Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Al. lk.10 Nissan Sunny, 1,6vvl, 129kw, EMV8- Impsionu
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=125042
9. leht 11-st

Autor:  nrgchris [ 28.02.2018 09:54 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu

Ning kuidas oli ?? :D
Miks see kapott nii punnis on ? Esisilla jooks ka vist väga mööda, vaadates pilti.

Autor:  Impsionu [ 28.02.2018 11:12 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu

Oli täitsa vinge. Eks jõudu tal ikka vähe, aga õnneks ülekanded head ja natuke kompenseerib. Üks auto oli veel piikidega, korralik e rühma M3. Võrreldes selle autoga sõitsin samat aega, esimeses olin u. sekk kiirem ja teises oli tema 0,1 kiirem. Kokkuvõttes oli mul parim aeg parem ja võitsin.
Kuna juhtus enne sõitu väike äpardus, siis sain õõtsa vahetada ja jooks jäigi paigast ära jah. Eks see mõjutas ka veidi. Kapott ainult klambritega kinni ja see nii vedel, klaaskiust, võtab tuule alla.

Autor:  Impsionu [ 09.03.2018 15:17 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu

Eelmisest nädalast paar pilti ja video:
https://www.youtube.com/watch?v=7YT4SwDh-Wc
Pilte ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Impsionu [ 13.06.2018 19:44 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu

Vahepeal toimunust lühidalt. Kõigepealt sellest, et enne esimest ametliku võistlust(Käina rahvasprint) pidin puuri täiustama, et üldse peale saada. Peakaarde lasin teha lisa risti. Muidugi kui järgmine aasta tahan sõita, siis pean veel lakke risti tegema, seljataha lisa toru ja nn. tantsu torud ka lisama.
Käina sprint lõppes sport klassis üllatusliku teise kohaga. Päris ilma jamadeta see võistlus ei möödunud. Esimeses voorus lajatasin kanalisatsiooni auku külge ees, nii et luuk lendas pealt ära ja kukkusin rattaga sisse. Lõi rummu otsa kõveraks ja ratta viltu alla. Peksime natuke paremaks, et ketas suportisse kinni ei jookseks ja sain edasi sõita.
Eelmine nädalavahetus käisin Varbolas rahvarallil ja seal oli jamasi juba rohkem. Esiteks ei saanud kaardilugejaga sidet toimima(väga paha oli, selles autos ei ole võimalik kuulda ka karjudes, sõitsin ainult nägemise järgi), otsad ei ühtinud, lisaks olid alguses amordid jäigas seades ja auto ei püsinud teel. Ning viienda katse stardis läks sidurit päästes pooltelje ots pooleks. Nii et siis sealt katkestamine. Eks õppida on veel palju ja auto on harjumatu kruusal, aga tuleb tunnistada, et saab sõita küll 8) Neljandalt katselt sport kalssis teine aeg ja kaotust võitjale pisut üle sekundi.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Impsionu [ 18.10.2018 18:22 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu

Vahepeal osalenud Laimjala rahvasprindil, Otepää rahvasprindil ja Saaremaal testitud, kõik plaaniga, et osaleda Saaremaa 51. rallil. Karm plaan ja muresi oioi kui palju...
Saaremaa rallil aga käidud ja võtaks asja siin kokku.
Kõigepealt sellest, mis toimus nädal enne. Nimelt organiseeriti mulle test Saaremaal. Esimene kord edasi-tagasi kaks korda(1,7km lõik) ja teine kord sain edasi-tagasi ja uuesti minnes puudus kiirele lõigule järgnenud V3-s kolmas käik. Tuli tagasi, kuid läks raksuga sisse, ning neljanda käiguga tekkis kangi vibra. Selge, test sellekskorraks läbi. Lahkasime kohapeal auto laiali, sest nädal oli rallini aega ja polnud otstarbekas autot vedada. Selgus, et neljanda käigu muhv oli pooleks, lisaks üks hammakas veel puruks ja kutsikad ka laiali. Kuna ise ei hakka hammas kastile peale ja tahtsin kindel olla, et kestaks, lasin kasti viia Andrese kätte Möller Autost. Tegi kiirelt, esmapsäeval viisin ja kolmapäeva hommikul sain kätte. Kihutasin ise siis Hiiumaalt Tallinnasse, kast kaasa ja sealt otse Kuressaarde. Kast alla, tuled külge, side toimima, jahutus paremaks(testil kippus kuumaks minema), uued küünlad, pooltelje sisemine ots ja tuhat pisemat asja veel ning olingi valmis lahinguks.
Ralli eel oli pinge meeletu, kas jõuan, kas peale lastakse jnejne. Neljapäeval oli veel auto veidi poolik, kuid mina pidin kirjutama minema, mis kestis 8:30-20:30. Sõbrad tegid, mis suutsid ja kell 21:00 oli tehniline. Ise ma sisse ei läinud, vaid närveldasin akna taga. Kõik siiski laabus, pidin küll jooksma ja kirju näitama ja igast muid trikke tegema, kuid kokkuvõttes läbis puhtalt. Sain kuidagi rajad ka kirja, küll vigadega, aga kirjas ta oli.
Esimene päev:
esimesel katsel kohe kadusid ära neljast lisatulest kaks ära, just need, mis kaugele näitasid. Ei tea kas sellest, või siis sellest et oli debüüt, aga kohe lasin ühe maha pöörde pikaks ja sain tagurdada, lisaks teise mahapöörde laiale veel pikaks, nii et kõikusin kraavi servas ja auto suri välja. Käivitamisele kulus 30+ sekundit. Sain ka tagantulija mööda lasta, kahjuks kogemuste puudumisel sõitsin talle kohe järgi, aga see oli tagaveoline Starlet ja sain kohe kaks auku klaasi. Teisel katsel sain legendi viga tunda, nimelt V2 läks kolmeks, aga ma keerasin liiga järsult peale ning tehis tähisele mitte otsa sõitmiseks lendasin murule, kus jäi puudest 1cm puudu ninast. Jälle suri auto välja ja juba nägin ka tagantulija tulesi, kuid suutsin ikka katse enne lõpetada. Kolmas katse, Kuressaare, neljas või viies kurv ja pooltelje ots pooleks. Enda viga ja lollus, tegin vahesidurit ja praksti pooleks oligi. Sain siis sealt +5 minutit.
Teisel päeval sõitsin rahulikumalt ja elasin sisse. Neljas katse oli okei, natuke liiga rahulikult, aga ilma igasuguse draamata. SS5 Undva, see oli selline katse kus sai pikalt nii neljanda kui viienda käiguga kulgeda, hullumeelne. Rahvakast tulnuna nautisin igat meetrit sellel katsel ja kriips oli kõrvuni järgmise katse alguseni :D SS6 oli muidu ok, aga Leedri külla jõudes ja sinna betoon kamakate vahele jõudes käis piduri pedaal põhja. Lasin sealt tagant muru pealt. Pärast oli küll pidur tagasi, aga hooga ei julgenud sõita, ei teadnud ju millal uuesti ära kaob või milles viga. Katse lõpus võeti intekas ka :P Igatahes, tulin autost välja ja taga üks klots oli minema lennanud. Õnneks tuli hoolduspaus. Seal panin uued, odavad, klotsid külge ja sõit jätkus. Edaspidi oli kõik rahulik, kui üks vasak kolm, mis oleks pidanud neli olema, läks pikaks. Õnneks oli vall teiste poolt ette sõidetud ja see pidas mind ilusti kinni. See on ka youtubis olemas. Niisis, esimene sport ralli, lõpetatud(küll ralli 2 süsteemis, ja tehtuga ülirahul. Koht ja ajad pole muidugi väga teistega võrreldavad, aga ilma apsude ja linna katse katkestamiseta oleksin 8 olnud klassis. Seekord siis 73 lõpetaja seas 64 koht. Klassis 11 lõpetaja seas 10nes. Startis 24 minu klassis, nii et lõpuni tulek on kindlasti kordaminek.
https://www.youtube.com/watch?v=VbuWKu0 ... ture=share 1:46 peal on siis minu eksimus.
Kui keegi viitsib vaadata, siis on selles videos 1h:46 peal minu pidurist tingitud eksimus ja lõpupoole kuskil ka intekas: https://www.youtube.com/watch?v=pTsWpe5qNU8
Ja siin olen ka pikemalt eetris 1h:25 alates:
https://www.youtube.com/watch?v=1BB9e2c4ejU
Pilt
Pilt

Autor:  Impsionu [ 16.10.2019 20:31 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu

Peaaegu aasta möödas. Vahepeal palju juhtunud. Kõigepealt Rapla rahvarallist, mis leidis aset mai kuus. Seal sai auto korralikult ära lõhutud. Käigukastil purunes teine käik, mis omakorda lõhkus korpuse ja õli lahkus kastist siduri kotta ja sealt kollektorile. Palju polnud puudu, et auto oleks maha põlenud. Lisaks tabasin nii tugevalt auku, et kõveraks läksid sisemine rooliots, sillatala, pooltelg. Lisaks kerel praod. Kuni septembrini oli vaikus. Umbes poolteist kuud tagasi sai otsus vastuvõetud, et osaleme Saaremaa rallil. Vana mootor, 8 klapiline, sai maha müüdud. Asemele tuli veidi kaasa aidatud 9A plokile ehitatud 16 klapiline mootor. Seal siis peal täis pritse ja Digifant II ecu, millel mingit laadi chip ka. Peale mootori vahetuse, mis oli paras peavalu ja mis ei saanudki lõpuni korralikult valmis, sai esimesed käändmikud asendatud Passati omadega ja sinna otsa läksid Audi A4 suportid ja Seat Cupra kõige suuremad kettad(4x100) 280mm. Lisaks sai tehtud lakke preketid, mis olid veel puudu ja kogu istmete alune torude ja kinnituste majandus sai tehtud nõuetele vastavaks. Kere sai palju parandusi, lisaks kapott ja stange, klaas riide ja vaiguga jne. Taha otsa sai uued piduri klotsid ja amordid, Bilstein B6-d. Lisaks sai auto roolivõimu, mida enne ei olnud.
Aega jäi nii vähe, et testida ei õnnestunud ja auto sõitis omal jõul päev enne tehnilist. Selgus, et ei liigu nii nagu peab ja paar tundi enne tehnilist pandi lõpuks mootoril stroboga süüde ka paika ning hakkas kohe mehisemalt liikuma.
Kahjuks rallist midagi eriti kirjutada pole, sest halva nähtavuse, vähese sõidukogemuse ja kehvasti reguleeritud tulede koosmõjul ma esimesest katsest kaugemale ei jõudnud. Esimese katse viimases kurvis, mõned meetrid enne finishit keerasin liiga vara kurvi sisse ja korrigeerides kaldusin väliskurvis kraavi. Seal libisedes haakus ratas kuhugi taha kinni ja käisime 1,5 või 2,5 korda üle katuse. Juhi poolt mõlemad rattad alt ära ja jätkamine osutus võimatuks :(
Mõned pildid:
Pilt
Pilt
Kokku sai muretsetud 8 Pirelli peaaegu tutikat kruusakat:
Pilt
Recce autoks oli seekord elukaaslase BMW:
Pilt
Enne tehnilist:
Pilt
Enne starti:
Pilt
Peale laksu:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Impsionu [ 16.11.2019 19:46 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Hooaja lõpp kujunes selliseks nagu ta siiani on olnud, kohutav. Saaremaa kahjustused said ära silutud, et saaks sõitma. Kuna aeg oli jällegi väga piiratud, siis tegin niipalju, et saaks kodus starti, ei enam. See tähendas seda, et autol tagarattad ei jooksnud sirgelt ja tagasilla suure plastik puksi kulumisest kogu tala liikus vasakul edasi tagasi. Ühesõnaga oli juhitavus kohutav ja sõita oli suhteliselt piin. Korra käis peast läbi ka mõte, et sedasi pole mõtet riskima minna. Kuna Hiiumaa on kodu ja see üritus oli nii suurelt korraldaja poolt eetevõetud, siis otsustasime ikka hambad ristis peale minna.
Esimesed kaks katset metsavahel asfaldil olid minujaoks hirmsad, see tähendab seda, et Saaremaa katus oli nii jalgades kui kätes ja muidugi ka mõistus tõrkus. Sellest tundest sain õnneks linna katsega üle ning see oli ainuke positiivne asi kogu selle asja juures. Teise päeva hommikul suundusime juba kruusale ja metsa. Kuna eelmisel õhtul olin linna katselt saanud sport klassis 3nda ja 2 aja, siis tekkis isegi korraks tunne, et äkki on poodium võimalik. See muidugi kadus üsna ruttu. Teise päeva esimesel katsel üks maha pööre pikaks kuna kaardilugejal kadus järg ja ma ei teadnud kuhu minna. Hetk peale seda kadus veel lisaks ka üks silinder tagant ära. Pidime kolme silindriga sõitma katse lõpuni. Järgmise katse alguseks saime ilusti neli silindrit tagasi ja tuju natuke paranes. See lõbu kestis umbes 800m kui ratas kukkus viltu alla ja katkestasime. Kolm sarniiri polti olid lihtsalt kadunud. Ei kujuta siiamaani ette, kuidas need eemaldusid.
Edasised plaanid lahtised. Suure tõenäosusega mina panen pillid kotti ja annan alla. Enne siiski siin veel teemat ei lõpeta kui asi kindel. Selle asjaga ju alati nii, et kaine mõistus ütleb ühte, aga hing kisub teise suunda. Igatahes on tõestada veel palju ja lootust ju ka nagu on, Type R, paar korraliku BMW-d jne masinad on olnud isegi pooliku masinaga sõites minust aeglasemad. Kui saaks endal asjad korralikult jooksma ja võimaluse auto korralikult taastada, siis tegelikult sisimas tahaks veel nii mõndagi korda saata. Enne kui vanus enam ei luba...
Pilt
Pilt

Autor:  Impsionu [ 27.07.2020 23:48 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Vahepeal palju vett merre voolanud, koroona pausil oldud, auto pooleldi omaniku vahetanud jnejne. Mitte, et see teema vist väga loetav oleks, aga ma siiski pajatan natuke miskit viimastest tegemistest.
Uus 1/2 omanik arvas, et tema selle autoga mingeid plaane teha ei taha. Ok. Sai koos pidustusi peetud ja usssskumatul kombel lasin ennast laupäeval, ehk et 6 päeva enne Viru ralli toimumist, pehmeks rääkida. Regamine oli juba lukus muidugi, peale mitut kõnet(pool pidusena :D ) olin rallil kirjas. Päris normaalne see olukord ei olnud. Arvasin, et auto jäi peale Hiiumaad sõitvana seisma ja teha pole vaja midagi. Aga no johhaidii kuidas lasin terve nädala nii et p..e oli vahtus. Lisaks loobus üritusest minu tavapärane kaardilugeja. Jälle uustulnukaga peale, nagu pingeid vähe veel oleks. Õnneks ta oli koolituse siiski läbinud ja täitsa null ei olnud.
OK, rallist siis. Sain kaasa kaks mehaanikut. Auto oli valmis(mitte korras). Läksime ise kirjutama ja mehaanikud tegid viimaseid ettevalmistusi tehnilises. Seal ei oldud laimamisega auto suunas kitsid. Soovitati pressi alla viia. Ma ei hakka täpsemalt siin kirjutama, aga hiljem puudus neil igatahes igasuguseid ettekirjutused auto tehnilise ja ohutuse kohapelt. Välimus tõesti räsitud.
SS1 Ootasin kella taga tulede kustumist kui teatati, et meedikud rajale ja katse peatatud. Suunati ümbersõidule.
SS2 14,..km katse ja pool sellest kulus sisseelamiseks, lisaks lahkus jahutusvedelik paisupaagi korgi kaudu välja, aga mootor pidas vastu valule. Omaarust sai isegi kohati peal hoitud ja tunne oli üsna hea. Paar kohta liialt ettevaatlikult, aga legendi parandada ei saanud, sest side toimis ainult ühte pidi.
SS3 võtsin rahulikult ja tõusvas tempos, suurest hüppest Kehalas loobusin, sest ei tahtnud katkestada.
SS4 esimese kordus, minu jaoks uus. Mõtlesin, et panen hoogu juurde ja pingutan. Sain küll katse lõpuni, aga sain aru, et olingi midagi ära lõhkunud. Mootori eesmine kinnitus puruks. Õnneks kohe tehniline ja koormarihm aitas hädast välja.
SS5 kolmanda katse algusega sama, Kehala, lõpp üle tee põllul. Mõtlesin, et mootor peaks rihmaga piisavalt hästi olema omal kohal ja hüppasin ka. Väga tahtsin rohkem hüpata, aga las olla. Katse lõpu poole hakkas juba järgmine jama kimbutama. Sain aru, et taga sillas midagi järgi andnud. Panin tuimalt lõpuni. Peale katset avastasin, et tagasild pooleks. Tagavara ratta koormakaga tõmbasin silla puuri külge kinni ja edasi.
SS6 tagasild viltu all ja koormarihm pidas vastu umbes poole katseni, või isegi vähem ilmselt. Pidin ka tagant tulnud leedukad mõõd laskma, aga lõpuni sain. Jäänud oli vaid üks katse veel. Hambad ristis lõpuni.
SSS7 uus koormarihm ja linna katsele minek. Sõitsin ettevaatlikult, kiirendasin vaid sirgetel, kurvid poolega. Katselt klassi kolmas aeg, eks teistel oli ka jamasi.
Igatahes hea ralli siiski minu jaoks. Nädalaga jõuda üldse starti oli ime. Tasuks klassi 7 koht ja väga palju uusi kogemusi. Arvasin, et enam mitte kunagi, aga sai tehtud siiski...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Nii me lõppu jõudsime(rihm paistab ukse vahelt, mis tagasilda kinni hoidis)
Pilt
Selliselt sild ära murdus :kill

Autor:  v6sa [ 31.07.2020 09:31 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Loetakse, loetakse, ära muretse.

Järgmine kord silda kasekaigas sisse ja rihmaga pooled kokku ning tuld!

Autor:  Impsionu [ 31.07.2020 18:45 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Kui pilti hoolikalt vaadata, siis sild pole keskelt pooleks :wink:

Autor:  v6sa [ 13.08.2020 12:32 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Mõtlesin pooldunud osa kahte poolt. Pooldus ju tagasilla parema "õõtsa" toru. Õõtsaks seda nimetada ei saa, kuna rattarummu kandev toru on kokku keevitatud pooli koos hoidva talaga. Üks H-kujuline konstruktsioon.

Aga sisuliselt pole vahet, rallit säärase sillaga ikka ei võida. Et lõpuni sõitsid ilma autot purustamata, on juba ise suur asi!

Autor:  Impsionu [ 13.08.2020 23:15 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Eks ülesõidul aeg piiratud ja see torkas mulle esimesena pähe, et rihm silla ümbert ja ukse vahelt puuri külge. Sedasi ei võida, aga toimis piisavalt hästi, seda näitab linna katse kolmas aeg. Oleks rihm metsa vahel kruusal vastu pidanud, siis oleksime ühe koha kindlasti kõrgemal olnud, võibolla isegi kaks. Oleks on sama, mis poleks.
Hetkel asjad veel edasi arenenud. Plaan on Lõuna-Eestis ka esimest korda osaleda. Juhul kui see ikka toimub. Selleks sai auto üleni üle värvitud, sisu ära võõbatud ja palju uusi detaile ootavad külge kruvimist: suurem radikas, roolivardad uued, pooltelje sisemine ots ja kumm, massilüliti(FIA), pidurite hooldus, jne. Uut rooli oleks vaja, aga see peab ootama. Tulevad jälle uued kindad seekord veel.
Pilt

Autor:  Impsionu [ 25.08.2020 22:57 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Ma olen elus pigem realist ja kunagi kui hakkasin rahvarallil sõitma, siis teadsin kindlalt, et ma ei suuda suurt rallit kunagi sõita. Sisimas ma küll sellest unistasin ja lootsin seda. 2018 Saaremaa ralli oli nagu muinasjutt, tundus nii ebareaalne. Seekordne Lõuna-Eesti Ralli liigitub samamoodi muinasjutuks. Minu jaoks siis oli see ralli neljas. Eelmisel rallil, Virus, soovitati auto pressi alla viia(tehnilise komisjoni soovitus), siis seekord õeldi auto kohta vaid kiidusõnu. Selleks oli vaja auto üle värvida nii seest kui väljast. Siit lähevad kiidusõnad lendu uuele kaardilugejale ja tema isale. Sõita koos maailma tippudega, oli midagi erilist. Eriti kui oled auto ettevalmistanud oma enda kätekestega maja ees õues. Auto kestis seekord ilusti ja ma andsin kuuma korralikult. Väike võimsus muidugi seadis piirid nagu ka minu kogemuste puudumine sellistel künklikel ja tehnilistel teedel.
Ei hakka pikalt rallit lahkama. Vaevalt keegi viitsib lugeda põhjaliku ülevaadet katsetest, kuidas auto käitus ja kuidas legendi koostamine sujus.
Lisan siia paar pilti parem.
Esimestena kohal, kui v.a tipp tiimid:
Pilt
Hooldusala:
Pilt
Hommikune halb üllatus:
Pilt
Rongkäik oli võimas elamus:
Pilt
Sõidust üks:
Pilt

Autor:  v6sa [ 26.08.2020 08:08 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Tubli!

Ma loeks küll huviga! Kui vähegi jaksad, toksi aga sisse, küll lugejaid leidub. 8)

Autor:  Impsionu [ 26.08.2020 19:55 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

No esialgu kirjutaks siis legendi koostamisest. Ma olen väga vähese legendi koostamise kogemusega, aga üldiselt olen enda jaoks pigem hästi hakkama saanud. Seekord polnud erand ja pani täitsa imestama. Mul on võimalikult lihtne ja vähese infoga legend, miks? Sest liiga palju infot ei suuda minu aju tööd tehes vastuvõtta, lihtne :D
See sai kohe alguses selgeks, et seekord ma rahulikult koostades olen liiga optimistlik. Teisel korral kontrollides ja veidi hoogu juurde pannes, selgus igal katsel kurve, mis tuli kuni 1,5 numbrit teravamaks teha. Lisaks kui kaardilugejaga õhtul videosi vaatasime(korraldaja poolseid recce videod), siis leidsime ootamatult ühe šhikaani, mida meil polnud legendis ja veel mõned suuremad ja väiksemad muudatused sai tehtud.
Rallil sain legendi täielikult usaldada tegelikult, siiski üks eksimus, mis tuli mõlemal läbimisel sisse oli näiteks selline: nukk keskelt, 30 nukk vasakult ja p3 ära lõika. Ma muidugi pidurdasin juba esimesel nukil :kill ja eks neid sarnaseid apse oli veel.
Kui nüüd rääkida autost, siis seekord pidas kõik vastu. Starteriga maadlesin kolm päeva. Väiksem ei jaksa ringi ajada mootorit ja vana planetaar ülekandega starteril murdus Virus kõrv ära. Lõpuks sain reedel Võrru jõudes ühelt vanalt mitte perfektselt toimiva planetaariga disla starteri. Võtsime kohapeal lahti ja puhastasime ära ning hakkas toimima. Teise katse starti oodates aga starter ei teinud klõpsugi. Oma rumalusest ei viitsinud rihmasi enne ajakontroll punkti sisenemist lahti võtta ja lasin kaardilugeja mäest alla auto tõugata. Aga kurja pill suri välja tc ja stardi vahel :uhoh saime käima kuidagi väikese hilinemisega. Teadsin küll, et raudselt on ergutus lahti ja nii ka oli. Muid viperusi üllatuslikult ette ei tulnud. Sain pingutada ja keskenduda sõidule. Kolm korda jättis ka süda lõõgi vahele, see juhtus ka ralli viimase katse viimases kurvis. Õnneks suutsin auto teel hoida. Nii et oli ka napikaid.
Selgeks sai muidugi see, et auto on sinna teedele lahja. Neljandat käiku ei jaksanud piirajani vedada, sõitsin üsna pikalt pedaal põhjas neljandaga, 7000 pöördeni jaksas minna.
Lõpp hea kõik hea. Me oleme kaardilugejaga väga rahul asjadega praegu ja nii vana ja lihtsa tehnikaga auto on täitsa sõidetav. Näiteks üks golf, millel otse hambumisega kast, korralik vedrustus ja pidurid, bedal box jnejne kaotas meile kohati 2 sekundit km kohta.
Praegu siis, peale kahte etappi, asetseme näiteks tabelis viiendal kohal. Eks osadel kiiretel meestel on olnud ebaõnne ka, aga eks stabiilsus loeb väga palju rallis.

9. leht 11-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/