Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=125042
9. leht 9-st

Autor:  nrgchris [ 28.02.2018 09:54 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu

Ning kuidas oli ?? :D
Miks see kapott nii punnis on ? Esisilla jooks ka vist väga mööda, vaadates pilti.

Autor:  Impsionu [ 28.02.2018 11:12 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu

Oli täitsa vinge. Eks jõudu tal ikka vähe, aga õnneks ülekanded head ja natuke kompenseerib. Üks auto oli veel piikidega, korralik e rühma M3. Võrreldes selle autoga sõitsin samat aega, esimeses olin u. sekk kiirem ja teises oli tema 0,1 kiirem. Kokkuvõttes oli mul parim aeg parem ja võitsin.
Kuna juhtus enne sõitu väike äpardus, siis sain õõtsa vahetada ja jooks jäigi paigast ära jah. Eks see mõjutas ka veidi. Kapott ainult klambritega kinni ja see nii vedel, klaaskiust, võtab tuule alla.

Autor:  Impsionu [ 09.03.2018 15:17 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu

Eelmisest nädalast paar pilti ja video:
https://www.youtube.com/watch?v=7YT4SwDh-Wc
Pilte ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Impsionu [ 13.06.2018 19:44 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu

Vahepeal toimunust lühidalt. Kõigepealt sellest, et enne esimest ametliku võistlust(Käina rahvasprint) pidin puuri täiustama, et üldse peale saada. Peakaarde lasin teha lisa risti. Muidugi kui järgmine aasta tahan sõita, siis pean veel lakke risti tegema, seljataha lisa toru ja nn. tantsu torud ka lisama.
Käina sprint lõppes sport klassis üllatusliku teise kohaga. Päris ilma jamadeta see võistlus ei möödunud. Esimeses voorus lajatasin kanalisatsiooni auku külge ees, nii et luuk lendas pealt ära ja kukkusin rattaga sisse. Lõi rummu otsa kõveraks ja ratta viltu alla. Peksime natuke paremaks, et ketas suportisse kinni ei jookseks ja sain edasi sõita.
Eelmine nädalavahetus käisin Varbolas rahvarallil ja seal oli jamasi juba rohkem. Esiteks ei saanud kaardilugejaga sidet toimima(väga paha oli, selles autos ei ole võimalik kuulda ka karjudes, sõitsin ainult nägemise järgi), otsad ei ühtinud, lisaks olid alguses amordid jäigas seades ja auto ei püsinud teel. Ning viienda katse stardis läks sidurit päästes pooltelje ots pooleks. Nii et siis sealt katkestamine. Eks õppida on veel palju ja auto on harjumatu kruusal, aga tuleb tunnistada, et saab sõita küll 8) Neljandalt katselt sport kalssis teine aeg ja kaotust võitjale pisut üle sekundi.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Impsionu [ 18.10.2018 18:22 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`1,8 8v EMV8 - Impsionu

Vahepeal osalenud Laimjala rahvasprindil, Otepää rahvasprindil ja Saaremaal testitud, kõik plaaniga, et osaleda Saaremaa 51. rallil. Karm plaan ja muresi oioi kui palju...
Saaremaa rallil aga käidud ja võtaks asja siin kokku.
Kõigepealt sellest, mis toimus nädal enne. Nimelt organiseeriti mulle test Saaremaal. Esimene kord edasi-tagasi kaks korda(1,7km lõik) ja teine kord sain edasi-tagasi ja uuesti minnes puudus kiirele lõigule järgnenud V3-s kolmas käik. Tuli tagasi, kuid läks raksuga sisse, ning neljanda käiguga tekkis kangi vibra. Selge, test sellekskorraks läbi. Lahkasime kohapeal auto laiali, sest nädal oli rallini aega ja polnud otstarbekas autot vedada. Selgus, et neljanda käigu muhv oli pooleks, lisaks üks hammakas veel puruks ja kutsikad ka laiali. Kuna ise ei hakka hammas kastile peale ja tahtsin kindel olla, et kestaks, lasin kasti viia Andrese kätte Möller Autost. Tegi kiirelt, esmapsäeval viisin ja kolmapäeva hommikul sain kätte. Kihutasin ise siis Hiiumaalt Tallinnasse, kast kaasa ja sealt otse Kuressaarde. Kast alla, tuled külge, side toimima, jahutus paremaks(testil kippus kuumaks minema), uued küünlad, pooltelje sisemine ots ja tuhat pisemat asja veel ning olingi valmis lahinguks.
Ralli eel oli pinge meeletu, kas jõuan, kas peale lastakse jnejne. Neljapäeval oli veel auto veidi poolik, kuid mina pidin kirjutama minema, mis kestis 8:30-20:30. Sõbrad tegid, mis suutsid ja kell 21:00 oli tehniline. Ise ma sisse ei läinud, vaid närveldasin akna taga. Kõik siiski laabus, pidin küll jooksma ja kirju näitama ja igast muid trikke tegema, kuid kokkuvõttes läbis puhtalt. Sain kuidagi rajad ka kirja, küll vigadega, aga kirjas ta oli.
Esimene päev:
esimesel katsel kohe kadusid ära neljast lisatulest kaks ära, just need, mis kaugele näitasid. Ei tea kas sellest, või siis sellest et oli debüüt, aga kohe lasin ühe maha pöörde pikaks ja sain tagurdada, lisaks teise mahapöörde laiale veel pikaks, nii et kõikusin kraavi servas ja auto suri välja. Käivitamisele kulus 30+ sekundit. Sain ka tagantulija mööda lasta, kahjuks kogemuste puudumisel sõitsin talle kohe järgi, aga see oli tagaveoline Starlet ja sain kohe kaks auku klaasi. Teisel katsel sain legendi viga tunda, nimelt V2 läks kolmeks, aga ma keerasin liiga järsult peale ning tehis tähisele mitte otsa sõitmiseks lendasin murule, kus jäi puudest 1cm puudu ninast. Jälle suri auto välja ja juba nägin ka tagantulija tulesi, kuid suutsin ikka katse enne lõpetada. Kolmas katse, Kuressaare, neljas või viies kurv ja pooltelje ots pooleks. Enda viga ja lollus, tegin vahesidurit ja praksti pooleks oligi. Sain siis sealt +5 minutit.
Teisel päeval sõitsin rahulikumalt ja elasin sisse. Neljas katse oli okei, natuke liiga rahulikult, aga ilma igasuguse draamata. SS5 Undva, see oli selline katse kus sai pikalt nii neljanda kui viienda käiguga kulgeda, hullumeelne. Rahvakast tulnuna nautisin igat meetrit sellel katsel ja kriips oli kõrvuni järgmise katse alguseni :D SS6 oli muidu ok, aga Leedri külla jõudes ja sinna betoon kamakate vahele jõudes käis piduri pedaal põhja. Lasin sealt tagant muru pealt. Pärast oli küll pidur tagasi, aga hooga ei julgenud sõita, ei teadnud ju millal uuesti ära kaob või milles viga. Katse lõpus võeti intekas ka :P Igatahes, tulin autost välja ja taga üks klots oli minema lennanud. Õnneks tuli hoolduspaus. Seal panin uued, odavad, klotsid külge ja sõit jätkus. Edaspidi oli kõik rahulik, kui üks vasak kolm, mis oleks pidanud neli olema, läks pikaks. Õnneks oli vall teiste poolt ette sõidetud ja see pidas mind ilusti kinni. See on ka youtubis olemas. Niisis, esimene sport ralli, lõpetatud(küll ralli 2 süsteemis, ja tehtuga ülirahul. Koht ja ajad pole muidugi väga teistega võrreldavad, aga ilma apsude ja linna katse katkestamiseta oleksin 8 olnud klassis. Seekord siis 73 lõpetaja seas 64 koht. Klassis 11 lõpetaja seas 10nes. Startis 24 minu klassis, nii et lõpuni tulek on kindlasti kordaminek.
https://www.youtube.com/watch?v=VbuWKu0 ... ture=share 1:46 peal on siis minu eksimus.
Kui keegi viitsib vaadata, siis on selles videos 1h:46 peal minu pidurist tingitud eksimus ja lõpupoole kuskil ka intekas: https://www.youtube.com/watch?v=pTsWpe5qNU8
Ja siin olen ka pikemalt eetris 1h:25 alates:
https://www.youtube.com/watch?v=1BB9e2c4ejU
Pilt
Pilt

9. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/