Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Al. lk.10 Nissan Sunny, 1,6vvl, 129kw, EMV8- Impsionu
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=125042
7. leht 11-st

Autor:  photograph [ 06.10.2016 12:41 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

Mis ülekandega sul see peaülekanne on? Sorry kui kuskil kirjas.

PS. Su talvistel järvajaani pilidel mu pasakarva samar isegi peale jäänud. :D

Autor:  Impsionu [ 06.10.2016 21:03 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

4,47 peaks vist olema. Tegelikult võiks tsipa suurem veel olla see number. Oleksin ma arvan rahul kui oleks näiteks 4,9 vms.

Autor:  ccve [ 06.10.2016 21:51 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

Impsionu kirjutas:
4,47 peaks vist olema. Tegelikult võiks tsipa suurem veel olla see number. Oleksin ma arvan rahul kui oleks näiteks 4,9 vms.

4,47 ja 4,9 vahe on reaalselt sõites vääääga suur. Kui sa tahad, et oleks tsipa suurem siis 4,7 on küll lagi.

Autor:  Impsionu [ 08.10.2016 12:13 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

Tean seda, et vahe suur. Olen proovinud Samaari, millel oli 5.1 või 5.2 ja see oli liig, kuigi mingites olukordades kindlasti hea. Eks jah see 4.7 olek kõige optimaalsem ilmselt.
Tegelikult on hetke ülekanne enam vähem ja kõige olulisem, mis enim häirib, saada käikude lülitumine paremaks. Ikka pole veel lahendust ja see väga häirib. Ebays on 350ga müügis mingeid trossidega lahendusi, aga seal puudub kasti poolne lahendus :(

Autor:  hundu615 [ 10.10.2016 19:35 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

Tuttava komboga kast,kas ostsid Viljandist selle,kui jah siis küsi sama müüja käest kuidas käiguvahetus trossidele teha.

Autor:  Impsionu [ 10.10.2016 20:36 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

Ei ole sealt pärit. Lasin ise kokku panna. Võibolla saaks ka selle hoobadega lahenduse paremaks, aga pole siin Hiiumaal ühtegi pädevat inimest veel kohanud. Eks ma hakkan ise nuputama, midagi peab saama teha.

Autor:  hundu615 [ 13.10.2016 19:17 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

Toppisime sinna minu arust passati trossid.

Autor:  nrgchris [ 13.10.2016 22:07 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

aht kirjutas:
020 see
02A on õliga sidur

02a on ilma õlita ka, nagu minul. Seal see trossiga huinamuina otsas, dgg kast on hea, aga mis peaülekanne sellel küljes siis ka on? 020 kastile peaülekannet lihtsam saada ja liigub rohkem kui 02a kastil.

Autor:  Impsionu [ 16.10.2016 11:56 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

Järgmine nädal vaja sõitma minna. Eelmise ralli kahjustused likvideeritud: kaitse parema lahendusega kinni, sumpsi kinnitused parendatud+tagapütt uuesti villa täis pandud ja veidi keevitatud. Lõpuks paigaldasin ka temperatuuri lisakella, mingi hiinakas, aga toimib ilusti(5 euri eest kell ja andur :D ). Lisaks soetasin 5 rehvi, mingid Itaalia protid Maladetsid vms. :D Lisaks tegin uuesti sillastendi, seekord siis sai nii, et kalded 1,3 kraadi ja mill lahkujooksu. Enne oli hea mahapööretel(2,4 kraadi kallet), aga otse ei sõitnud üldse auto. Proovib nüüd nii. Peaks vist enam-vähem valmis lahinguks olema.

Autor:  sprintt [ 16.10.2016 14:53 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

Impsionu kirjutas:
Järgmine nädal vaja sõitma minna. Eelmise ralli kahjustused likvideeritud: kaitse parema lahendusega kinni, sumpsi kinnitused parendatud+tagapütt uuesti villa täis pandud ja veidi keevitatud. Lõpuks paigaldasin ka temperatuuri lisakella, mingi hiinakas, aga toimib ilusti(5 euri eest kell ja andur :D ). Lisaks soetasin 5 rehvi, mingid Itaalia protid Maladetsid vms. :D Lisaks tegin uuesti sillastendi, seekord siis sai nii, et kalded 1,3 kraadi ja mill lahkujooksu. Enne oli hea mahapööretel(2,4 kraadi kallet), aga otse ei sõitnud üldse auto. Proovib nüüd nii. Peaks vist enam-vähem valmis lahinguks olema.

tohib küsida miks rattad lahkujooksu keeratud.? üldiselt olen ise reguleerinud pigem suts kokku, vähemasti linnaliikluses ei otsi siis niipalju teed.

Autor:  mehikemetsast [ 16.10.2016 19:37 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

Ütle, kust sa neid Malatestasid said. :)

Autor:  Impsionu [ 17.10.2016 20:10 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

sprintt kirjutas:
tohib küsida miks rattad lahkujooksu keeratud.? üldiselt olen ise reguleerinud pigem suts kokku, vähemasti linnaliikluses ei otsi siis niipalju teed.


Tohib ikka. Esiveoline keerab niimoodi paremini ja lisaks on kõigil kähkusõidu autodel lahkujooks ja negatiivsed kalded(üks tuntud ja juba legendi staatuses, isegi wrc rooli keeranud, rallimees soovitas nii, et kõike peab olema nii palju, et säiliks võimalikult suur puutepind rehvi ja teepinnaga. Üldiselt mida suurem negatiivne kalle seda suurem lahkujooks ja seda parem on auto juhitavus kurvides, kuigi otse sõit on raskendatud). Arvesta, et selle autoga ei sõideta tavasõite ja pole vahet kas otsib teed või rehvid kuluvad valesti ;)

mehikemetsast kirjutas:
Ütle, kust sa neid Malatestasid said. :)


Salakoht :) Tegelikult vist peaks saama need Lattakost, ehk et otsi rehvifirma mis sealt tellib ;)

Autor:  Impsionu [ 23.10.2016 11:57 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

Pikemalt sõidust hiljem ja seekord saab ka liikuvat pilti. Lühidalt: lihtsalt mega, parim tulemus, parim hoog, kõik klappis(kui üks tünnipuude ja 20 sekundit ajatrahv väljajätta). Tulemuseks klassi kolmas ja apsoluudi 15 :o
Tulemused siin: http://autosport.ee/rallyreg/?page=41&race_id=368&

Autor:  Impsionu [ 24.10.2016 23:02 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

Võtaks siis lühidalt Varbola rahvaralli kokku. Esimene mõte, mis kohe meelde tuleb on see, et auto oli põhimõtteliselt valmis juba paar nädalat enne. See pole päris tavaline :P Teise asjana meenub praamide ja veetaseme seis. Leppisime juba kokku tuttavaga, et läheme tema auto ja treilaga, kuid kõikide asjaolude valguses, läksin ise sõites "Akseliga".
Esimese katse esimestel meetritel sai selgeks, et auto käitub väga hästi ja samuti oli rehvivalik olnud õige(ikkagi Maladetsid :D ). Viimane sillastend ja minu palutud numbrid osututsid heaks. Suutsime küll tünni paugutada, aga tulemusi hoolduse ajal vaadates, oli tuju siiski üleval. Kaotust kolmandale kohale 17,5 sekundit(tünni puude -20 sek.), see andis lootust. Teises voorus sõitsin kindla peale, aga hoog samas ei langenud(kui v.a. viimane katse). Peale sõitu ootasime kaardilugejaga pingsalt tulemusi. Kui need saabusid kukkus korraks tuju nulli, kaotust kolmandale jäi 2,7 sekundit. Kuna aga platsil liikus ringi jutt, et kolmas olevat ka tünni saanud, siis oli ootusärevus jälle suur. Peale pikkapikka ootamist oli asi ametlik: seekord kolmandad. Emotsioonidest ja tunnetest ei hakka siin kirjutama, läheks käest ära :D
Esimese katse video(sealt leiab ka ülejäänud katsete videod):
https://www.youtube.com/watch?v=Jpiw9HAnKmA

Autor:  zed [ 26.10.2016 08:26 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Golf II 16V '91 rahvaralli - Impsionu

Hea lugemine, üks väheseid teemasid, mida jälgin!
Mis rehvid need Maladetsid on? Mingid nn Poola kruusakad või?
Ma vaatan, et kaardilugeja ka sportrallist! Nii peabki tulemus tulema! 8)

7. leht 11-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/