Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Al. lk.10 Nissan Sunny, 1,6vvl, 129kw, EMV8- Impsionu
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=125042
10. leht 11-st

Autor:  v6sa [ 27.08.2020 08:40 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Eks nii kipub minema, et sõidu võitmiseks tuleb lõpuni sõita võidu.

Lahjat mootorit meie kitsastel ja kehva pidamisega teedel kompenseerivad edukalt oskused ja õnn, nagu ülaltki näha.

Pange aga edasi!

Autor:  hundu615 [ 30.08.2020 20:51 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Huvitav lugemine igal juhul.Ega seda mootorit eriti üle 7000 vaja kräunutada pole vajagi,graafik hakkab sealt neil juba tublisti kukkuma ja midagi juurde see ei anna kui vaid kisa,vaja oleks mängida siis juba ülekannetega.

Autor:  Impsionu [ 31.08.2020 08:46 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

See 7000 pööret polnudki eesmärk. Lihtsalt ajaliselt oleks pidanud juba ammu viies käik olema. Eks seal mootoris on powerit kindlasti enam saadaval kui mul hetkel kasutada on. Ideaalis peaks otsima proge aju ja korralikult seadistama. Samas on see, et üleüldse peaks asja ringi tegema 1,6 töömahu pele ja väiksesse klassi üle minema.

Autor:  Impsionu [ 16.09.2020 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Saaremaa rallile nimi kirja pandud. Plaanis ka enne väike test teha. Hetkel oleks vaja mõnda varuosa ka, kojamehe hoovastiku korralike nuutidega ja 020 käigukastile suuri flantse. Äkki keegi loeb ja on need olemas, või teab kellel on pakkuda.
Alustasime ka vaikselt ettevalmistustega. Seekord seda suurt tulede kobakat ette ei tule, aga soetasin omale vähe kangema ledi, 180w. Loodan, et piisab. Lisaks panen väikesed halogeenid kurvi näitama. Vähemalt plaan selline.
Lisaks kõigele muule on meil tekkinud üks kindel toetaja juurde ning tema poolt seekord neli uut Pirelli kruusakat :hail
Seekord kuivas ruumis :D
Pilt

Autor:  hundu615 [ 08.10.2020 20:17 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Hea,et keegi toetab ja 4 uut kruuskat on päris suur toetus,seega võid toetaja välja hõigata.

Autor:  Impsionu [ 11.10.2020 15:41 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Toetajaks on M ja P Nurst, suurim kohalik ettevõte.
Saaremaa ralli on ka ajalugu. Esimese päeva pimedas võtaks kokku vast hindega 4-. Auto toimis ilusti. Ise olin esimesel katsel väga toores, lisaks segas paaris kohas tugevalt udu. Led tuledega muidu üli rahul, aga udus võimatud. Õnneks esines segavat udu väga vähe. Teisel katsel oli juba enesetunne parem, aga tee kehvem. Siiski oli esimene päev positiivne ja auto ei vajanud mingeid suuri parandusi.
Hommikul alustasin pikal Undva katsel ka pigem autot säästva hooga, aga natuke ka pingutasin kus sain.
Kaugatomal jäi autol selgelt powerit puudu. Muusosas probleemi vabalt. Kui välja jätta see, et rool läks natuke viltu ja tekkisid mõned pisemad mured.
Orikülas alustasin kohe pikkaks laskmise ja tagurdamisega ning stardi sirgele jõudes käis raksakas ning sinna mu käigukast jäi. Ilmselt differ laiali. Käigud olemas, sidur lahutab, aga liigub raginaga ja vahepeal jooksevad rattad plokki.
Kahjuks siis seekord jälle Saaremaa ralli lõpupoodiumit ei näinud. Samas nukrutsemiseks põhjust pole, läbimata jäigi ju ainult üks pikk katse ja legendi saime siiski ära kontrollida.

Autor:  v6sa [ 11.10.2020 21:00 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Eks poekottide käiguskastid tahavad vähe õrnemat kohtlemist küll, kui wertsude omad;)

Isegi kaua kestis :evil:

Mul vist üks elus 4-käiguline kusagil vedeleb. Kui huvi pakub, annaks rauaraha eest loomkatseteks.

55 kW B3 diiselPassati alt vist 5-käiguline kast ei sobi? Kah üle.

Autor:  Impsionu [ 12.10.2020 19:20 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Passatil on juba uuem, 02A trossidega kast. Mul on veel vana 020 hoobadega kast. Nendega pole mul tõesti midagi teha. Esialgu tundub, et peaülekanne saba andnud, aga miks, seda veel ei tea. Ei tea ka seda, kas differ on ise elus. Karm kui peab uut lukku muretsema hakkama. Õnneks on mu vana 5.0 ülekanne veel alles ja ehk saab selle sinna panna ikkagi.
Seekord on mul ka sisevideod olemas, aga hetkel messengeris jagatud kujul. Kui need YouTube laen, siis kvaliteet liiga jama. Eks jagan kui saan korralikud failid enda kätte.

Autor:  Impsionu [ 12.10.2020 19:42 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Paar pilti:
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Impsionu [ 26.11.2022 00:51 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Teen väikese kiire ülevaate, mis toimus 2021 aastal.
2020 lõpus sai auto maha müüdud. Sõitis paar krossi, jäärada jms. Keps tuli külla ja vahetati plokk. See järel tahtis üks tuttav saada ralli kogemust. Hakkasime autot otsima ja muidugi tuli see sama Golf uuesti müüki. Võtsime muidugi ikalduse ligi. Sõitsime Lõuna-Eesti, katkestasime äkki 8nda katse stardis. Hiljem selgus, et bensiinipaaki oli sattunud liiva.
Saaremaal sõitsime esimesel katsel kiviaeda. Pooltelg purunes ja katkestasime. Teisel päeval sõitsime kõik katsed ära. Viimase katse viimased km ilma tagumise rattata ja protokolli katkestamine.
Veel sõitsime Hiiumaa rahvaralli, kus olime poodiumi kursil kuniks viimase katse poole peal eraldus teise poole tagumine ratas. Ehk siis ühtegi rallit lõpuni ei saanud.
Nüüdseks auto müüdud, Saaremaale ja uus omanik ka õnnelik Saaremaa ralli 2022 lõpetaja.
2022 möödus mul kardi roolis. Proovisin poisi kõrval ise ka üle 30 aasta kardirooli. Oli väga äge kogemus. Sõitsin KZ kardiga, millel meeletu kiirendus ja g jõud. Ribid siiani valutavad kui sellele mõtlen.
Tänaseks kart ka müüdud ja asemele tuli esimene päris ralliauto. Kuna tegemist ei olnud kõige odavama autoga, siis stardin läheb tublisti aega. Aga garaažis ta on ja ehk ikka õnnestub hea autoga ka kunagi kiiret sõitu teha.
Eks andke teada, enne kui teema lukku läheb, kas on huvi lugeda ka uue auto kohta.
Kõike toredat!
Amatöör 2 :)

Autor:  -sharan- [ 27.11.2022 13:49 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 85`2,0 16V EMV6 - Impsionu

Impsionu kirjutas:
Eks andke teada, enne kui teema lukku läheb, kas on huvi lugeda ka uue auto kohta.
Kõike toredat!
Amatöör 2 :)



Ikka loeks. :)

Autor:  Impsionu [ 27.11.2022 17:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Al. lk.10 Nissan Sunny, 1,6vvl, 129kw, EMV8- Impsionu

No vähemalt üks loeb, siis juba võib jätkata.
Ei hakanud uut teemat tegema. Lähme samaga edasi.
Seekordne peaosaline on 1991 aastal ilmavalgust näinud Sunnik Gti. 2008 teinud debüüdi ralliautona. Mingil hetkel saanud 2,0 mootori asemel 1,6neovvl mootori koos N1 nukkadega. Kokku on sellel autol ewrc lehe andmetel 26 starti, üks katkestamine (2019 Saaremaa, põhjus:bensiinipump) ja enamus lõpetamisi oma klassis poodiumil. Minul saab seda ilusat ajalugu raske olema jätkata :D
Lähemalt autost.
Mootoril siis N1 nukad, suurem sisselase, Megasquirt proge aju. Dünos saanud 129kw rattast.
Käigukasti sisu on Beckert toodang. Ritta laotud otsehambumisega H lülitusega. Peaülekanne 4,91. Lukuks on Nismo ketaslukk.
Vedrustuseks Proflex 3way seadistatav kruusa sari.
Kõik hooldatud ja tehtud enne selle aastast Rally Estoniat, kus auto saavutas klassis kolmanda koha.
Juhid eelnevalt olnud kibeda käega kõik ja sellist seeriat ma ilmselt jätkata ei suuda. Hetkel on veel ka esimene start lahtine. Siiski Saaremaa on kindlasti plaanis. Võibolla jõuab mõnele jääraja üritusele ka. Samas merele väga ei tahaks minna.
Mõned pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  WhoIsTheMaster [ 28.11.2022 23:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Al. lk.10 Nissan Sunny, 1,6vvl, 129kw, EMV8- Impsionu

MIna loen ka, nii et rohkem kui üks :)

Autor:  Impsionu [ 02.12.2022 00:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Al. lk.10 Nissan Sunny, 1,6vvl, 129kw, EMV8- Impsionu

Ega siia hetkel väga juttu ilmselt ei tule. Põhjus lihtne, auto stardi valmis ja suuri asju ei ole vaja teha. Kui sõiduks läheb, siis enne teen vaid elementaarse hoolduse ja käin kõik oma käe järgi üle.
Nii palju on, et tehnilise kaardi peal on märkus, aku kast pole vedeliku kindel. Ehk et starti saamiseks kaks varianti: a. Kuiv aku(kulukam, aga kõige lihtsam), b. Kastiga midagi ettevõtta. Lisaks teen tavaliste piduri voolikute asemele armeeritud vollad kuna ise toimetan Hydroscandis. Lähevad külge reissing punased :D

Autor:  Impsionu [ 11.01.2023 23:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Al. lk.10 Nissan Sunny, 1,6vvl, 129kw, EMV8- Impsionu

Sai võetud vastu hullumeelne (minu puhul juba tavaks saanud) plaan osaleda Aluksne rallil. Esimene talveralli, esimene ralli teises riigis. Null km uue autoga ja piikidega. Ilmselgelt saab raske olema.
Kõigepealt sai varustus soetatud, tänud siin kohal Fastime OÜle. Tegi ikka üle keskmise soodsad hinnad.
Siis oli vaja piike. Nendega läks kõige kauem aega. Lihtsalt õiget mõõtu ei liigu kasutatult. Uus rehv on 450.- tk. jämedalt. Kasutatud liiguvad 200-300.- tk. Aga õiget mõõtu lihtsalt üksikud. Lõpuks tuttav viitas kuulutusele ja reageerisin kohe. Oleks 2 minutit hiljem reageerinud, poleks enam neid saanud. 6 rehvi, 650.- täitsa äss diil.
Nii palju sain autot proovida, et jää/lume/põllu rajal tegin mõned ringid. Auto hea, kast hea, vedrustus harjumatult jäik, aga kõik löögid jäävad vedrustuse, st et auto keresse ei tule midagi, erinevalt Golfist ja pmts tava vedrustusest.
Rajal
[img]https://www.upload.ee/image/14825785/DSC_1589.JPG[/img]
Varustus:
[img]https://www.upload.ee/image/14825739/DSC_1593.JPG[/img]
Reedel peab ka pimedas sõitma:
[img]https://www.upload.ee/image/14825745/DSC_1594.JPG[/img]
Kerge kontroll enne(üks viga, mida ka müüa mainis, käigukasti simmer lekib veidi)
[img]https://www.upload.ee/image/14825750/DSC_1597.JPG[/img]

10. leht 11-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/