, aga tuleb tunnistada, et saab sõita küll 8) Neljandalt katselt sport kalssis teine aeg ja kaotust võitjale pisut üle sekundi.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
BMW E53 X5 05`3,0d
VW Golf II EMV8 1,8 8v


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu
PostitusPostitatud: 18.10.2018 18:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 368
Vahepeal osalenud Laimjala rahvasprindil, Otepää rahvasprindil ja Saaremaal testitud, kõik plaaniga, et osaleda Saaremaa 51. rallil. Karm plaan ja muresi oioi kui palju...
Saaremaa rallil aga käidud ja võtaks asja siin kokku.
Kõigepealt sellest, mis toimus nädal enne. Nimelt organiseeriti mulle test Saaremaal. Esimene kord edasi-tagasi kaks korda(1,7km lõik) ja teine kord sain edasi-tagasi ja uuesti minnes puudus kiirele lõigule järgnenud V3-s kolmas käik. Tuli tagasi, kuid läks raksuga sisse, ning neljanda käiguga tekkis kangi vibra. Selge, test sellekskorraks läbi. Lahkasime kohapeal auto laiali, sest nädal oli rallini aega ja polnud otstarbekas autot vedada. Selgus, et neljanda käigu muhv oli pooleks, lisaks üks hammakas veel puruks ja kutsikad ka laiali. Kuna ise ei hakka hammas kastile peale ja tahtsin kindel olla, et kestaks, lasin kasti viia Andrese kätte Möller Autost. Tegi kiirelt, esmapsäeval viisin ja kolmapäeva hommikul sain kätte. Kihutasin ise siis Hiiumaalt Tallinnasse, kast kaasa ja sealt otse Kuressaarde. Kast alla, tuled külge, side toimima, jahutus paremaks(testil kippus kuumaks minema), uued küünlad, pooltelje sisemine ots ja tuhat pisemat asja veel ning olingi valmis lahinguks.
Ralli eel oli pinge meeletu, kas jõuan, kas peale lastakse jnejne. Neljapäeval oli veel auto veidi poolik, kuid mina pidin kirjutama minema, mis kestis 8:30-20:30. Sõbrad tegid, mis suutsid ja kell 21:00 oli tehniline. Ise ma sisse ei läinud, vaid närveldasin akna taga. Kõik siiski laabus, pidin küll jooksma ja kirju näitama ja igast muid trikke tegema, kuid kokkuvõttes läbis puhtalt. Sain kuidagi rajad ka kirja, küll vigadega, aga kirjas ta oli.
Esimene päev:
esimesel katsel kohe kadusid ära neljast lisatulest kaks ära, just need, mis kaugele näitasid. Ei tea kas sellest, või siis sellest et oli debüüt, aga kohe lasin ühe maha pöörde pikaks ja sain tagurdada, lisaks teise mahapöörde laiale veel pikaks, nii et kõikusin kraavi servas ja auto suri välja. Käivitamisele kulus 30+ sekundit. Sain ka tagantulija mööda lasta, kahjuks kogemuste puudumisel sõitsin talle kohe järgi, aga see oli tagaveoline Starlet ja sain kohe kaks auku klaasi. Teisel katsel sain legendi viga tunda, nimelt V2 läks kolmeks, aga ma keerasin liiga järsult peale ning tehis tähisele mitte otsa sõitmiseks lendasin murule, kus jäi puudest 1cm puudu ninast. Jälle suri auto välja ja juba nägin ka tagantulija tulesi, kuid suutsin ikka katse enne lõpetada. Kolmas katse, Kuressaare, neljas või viies kurv ja pooltelje ots pooleks. Enda viga ja lollus, tegin vahesidurit ja praksti pooleks oligi. Sain siis sealt +5 minutit.
Teisel päeval sõitsin rahulikumalt ja elasin sisse. Neljas katse oli okei, natuke liiga rahulikult, aga ilma igasuguse draamata. SS5 Undva, see oli selline katse kus sai pikalt nii neljanda kui viienda käiguga kulgeda, hullumeelne. Rahvakast tulnuna nautisin igat meetrit sellel katsel ja kriips oli kõrvuni järgmise katse alguseni :D SS6 oli muidu ok, aga Leedri külla jõudes ja sinna betoon kamakate vahele jõudes käis piduri pedaal põhja. Lasin sealt tagant muru pealt. Pärast oli küll pidur tagasi, aga hooga ei julgenud sõita, ei teadnud ju millal uuesti ära kaob või milles viga. Katse lõpus võeti intekas ka :P Igatahes, tulin autost välja ja taga üks klots oli minema lennanud. Õnneks tuli hoolduspaus. Seal panin uued, odavad, klotsid külge ja sõit jätkus. Edaspidi oli kõik rahulik, kui üks vasak kolm, mis oleks pidanud neli olema, läks pikaks. Õnneks oli vall teiste poolt ette sõidetud ja see pidas mind ilusti kinni. See on ka youtubis olemas. Niisis, esimene sport ralli, lõpetatud(küll ralli 2 süsteemis, ja tehtuga ülirahul. Koht ja ajad pole muidugi väga teistega võrreldavad, aga ilma apsude ja linna katse katkestamiseta oleksin 8 olnud klassis. Seekord siis 73 lõpetaja seas 64 koht. Klassis 11 lõpetaja seas 10nes. Startis 24 minu klassis, nii et lõpuni tulek on kindlasti kordaminek.
https://www.youtube.com/watch?v=VbuWKu0 ... ture=share 1:46 peal on siis minu eksimus.
Kui keegi viitsib vaadata, siis on selles videos 1h:46 peal minu pidurist tingitud eksimus ja lõpupoole kuskil ka intekas: https://www.youtube.com/watch?v=pTsWpe5qNU8
Ja siin olen ka pikemalt eetris 1h:25 alates:
https://www.youtube.com/watch?v=1BB9e2c4ejU
Pilt
Pilt

_________________
BMW E53 X5 05`3,0d
VW Golf II EMV8 1,8 8v


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu
PostitusPostitatud: 16.10.2019 20:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 368
Peaaegu aasta möödas. Vahepeal palju juhtunud. Kõigepealt Rapla rahvarallist, mis leidis aset mai kuus. Seal sai auto korralikult ära lõhutud. Käigukastil purunes teine käik, mis omakorda lõhkus korpuse ja õli lahkus kastist siduri kotta ja sealt kollektorile. Palju polnud puudu, et auto oleks maha põlenud. Lisaks tabasin nii tugevalt auku, et kõveraks läksid sisemine rooliots, sillatala, pooltelg. Lisaks kerel praod. Kuni septembrini oli vaikus. Umbes poolteist kuud tagasi sai otsus vastuvõetud, et osaleme Saaremaa rallil. Vana mootor, 8 klapiline, sai maha müüdud. Asemele tuli veidi kaasa aidatud 9A plokile ehitatud 16 klapiline mootor. Seal siis peal täis pritse ja Digifant II ecu, millel mingit laadi chip ka. Peale mootori vahetuse, mis oli paras peavalu ja mis ei saanudki lõpuni korralikult valmis, sai esimesed käändmikud asendatud Passati omadega ja sinna otsa läksid Audi A4 suportid ja Seat Cupra kõige suuremad kettad(4x100) 280mm. Lisaks sai tehtud lakke preketid, mis olid veel puudu ja kogu istmete alune torude ja kinnituste majandus sai tehtud nõuetele vastavaks. Kere sai palju parandusi, lisaks kapott ja stange, klaas riide ja vaiguga jne. Taha otsa sai uued piduri klotsid ja amordid, Bilstein B6-d. Lisaks sai auto roolivõimu, mida enne ei olnud.
Aega jäi nii vähe, et testida ei õnnestunud ja auto sõitis omal jõul päev enne tehnilist. Selgus, et ei liigu nii nagu peab ja paar tundi enne tehnilist pandi lõpuks mootoril stroboga süüde ka paika ning hakkas kohe mehisemalt liikuma.
Kahjuks rallist midagi eriti kirjutada pole, sest halva nähtavuse, vähese sõidukogemuse ja kehvasti reguleeritud tulede koosmõjul ma esimesest katsest kaugemale ei jõudnud. Esimese katse viimases kurvis, mõned meetrid enne finishit keerasin liiga vara kurvi sisse ja korrigeerides kaldusin väliskurvis kraavi. Seal libisedes haakus ratas kuhugi taha kinni ja käisime 1,5 või 2,5 korda üle katuse. Juhi poolt mõlemad rattad alt ära ja jätkamine osutus võimatuks :(
Mõned pildid:
Pilt
Pilt
Kokku sai muretsetud 8 Pirelli peaaegu tutikat kruusakat:
Pilt
Recce autoks oli seekord elukaaslase BMW:
Pilt
Enne tehnilist:
Pilt
Enne starti:
Pilt
Peale laksu:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
BMW E53 X5 05`3,0d
VW Golf II EMV8 1,8 8v


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu
PostitusPostitatud: 16.11.2019 19:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 368
Hooaja lõpp kujunes selliseks nagu ta siiani on olnud, kohutav. Saaremaa kahjustused said ära silutud, et saaks sõitma. Kuna aeg oli jällegi väga piiratud, siis tegin niipalju, et saaks kodus starti, ei enam. See tähendas seda, et autol tagarattad ei jooksnud sirgelt ja tagasilla suure plastik puksi kulumisest kogu tala liikus vasakul edasi tagasi. Ühesõnaga oli juhitavus kohutav ja sõita oli suhteliselt piin. Korra käis peast läbi ka mõte, et sedasi pole mõtet riskima minna. Kuna Hiiumaa on kodu ja see üritus oli nii suurelt korraldaja poolt eetevõetud, siis otsustasime ikka hambad ristis peale minna.
Esimesed kaks katset metsavahel asfaldil olid minujaoks hirmsad, see tähendab seda, et Saaremaa katus oli nii jalgades kui kätes ja muidugi ka mõistus tõrkus. Sellest tundest sain õnneks linna katsega üle ning see oli ainuke positiivne asi kogu selle asja juures. Teise päeva hommikul suundusime juba kruusale ja metsa. Kuna eelmisel õhtul olin linna katselt saanud sport klassis 3nda ja 2 aja, siis tekkis isegi korraks tunne, et äkki on poodium võimalik. See muidugi kadus üsna ruttu. Teise päeva esimesel katsel üks maha pööre pikaks kuna kaardilugejal kadus järg ja ma ei teadnud kuhu minna. Hetk peale seda kadus veel lisaks ka üks silinder tagant ära. Pidime kolme silindriga sõitma katse lõpuni. Järgmise katse alguseks saime ilusti neli silindrit tagasi ja tuju natuke paranes. See lõbu kestis umbes 800m kui ratas kukkus viltu alla ja katkestasime. Kolm sarniiri polti olid lihtsalt kadunud. Ei kujuta siiamaani ette, kuidas need eemaldusid.
Edasised plaanid lahtised. Suure tõenäosusega mina panen pillid kotti ja annan alla. Enne siiski siin veel teemat ei lõpeta kui asi kindel. Selle asjaga ju alati nii, et kaine mõistus ütleb ühte, aga hing kisub teise suunda. Igatahes on tõestada veel palju ja lootust ju ka nagu on, Type R, paar korraliku BMW-d jne masinad on olnud isegi pooliku masinaga sõites minust aeglasemad. Kui saaks endal asjad korralikult jooksma ja võimaluse auto korralikult taastada, siis tegelikult sisimas tahaks veel nii mõndagi korda saata. Enne kui vanus enam ei luba...
Pilt
Pilt

_________________
BMW E53 X5 05`3,0d
VW Golf II EMV8 1,8 8v


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 127 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7